W S4 nie ma typowego pit limitera i LC, bo nie da się tego zrobić na odcinaniu 1 cylindra. Jest napisane:
"Note: launch assistance is not a rev limiter like other launch controls, our strategy can reduce power when there is sliding or wheelie during the start phase." Czyli po prostu TC i AW przy ostrym gazie przy starcie.
Masz jeszcze S3
Co do sekwencji odcinki to chodziło mi o to:
Jeśli założymy, że sekwencja zapłonu to 1 - 2 - 3 - 4 i odcinamy cylindry 1 i 2, to silnik nie produkuje mocy przez 2 strzały, a potem produkuje przez 2 itd.
Gdy odetniemy 1 i 3, to 1 nie produkuje, produkuje, nie, tak, nie tak, nie, tak itd.
Wydaje mi się, że przy odcince 1 i 3 po prostu redukcja mocy będzie łagodniejsza, a przy 1 i 2 większa strata mocy, a później mocniejszy strzał. Więc w sumie sam sobie odpowiedziałem, że lepiej 1 i 3
Co do samego odcinania. Niektórzy twierdzą, że odcinając cewki przez te strzały można rozsadzić uszczelniacze zaworowe i kata. Podobną dyskusje toczyliśmy przy QSie, nie?
Obecnie są tacy co odcinają wtryski, jak i tacy co odcinają cewki. Nikomu nic się nie zepsuło. Ja mam u siebie QSa postawionego na wtryskach, a LC na cewkach. Mam kata, seryjny wydech i K&Na. Żadnych problemów.