Tuning motocykli
Autor Wiadomość
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#21
RE: Tuning motocykli
Maly a co konkretnie dało by taki przyrost mocy w RN09 ? Jakie modyfikacje ? Czy głowica ,walki ? Czy już grubsza sprawa tłoki ,korbowody ,rozrząd ,elektronika ? Z tego co ostatnio czytałem to ram air ma też ogromne znaczenie a często jest pomijany .W RN09 niema tez antychopingu Red_icon_smile przy przyroście mocy by się pewnie przydał Red_icon_smile temat szeroki i ciekawy można dyskutować Red_icon_smile Kolega Mawers woli modyfikacje bez turbo i dobrze bo to w sumie chyba najmniej skomplikowany sposób podniesienia mocy Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2015-10-28, 12:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Maly Offline
Młody
**




Liczba postów: 65
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#22
RE: Tuning motocykli
Szczerze to o tym nie rozmawialem z tym kolesiem... mialo to wygladac na takiej zasadzie ze ja mu przywoze moto a on robi swoje... ale w artykule wyczytalem ze zrobil najmocniejszy silnik do r6 w anglii bodajze z 2006 roku i mnie tez namawial do zmiany na to moto bo mowil ze w klasie 1000 rn09 odstaje za bardzo od nowszych modeli motocykli... ja osobiscie nawet nie biore pod uwage zakladania turbiny bo chce przygotowac moto na tor a z turbo to by sie bardziej na drag race nadawal chyba... apropo antychopingu! Czy zmiana sprzegla na Sigme (Sigma Sliper Clutch) zalatwi sprawe? Czy to jest sprzeglo antychopingowe?? No a co do wymiany podzespolow silnika to licze na wasza wiedze bo ja to co najwyzej moge sobie cos powymieniac bo sie tego nie boje ale im glebiej sie grzebie tym trudniej to DOBRZE zlozyc.. musze poszukac jeszcze raz tej gazetki i moze sie doczytam co ten koles zrobil z r6...
2015-10-28, 03:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#23
RE: Tuning motocykli
Nie wiem czy kojażysz takiego ziomka jak Sebastian Zieliński pseudo Zioło ,nasz znajomy który ma z tego co mi wiadomo ,najmocniejszą R6 w Europie Red_icon_smile za samą elektronikę chciał coś ponad 20 tyś ,ale coś może być na rzeczy z tą Anglią bo drugi znajomy bierze (wypożycza ) z tamtąd R6 na wyścigi i słyszałem ,ze Angole są nieźli w te klocki Red_icon_smile ale to tylko słyszałem nie znam tematu Red_icon_smile
Jeśli chodzi o RN 09 to ma racje nie jest to już demon prędkości czy mocy z tym ,że jest coś co wyróżnia ten model ,jego elastyczność i poręczność ,pod tym względem to bije na głowę RN12 czy 19 Red_icon_smile Jedziesz 50 km/h na 6 biegu odkręcisz i jedziesz w 12/19 w oryginale możesz zasnąć za kierownicą Red_icon_smile
Jeśli chodzi o modyfikacje silnika to jest pare opcji Red_icon_smile kolega Mawers ma nawet pare fajnych pomysłów Red_icon_smile można pobawić się głowicą ,dolotem ,wylotem oraz troszkę elektroniki ,jeśli chodzi o grubsze inwestycje to tłoki ,korbowody ,skrzynia ,gruba elektronika ,ale nie mam aż takiej wiedzy wiec nie będę się wymądrzał Red_icon_smile
Odnośnie antychopingu w tym modelu nie zgłębiałem tematu wiec też nie chcę się wymądrzać ,nie miałem w planach takich inwestycji bo to nie na moją kieszeń Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2015-10-28, 08:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#24
RE: Tuning motocykli
antyhoping tylko na tor potrzebny bo nie blokuje koła przy redukcjach
toteż jak jeździem RN12 na torze to przed zakrętami zablokowane koło bez kontroli wprawiało lekko w nerwy bo bokiem wchodziłęm w zakręt i modliłem się by w końcu tył chwycił przyczepność
w RN22 nie ma z tym wogole problemu, maszyna ma cały czas kontakt, tam akurat jest inny problem: zawias bo RN22 ma zawias bardziej luxusowy niż wyścigowy, mi zabija opony - targa je, jeśli ja oto cienki zawodnik robiłem slajda w łuku odkręcając gas przy 200kmh to nie świadczy nie o tym ze jestem dobry tylko o tym ze odrywała się opona od nawierzchni. Na fejsie mam pokazane opony jak sa potargane czyli źle zużyte mimo licznych ustawień zawiasa tylnego.

reasumując nie widzę potrzeby do turbiny wsadzać jakoś nadzwyczajnie antyhoping bo to nie o to chodzi wg mnie.

musze dodać że zawias jest w pełni sprawny bo zaraz o to zapytacie lub też oskalpujecie temat. RN22 jest okropnie miękka - taka luksusowa i ciężka. Na torze chodzi o to by motor był sztywny jak deska ale miał możliwośc przy tym weryfikowania nierówności.
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-28, 09:42 PM przez mad666.)
2015-10-28, 09:39 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#25
RE: Tuning motocykli
Do czego służy antychoping to wiem Red_icon_smile kolega pyta o sprzęgło sigmy czy jest antychopingowe ?Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2015-10-28, 09:49 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Maly Offline
Młody
**




Liczba postów: 65
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#26
RE: Tuning motocykli
No tez cos tam pojasnil ale dalej sie nad ta sigma zastanawiam.. czy wystarczy zmienic sprzeglo na to wlasnie czy potrzebne sa dalsze zmiany w skrzyni biegow na przyklad... co do mocy to narazie mam jej wystarczajaco moze jedynie power comandera zamontuje ale tylko po to zeby troche uelastycznic prace silnika zeby miec wieksza kontrole nad nim bo narazie bardziej od mocy potrzebna jest mi przyczepnosc... a Ty zaba twierdzisz ze rn09 w prowadzeniu sie jest lepsza od nowszych modeli?? Ja nie mam porownania to jedyny motocykl jakim jezdzilem (nie liczac brata KLX po sniegu w terenie)... tak sie zastanawiam jeszcze o koszty przerabiania silnika czy soe orientujecie ale chodzi mi o kakies proste przerobki ktore by wzmocnily jego zywotnosc zebym go nie zabil.. narazie zadnalem o jego chlodzenie ale mam przeczucie ze to moze byc za malo bo przebieg tez juz ma spory.. i tak myslalem czy by go w tym celu do kolegi Mawersa nie zawiesc.. co myslicie??
2015-10-29, 09:47 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#27
RE: Tuning motocykli
Antychoping znajduje się w koszu sprzęgła Red_icon_smile ,małe sprostowanie ja nie napisałem ze lepiej się prowadzi ( choć ja nie narzekam) od nowszych modeli tylko, że silnik tego modelu jest świetny a to różnica Red_icon_wink
Jeśli chodzi o moje zdanie odnośnie Twoich pytań to polecam najpierw zainwestować w dobre gumy bo to podstawa ,pośmigać posprawdzać co Ci pasuje co nie , do Mawersa podjechać możesz zawsze ,niema to jak rozmowa gdy widzisz człowieka Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2015-10-29, 12:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Maly Offline
Młody
**




Liczba postów: 65
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#28
RE: Tuning motocykli
No dobra dobra czaje.. czyli mam rozumiec ze wystarczy zmiana sprzegla.. git! Opony mam nowki Pirelki bo te mi najbardziej pasuja i amortyzator nitrona ale jeb..ny podniosl mi tyl motocykla chyba z 10cm, to normalne?? Czy trzeba go jeszcxe ustawic? I jeszcze przedni zawias do roboty zostal ale na caly mnie nie stac wiec pewnie skonczy sie na sprezynach ohlinsa lub hiperpro... nie znam sie zupelnie na wahaczach a ciekawi mnie co tam mozna zmienic.. na pocxtku myslalem ze wahacz to wahacz i taki ma byc a sie jednak okazalo ze nie Red_icon_tongue
2015-10-29, 12:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#29
RE: Tuning motocykli
zajrzyj na http://www.r6-forum.com
odpowiednik fora R1, na 100% znajdziesz cały dział, w którym ludzie opisują różne modyfikacje, osobiście R6 mnie nie interesowało ale na R1 było wszystko

u nas na forum były chyba jeszcze ze dwie osoby zajmujące się głębiej w temacie niż Marider, jedna z Wrocławia ale nicku nie pamiętam
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2015-10-29, 10:33 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
BaCa Offline
Wariat
*****

Polkowice
Kein

Liczba postów: 1,639
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 6
#30
RE: Tuning motocykli
Nie był to Ean? Miał być jakiś sparing na hamowni?
2015-10-30, 12:56 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#31
RE: Tuning motocykli
jako że mam kontakt z Mariderem oto od niego link:

https://www.facebook.com/notes/riders-di...8299209124
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
2015-10-30, 10:30 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Maly Offline
Młody
**




Liczba postów: 65
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#32
RE: Tuning motocykli
To za flaszke mi nie zrobia hahaha Red_icon_cheesygrin
2015-10-30, 12:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#33
RE: Tuning motocykli
heh, no to Mad zamknął temat Red_icon_cheesygrin
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2015-11-04, 07:57 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Maly Offline
Młody
**




Liczba postów: 65
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#34
RE: Tuning motocykli
No troszke przygasil moj entuzjazm zwiazany z podkrecaniem blaugranki Red_icon_tongue
2015-11-07, 12:45 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->