Autor Wiadomość
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#1
ngk
panowie warto czy dołozyc i za 130 kupic denso w inter carsie


http://olx.pl/oferta/swiece-zaplonowe-ng...64kJf.html

pójda za 100zł
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-01-26, 03:38 PM przez srubar1.)
2015-01-26, 03:37 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#2
RE: ngk
Ja tam właśnie takie teraz kupuję, tylko jeszcze czekam na cenę. Takie zaleca serwisówka, więc po co kombinować?
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2015-01-26, 03:50 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
FaFiK Offline
Młody
**

Rzeszów


Liczba postów: 22
Dołączył: Dec 2014
Reputacja: 0
#3
RE: ngk
A jak z irydowymi? Jest różnica? http://allegro.pl/swieca-irydowa-ngk-cr9...54382.html i najważniejsze pytanie, czy opłaca się wziąć?
2015-01-26, 05:29 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
BaCa Offline
Wariat
*****

Polkowice
Kein

Liczba postów: 1,639
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 6
#4
RE: ngk
Irydowa jest żywotniejsza. Moto jak by lepiej paliło, lepiej pracuje, wkręca się... takie moje odczucie po zmianie. w rn04 nie trzeba było długo trzymać na ssaniu-nie gała jak na zwykłych.
2015-01-26, 06:27 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
stachu_r1 Offline
Użytkownik
***

Rzeszów
rn20

Liczba postów: 217
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 3
#5
RE: ngk
wiekszość chwali sobie irydowe, wiecej znajdziesz w linku KLIK link
2015-01-26, 06:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#6
RE: ngk
kupiłem te swieczki dałem 100zł
ngk cr9ek lezały w ciepłym garazu ok roku
na każdej wytłoczka h 777 nr partii pewnie
na pudełku,na listkach wieczka 4548,krzaczki japan
made in japan ,fabrique au japon
mysle ze to ori

wg danych z neta o podróbach te niewygladaja,podkładka niespada,napis na izolatorze ok
co to za rycina,jak dokrecac
czyli dokrecic reka apotem 1/16 czy 1,2 tak natej rycinie

a co do irydowych kupiłem parę sezonów temu i niewidzie różnicy
w zapalaniu czy pracy silnika...

a jak waszym zdaniem te swieczki
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-01-26, 06:46 PM przez srubar1.)
2015-01-26, 06:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
tyniu588 Offline
Użytkownik
***

StalowaWola/Połaniec
YZF600R>R1 rn09

Liczba postów: 182
Dołączył: Nov 2012
Reputacja: 2
#7
RE: ngk
Sruba- Każdą nowa świeczkę wkręca się ręką do oporu a później wg producenta powiedzmy ze 1/2 obrotu czyli 180 stopni. jak ja powiedzmy później wykręcisz w celu sprawdzenia swiecy to później się wkręca wg producenta powiedzmy ze 1/16 obrotu (ok 22,5 stopnia) bo już podkładka jest "wyłożona" to najlepsza metoda na bezpieczne i prawidłowe wkręcanie świeczek bez klucza dynamometrycznego . Mam nadzieję że pomogłem Red_icon_wink jct pisz
2015-01-26, 09:05 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
stachu_r1 Offline
Użytkownik
***

Rzeszów
rn20

Liczba postów: 217
Dołączył: Jan 2014
Reputacja: 3
#8
RE: ngk
tyniu588,
na pudełku jest instrukcja dokręcania świec bez klucza dynamometrycznego w zależności od rodzaju gniazda świecy
jeśli gniazdo jest stożkowe to dokręcamy świece w palcach a później kluczem dociągamy na 1/16 obrotu
a jeżeli gniazdo świecy jest płaskie (posiada podkładkę) to dokręcamy w palcach do oporu a później dociągamy kluczem pół obrotu
Jeśli odkręci się świece to później trzeba ją dokręcić kluczem dynamometrycznym bo podkładka się spłaszczy, dopasuje do głowicy przez co zmniejszy się później dystans do dokręcenia. Jeśli chodzi wszystko to nie ma sensu odkręcać.
Świece CR9EK (średnica gwintu 10mm, średnica nakładki klucza 16mm) dokręca się momentem 10-15Nm w głowicy żeliwnej, 10-12 Nm w głowicy aluminiowej na zimnym silniku
Link z tabelą i podstawowymi informacjami
2015-01-27, 12:31 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->