Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Autor Wiadomość
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#1
Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Witam.
Zawsze sam robilem sobie synchro w gaznikowcach,Teraz padlo na rno09 i mamy juz wtryski. Zawsze synchronizacje robilem regulując wartosci podcisnien między 1-2 i 3-4 potem dwa między sobą.Oczywiscie przed robilem skład mieszanki. Znalazlem tutaj rownież te śruby (3szt) .Zrobilem jak wczesniej a potem dorwalem serwisówkę która chyba pokazuje że regulacji dokonuje sie srubami na każdej z przepustnic (4szt) Czy ktoś móglby to opisać o co chodzi ? Czy nie strzeliłem sobie gola ?


Załączone pliki Obrazki
   
2016-04-25, 07:57 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#2
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
hey
a posiadasz wakuometry jak tak to fajnie mogę podjechać i ustawimy sobie
jak wyżej pisze ustawiasz 1.2.4 do wzorcowej 3tak pokrótce

aaaaa pamiętam r1r6 jutro zadzwonię po robocie
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-25, 08:14 PM przez srubar1.)
2016-04-25, 08:11 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,271
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#3
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Tłumacząc po swojemu to jest napisane że 3 przepustnica jest tak jakby jako wzorcowa i pod nią ustawiasz pozostałe 1,2 i 4. Czyli na logikę kręcisz śrubami od 3 przepustnic żeby je wyregulować tak jaką wartość ma 3. Chyba że wcześniej jeszcze trzeba wartość domyślną 3 ustawić. To już niech ktoś bardziej kumaty napiszę. Pewnie Karol z Totem wyjaśni. Ja staram się przetłumaczyć. Dalej po każdym kroku przygazuj 2-3 razy mniej niż sekundę i sprawdz jeszcze raz. Jeśli śruba się ruszy, wkręć 3/4 obrotu

2016-04-25, 08:11 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#4
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
tak 3 ma mieć 165mg
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
2016-04-25, 08:15 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#5
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
No wlasnie nie rozumiem.
Kwestia śrub nr 1 , są to śruby jak sie domyślam od (powietrza ? ) na kazdej z przepustnic. I pokazane jest na rysunku ze nimi sie to robi.Tak naprawdę uchylenie przepustnic to zupelnie 3 inne sruby ktore laczą ze sobą 1-2 ; 3-4 oraz 12-34 . Czyżby na tym rysunku byl blad ? Nie sądze.
Nastepna rzecz to sruby powietrza. Jest opisane żeby wkręcić 3/4 obrotu. A nie powinno sie ich wkręcić na maxa i wykręcic 3/4 obr. ? Mam drugi komplet przepustnic z wtryskami i są wykręcone wszystkie o 1 caly obrót.

W serwisówce jest jescza jedna ważna kwestia :

"Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization"
O który zawór chodzi ? Czyżby chodzilo o zaworki dławiące na zegarach ?
 


Vacuum pressure at engine idling speed
25.3 kPa (190 mmHg, 7.48 inHg)

@srubar1
Pisałem Ci PW na innym forum że nie ma problemu. Wal jak w dym.
Mam Carbtune.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-25, 08:56 PM przez Albin.)
2016-04-25, 08:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Artur86 Offline
Użytkownik
***

Brańsk
Kawa ZX10R '09

Liczba postów: 365
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 3
#6
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
rn19 tak samo?

Chronologicznie: 
RN01, RN12, ZX10r'09, RN20, ZX10R'09

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/P2cB/
2016-04-25, 09:25 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#7
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Może ktoś bardziej doświadczony w temacie coś zasugerowac ?
2016-04-26, 07:03 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,271
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#8
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
turn in to po mojemu wkręcić a jak by było turn out to do zewnątrz czyli wykręcić. ale ruszasz je jeśli po przygazówce się ruszą tak by wynikało po mojemu. air = powietrze.

2016-04-26, 07:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#9
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Chyba już rozkminiłem.
Na wtryskach robi sie synchro tylko i wylacznie srubami na przepustnicach do wzorcowej #3 .
Niestety ja sie pospieszylem i zrobilem to na srubach do regulacji uchyleń prepustnic. Czyli strzelilem sobie gola. Tak to jest jak caly czas robilo sie na gaznikach a teraz ma sie doczynienia z wtryskami.

Mam wiec prośbe do bardziej obeznanych w temacie. Jak teraz prawidlowo ustawić uchylenie przepustnic żeby można było wykonać prawidłowe synchro.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-26, 10:05 PM przez Albin.)
2016-04-26, 09:17 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,271
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
#10
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
Czyli użyłeś tych śrub co są opisane w caution? tych throttle valve adjusting screws których do not use czyli nie używać?

2016-04-27, 12:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Albin Offline
Młody
**

TSK
RN23

Liczba postów: 50
Dołączył: Mar 2016
Reputacja: 1
#11
RE: Wyjaśnienie opisu serwisówki synchro rn09
W sumie nic zlego sie nie dzieje.Poprawie i bedzie OK.
Kwestia " "Do not use the throttle valve adjusting screws to adjust the throttle body synchronization" nie wiedzialem ze 3 sruby do uchylenia przepustnic nazywają się śrubami regulacyjnymi zaworów przepustnic. Człowiek cały czas się uczy.
Jak jutro bedzie chwila czasu to ogarnę temat.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-04-27, 08:10 PM przez Albin.)
2016-04-27, 07:52 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->