Wykres z hamowni RN12
Autor Wiadomość
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#21
RE: Wykres z hamowni RN12
Kamool - działaj .. jak co to buduj dwa od razu .. jak mam wydać 1000 Eur to wolę dać tobie zarobić .. nooooo .. tylko nieco mniej powiedzmy Red_icon_tongue .. Red_icon_smile
2017-10-09, 08:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#22
RE: Wykres z hamowni RN12
Najpierw to musi być zrobione i sprawdzone.

Enkodery bezłożyskowe byłyby najlepszym rozwiązaniem, bo dorabiam nowe dystanse do kół na które wprasuje pierścienie i działa. Ale pomyśliimy jeszcze Red_icon_smile

Teraz w testach jest autoblipper Red_icon_wink
2017-10-09, 09:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Blue Offline
Konkretny
****

Bydgoszcz
ZX10R 2010

Liczba postów: 951
Dołączył: Apr 2014
Reputacja: 2
#23
RE: Wykres z hamowni RN12
Wykres z mojej starej RN12, miała jednak decat i zmienione wydechy

   
2017-10-10, 07:11 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#24
RE: Wykres z hamowni RN12
Blippera to już mom .. w IRC jest tak że do 8000 obr. możesz sam ustawić czas otwarcia przepustnic .. powyżej robi to już program wpisany przez producenta .. sam ustala czasy i pisze tam niby że oscyluje między 80 a 98 ms ....
Wszystko jest fajnie kiedy masz w mapach ustawiony gaz liniowo albo nawet mniejsze otwarcie przepustnicy niż odkręcenie manetki ... wtedy jest płynnie i jak w automacie bezstopniowym .. ale jak wgram czy tam przełączę na A gdzie mapy mam agresywne to szarpie do przodu że łokcie chce wyrwać Red_icon_sad .... Napisałem do nich o tym i odpowiedzieli : " Tak, wiem o tym .. niestety tak jest " Red_icon_tongue ... i tyle ..
2017-10-10, 08:40 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MONSTER Offline
Użytkownik
***

LESZNO
rn04 rn09

Liczba postów: 228
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#25
RE: Wykres z hamowni RN12
Może to coś też pomoże:

http://www.irccomponents.it/ist/EN/PSC_B/bin/
2017-10-17, 06:58 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#26
RE: Wykres z hamowni RN12
Tak, jest informacja, że nawet 3 pulsy z czujnika na obrót wystarczą Red_icon_smile

Idą już do mnie transoptory, więc niedługo będę wszystko składał Red_icon_smile
2017-10-17, 07:42 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
MONSTER Offline
Użytkownik
***

LESZNO
rn04 rn09

Liczba postów: 228
Dołączył: Mar 2013
Reputacja: 0
#27
RE: Wykres z hamowni RN12
Trzymam kciuki, aby Ci wszystko wypaliło ! Red_icon_smile
2017-10-18, 07:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#28
RE: Wykres z hamowni RN12
Dzisiaj miałem czas się chwilę zająć samym schematem połączenia i skończyłem z taką płytką:
http://scr.hu/0a3o/hpsxu
Aktualne wymiary 70x60x23, więc jestem mega zadowolony, bo taki GripOne S4 w pudełku to 98x65x29

W planach na jednym module:
TC, QS, LC, AW, PIT

Do tego możliwość ustawienia "brutalności" TC tzn. Czy odcina 4 cylindry na raz, czy tylko 1 lub 2 lub 3.

Do tego ustawianie po WIFI.

Po obronie będzie czas na składanie i testowanie, wtedy będę dalej kminił Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-12-03, 03:25 PM przez Kamool.)
2017-12-03, 03:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#29
RE: Wykres z hamowni RN12
Czekam Red_icon_wink
2017-12-03, 04:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#30
RE: Wykres z hamowni RN12
Do tego pytanko, jak myślicie jak będzie lepiej odcinać zapłon w TC:
W przypadku 4cyl i gdy chcę odciąć 2 cylindry to odcinam jeden po drugim, potem dwa strzelają, potem znowu niewypał na 2 odciętych itd, czy lepiej odcinka jednego, strzał jednego, odcinka jednego, strzał itd.?

Tak swoją drogą widzę, że GripONE w S4 się inaczej podłącza niż S3. W S4 wpinamy się tylko w ostatnią cewkę - odcinamy jeden cylinder. W S3 podpinaliśmy się pod wszystkie cylindry, przez co w S4 dodatkowo bł Pit Limiter i Quickshifter. Wychodzi na to, że nie jest potrzebne sterowanie aż 4 cylindrami. Ale chyba lepiej mieć niż nie mieć Red_icon_cheesygrin? Zawsze można podpiąć tylko jeden ^^
2017-12-03, 06:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#31
RE: Wykres z hamowni RN12
No i tu właśnie jest powód dla którego nie chcę kupować S4 .. PORAŻKA !!!

Pieniędzy WÓR a opcji coraz mniej ....

Co do docinki to zależy jaki to ma wpływ na silnik .. w sumie to odcinasz zapłon więc paliwo chłodzi cylinder, tylko potem detonacja w wydechu czy w okolicy zaworu wydechowego może powodować jakiś problem jeżeli będzie ciągle tylko w jednym garnku czy dwóch ??

Pit limiter raczej lipa na jednym nie ??
2017-12-03, 09:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#32
RE: Wykres z hamowni RN12
W S4 nie ma typowego pit limitera i LC, bo nie da się tego zrobić na odcinaniu 1 cylindra. Jest napisane:
"Note: launch assistance is not a rev limiter like other launch controls, our strategy can reduce power when there is sliding or wheelie during the start phase." Czyli po prostu TC i AW przy ostrym gazie przy starcie.

Masz jeszcze S3 Red_icon_wink

Co do sekwencji odcinki to chodziło mi o to:
Jeśli założymy, że sekwencja zapłonu to 1 - 2 - 3 - 4 i odcinamy cylindry 1 i 2, to silnik nie produkuje mocy przez 2 strzały, a potem produkuje przez 2 itd.
Gdy odetniemy 1 i 3, to 1 nie produkuje, produkuje, nie, tak, nie tak, nie, tak itd.

Wydaje mi się, że przy odcince 1 i 3 po prostu redukcja mocy będzie łagodniejsza, a przy 1 i 2 większa strata mocy, a później mocniejszy strzał. Więc w sumie sam sobie odpowiedziałem, że lepiej 1 i 3 Red_icon_cheesygrin

Co do samego odcinania. Niektórzy twierdzą, że odcinając cewki przez te strzały można rozsadzić uszczelniacze zaworowe i kata. Podobną dyskusje toczyliśmy przy QSie, nie?

Obecnie są tacy co odcinają wtryski, jak i tacy co odcinają cewki. Nikomu nic się nie zepsuło. Ja mam u siebie QSa postawionego na wtryskach, a LC na cewkach. Mam kata, seryjny wydech i K&Na. Żadnych problemów.
2017-12-03, 10:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
niebieski708 Offline
Użytkownik
***

Płock
R1 rn12

Liczba postów: 403
Dołączył: Nov 2017
Reputacja: 0
#33
RE: Wykres z hamowni RN12
Ja Red_icon_smile np jestem z tych co by odcieli wtryski na seryjnym wydechu. Na przelocie odciąlbym cewki Red_icon_wink
Wszystko zależy od rozsądku kierowcy, ale tak jak wspominałeś każdy robi jak uważa Red_icon_smile
2017-12-03, 11:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#34
RE: Wykres z hamowni RN12
Tylko właśnie >> chyba kolejność zapłonu w np. RN22 to nie może być 1,2,3,4 .. Red_icon_smile .. no ale mniejsza .. to się ustali szybko z serwisówki..
A co do docinki to też kwestia ustalenia .. bo np. jak odcinałem paliwo w ZX-10 to lepiej chodziło niż odcinanie zapłonu .. no ale .. od razu było że stopie pierścienie itp .. trzeba to zgłębić Red_icon_wink
2017-12-04, 11:20 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#35
RE: Wykres z hamowni RN12
Wiem, że nie jest taka kolejność ale chodziło mi o to aby to ułatwić - cylinder który zapala pierwszy nazwijmy 1, cylinder który zapala drugi nazwijmy 2 itd Red_icon_smile

Kwestia tego czy odcinać wtryski czy cewki moim zdaniem ma znaczenie w samochodach które mają założony NOS Red_icon_smile
2017-12-04, 11:36 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->