Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
Autor Wiadomość
dudek Offline
Psychopata
***


moto buty

Liczba postów: 275
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 0
#21
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
jeszcze chwila to w serwisie bedziecie sie czepiali ze jest nie tak jak chcieli byście żeby było. Niedługo to bedzie forum policyjne a jedyne dobre motocykle które można kupić beda w rekach kilku z was, oczywiście waszym zdaniem. Jak ktoś ma "ścigacza" i wie do czego jest taki motocykl to liczy sie z tym ze mógł mieć kiedyś przygode, że ktoś z niego kożystał w pełni a nie jezdził jak PIZDA. Szukacie uzywanego 5-6 letniego moto bez ryski na zbiorniku? Czy to jest normalne, zastanówcie sie. Moje zdanie jest takie ze do puki rama jest cała, nie naprawiana to pozostałe elementy są częściami wymiennymi, dzwonisz do serwisu zamawiasz i masz, wiec czym sie ty tak ekscytować? Powodzenia w poszukiwaniu, i cieszcie sie swoimi "bezwypadkowymi" motocyklami.
2015-06-06, 09:29 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
szymek Offline
Szymek
*****

CTR
Banan

Liczba postów: 1,733
Dołączył: Jul 2011
Reputacja: 9
#22
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
AMEN !
2015-06-06, 09:31 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
BaCa Offline
Wariat
*****

Polkowice
Kein

Liczba postów: 1,639
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 6
#23
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
Ot i właśnie dlatego pytam czy są proste bo sam może którąś bym wziął ^_^
2015-06-06, 10:18 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
emil2755 Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 277
Dołączył: May 2014
Reputacja: 0
#24
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
Na rn22 na spawach sa takie dziureczki i jest to normalne. Nowe silniki tez sa skladane na cos ala sylikon (taka pasta specjalna w kolorze czarnym/ciemnografitowym) i w niektorych miejsach wychodzi nadmiar i jest to calkiem normalne. Nie raz sprzedajac motocykle "fachowcy" sie do tego przypierdalali i twierdzili ze silnik otwierany. Ogolnie to nauczony doswiadczeniem teraz zawsze usuwam ten nadmiar. Nie pozwalam tez zdejmowac plastikow co wedlug roznych poradnikow z neta jest potwierdzeniem ze cos ukrywam, jestem oszustem zlodziejem i zydem, ja jednak z zalozenia wychodze ze jak ktos niczego sie nie dojrzy z plastikami to nic mu nie da ich zdjecie. Ja przy zakupie ani razu nie zdejmowalem owiewek i nigdy na zadna mine sie nie nadzialem. Slyszalem za to jak niektorzy internetowi teoretycy przyjezdzali i rozbierali motocykle co konczylo sie akcjami typu obrobiony lepek srubki, krzywo wkrecona sruba i zjebany gwint, urwany zatrzask w owiewce itp...
2015-06-06, 11:07 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#25
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
Emil to ja mam jednak inne podejście. Wolę odkręcić dolny pług, czy oba boczki i zobaczyć silnik w całej okazałości. Wtedy mam jak na dłoni, czy gdzieś była jakaś przygoda. Plastiki można kupić nowe, ale rzadko ktoś się będzie bawił w wymianę głowicy, czy miski jak ma tylko małą rysę, ale jeśli coś podobnego będzie, a sprzedający będzie twierdził, że nic nie było to ściemnia.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2015-06-06, 01:39 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Sorek89 Offline
Użytkownik
***

WLKP
R1 RN22

Liczba postów: 115
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 0
#26
RE: Ulepy króre oglądaliśmy na żywo!!!
Byłem, oglądałem:

http://allegro.pl/yamaha-r1-rn22-max-dod...10978.html

- motocykl z przeznaczeniem na tor,
- konkretna, głęboka rysa na przedniej ladze, jak by ktoś piłką do metalu ciąłRed_icon_smile
- przednie wloty powietrza się nie trzymają kupy, latają same z siebie,
- przedni stelaż jakiś kombinowany,
- zadupek też nie do końca się trzymał kupy,
- poobsmykiwane łebki od śrub,
- carbon z ramy dziwnie pogięty (koleś twierdzi, że butem zahaczony podczas szlifu),
- sety Valter MotoRed_icon_smile poobcinane podnóżki, ta część która ucierpiała podczas szlifu poprostu obciętaRed_icon_smile
- pług jakoś garbato spasowany,
- przetarta ta kuleczka od stopki bocznej,
- przerysowana osłona wydechu,
- poczochrany wahacz,
- przytarty podnóżek pasażera,
- Sprzedający twierdzi, że pod osłonami dekli nie ma żadnych śladów wypadku (nie chciało Mi się sprawdzać),

Erka idzie do ludzi, ponieważ Sprzedający stracił prawko i chce kupić R6 typowo na tor.

Motocykl kombinowany, nieudolnie poskładany i wg Mnie nie wart tych pieniędzy.

NAPEWNO NIE "...WYGLĄDA JAK NOWY"

Po 2 dniach dzwonił i był skłonny sprzedać za 28500 zł.
Fuck the RulesIcon_rock
2015-06-11, 10:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->