Za co kochamy RN22 ....
Autor Wiadomość
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#41
RE: Za co kochamy RN22 ....
Sorry Panowie, ale kilka zupełnie odbiegających od tematu potów poleciało do kosza.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2016-05-17, 09:13 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
CzarR1 Offline
Użytkownik
***

Warszawa
~ RN22 2009 ~

Liczba postów: 233
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 0
#42
RE: Za co kochamy RN22 ....
Akcesoria też nie są najtańsze Red_icon_smile
2016-05-17, 10:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Mawers Totem Offline
Banned




Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
#43
RE: Za co kochamy RN22 ....
Ale chciałbym się dobrać do tych waszych rn22 Red_icon_smile Ciekaw jestem tej głowicy co to ją podnosi. Pisaliście, że wynika to z wady konstrukcyjnej w wyniku której dmucha uszczelką pod bańką. Ktoś wie coś słówko bliżej? Rn19 znam na wylot ale rn22 jeszcze do nas nie przyjeżdżają. Chciałbym, żeby to się zmieniło i w końcu rozebrać piecyk z rn22. Jedyne co mnie nartwi to, że skończy się sztukowanie z innych modeli r1 bo to zdaję się zupełnie nowa konstrukcja.
2016-05-17, 09:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#44
RE: Za co kochamy RN22 ....
Ciekawi mnie czy te modele w których wydymało uszczelkę były po wymianie napinacza Red_icon_smile ...
2016-05-17, 09:56 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#45
RE: Za co kochamy RN22 ....
No i muszę coś dodać .. Temat znany już tutaj bo MAD go poruszał .. Ja go w sumie zignorowałem bo nie do końca zrozumiałem po szwabsku co tam pisze i bardziej wywnioskowałem że : "w złożeniu motocykl przyspiesza" - a przyspiesza to przyspiesza a nie wyrywa do przodu na SEKUNDĘ jakby kopa w dupę dostał !!!

Niestety zaliczyłem przez to kurestwo glebę Red_icon_sad .... dotychczas szukałem przyczyn u siebie co było dziwne bo 5 lat latania z ZX-10 tak nie miałem ale może tu inna manetka, inna klamka hamulca czy chuj wie .. A JEDNAK to wina wady fabrycznej - kolejnej FUCK !!!!!

Sprawa wygląda tak że jak odkręcimy gaz i szybko zamkniemy i wciśniemy hamulec to czasem motocykl otwiera przepustnice SAM po czym zaraz zamyka ... Kilka razy mi tak zrobił na hamowaniu do winkla - no ciul, nauczyłem się szybciej w winkle wchodzić ... Raz w połowie patelni jak mi gość zajechał i zamknąłem gaz wciskając hampel - jakoś cudem się wyratowałem .. No ale w sobotę ciul zasrany zrobił mi tak na wyjściu z winkla kiedy przekładałem go z prawej na lewą .. poderwał koło przednie i zaraz zamknął gaz i opadłem niestety byłem na hamulcu więc koło zblokowane, ja nie siedziałem bo sie przekładałem z zakrętu w zakręt więc wyjebało mnie do tyłu pod siedzenie pasażera - jako że zaraz sam zamyka przepustnice to opadł na zblokowanym kole przednim lekko złożony w prawo bo ja wypchnięty do tyłu już nie dałem rady go nawet odprostować Red_icon_sad ... Zamknął sam przepustnicę, opadł i jebudu kurwa łbem o asfalt !! Trwało to 2 sekundy - NIE MA SZANS z tego się uratować w takiej kombinacji !!!
Temat poważny i bardzo niebezpieczny Red_icon_sad ... czyli
WADA FABRYCZNA INSTALACJI TPS !!!!! Szeroko opisana na rynku niemieckim Red_icon_sad ...
2016-07-20, 08:45 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ryba Offline
Użytkownik
***


zx10rx2 636rn01

Liczba postów: 466
Dołączył: May 2012
Reputacja: 1
#46
RE: Za co kochamy RN22 ....
Na żłobnicy w tamtym sezonie też jedna rn22 poszła w kozły na winklach. Kierownik z doświadczeniem i też stwierdził coś w stylu "ten motocykl sam mnie wysadził w zakręcie". Kumpel co za nim jechał stwierdził że w pełnym złożeniu złapał za hebel. Ale kierownik stanowczo stwierdził że moto przed glebą jakby samo dało w palnik.
2016-07-20, 09:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#47
RE: Za co kochamy RN22 ....
No dokładnie ... na sekundę zaraz jak wciśniesz hamulec motocykl podrywa do przodu jak sqrwesyn ..
Oooo ja pierdole IDĘ NA NOŻE Z YAMAHĄ !!!!!
2016-07-20, 09:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adrian_00 Offline
Konkretny
****

Mińsk Mazowiecki
Rn 22 11'

Liczba postów: 798
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0
#48
RE: Za co kochamy RN22 ....
Wróć na tarczy z tej wojny Red_icon_smile
2016-07-20, 10:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kamool Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 445
Dołączył: Jun 2016
Reputacja: 1
#49
RE: Za co kochamy RN22 ....
A nie patrzyłeś czy można coś z tym zrobić modyfikacją ECU?
2016-07-21, 08:08 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#50
RE: Za co kochamy RN22 ....
Pewnie można .. dzisiaj potestuję wieczorem czy efekt występuje po odpuszczeniu gazu czy musi być kombinacja zamknięcia gazu + wciśnięcie hamulca ( raczej TAK .. na 99% ale muszę być pewien ) .. Jeżeli z hamulcem to odepnę czujnik od klamki póki co i podłączę do lampy pomijając wiązkę i ( jak na to wychodzi ) połączenie z ECU .. coby się nie rozwalić znowu ... Red_icon_sad ...
2016-07-21, 11:56 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#51
RE: Za co kochamy RN22 ....
No i wiem coś więcej ..
Żadne reflashe nic nie pomogą nie tędy droga, poza tym Yamaha twierdzi że nie ma to też żadnego związku z naciśnięciem hamulca !!!
Powodem jest problem z rezystancją wiązki APS i TPS ... zmiany są tak małe w trakcie normalnej pracy że kiedy na złączach coś nie styka to komp wariuje widząc nawet minimalne zmiany rezystancji ..
Tylko wymiana wchodzi w grę Red_icon_sad .... i jeżeli wiem że u mnie to występuje pomimo iż mój motocykl nie jest w puli numerów VIN podchodzących pod akcję - to odstanę nową wiązkę gratis ..   ale jak zwykle jest haczyk Red_icon_sad .... wymiana TYLKO w Serwisie a w najbliższym ASO chcą 170 zł za roboczogodzinę a ma im z tym zejść - UWAGA >>>> 4 godziny ....  Nie będę dalej tego komentował .. Spróbuję coś wynegocjować ... na razie na spokojnie ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-07-21, 01:41 PM przez A.S..)
2016-07-21, 01:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adrian_00 Offline
Konkretny
****

Mińsk Mazowiecki
Rn 22 11'

Liczba postów: 798
Dołączył: Mar 2014
Reputacja: 0
#52
RE: Za co kochamy RN22 ....
Czyli to występuje w polifcie tylko ? Bo ja czegoś takiego u siebie nie zaobserowałem.
2016-07-21, 02:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
lookask Offline
Młody
**




Liczba postów: 31
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 0
#53
RE: Za co kochamy RN22 ....
Panowie mam pytanko czy w rocznikach 2012-2014 tez występowały takie problemy jak w rocznikach niższych? Najważniejsza chyba dotyczaca uszczelka pod głowicą??
2016-09-28, 08:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
NoExpert Offline
Amerykanin
***

So. Cal
2014 R1 RN23

Liczba postów: 229
Dołączył: Mar 2015
Reputacja: 7
#54
RE: Za co kochamy RN22 ....
In the US, 12-14 got redesigned heads and some other upgrades. I also have never had an issue with the throttle even though I've tried to make it happen.

Seems a lot of the issues are with the 09-11 years.
2016-09-28, 10:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->