brak cisnienia w cylindrze
Autor Wiadomość
gta175 Offline
Świeżak
*




Liczba postów: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja: 0
#1
brak cisnienia w cylindrze
Witam.
Panowie mam nowy nabytek R1 2000rok. Robiłem sobie głowice gdyż motocykl miał słabe ciśnienia. Ale motocykl palił teraz bo zrobieniu głowicy motocykl nie pali a na cylindrach cisnienia ma po 6 bar. na każdym. Dziwne bo jak by była źle zrobiona głowica to by nie miał równych ciśnień. Macie jakiś pomysł? Wnioskuję żę to własnie jest powód iż motocykl nie pali nie odzywa się. Iskra jest , rozrząd jest ustawiony na rozwartych wałkach na pierwszym cylindrze. Jakieś pomysły.
Z góry sory że się jeszcze nie przedstawiłem ale pali mi się z moim motorem.
2013-12-10, 04:50 PM
Szukaj
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#2
RE: brak cisnienia w cylindrze
kamera techniczna i zajrzyj do cylindrów. w [racy mam taką kamere
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
2013-12-11, 12:15 AM
Strona WWW Szukaj
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#3
RE: brak cisnienia w cylindrze
sprawdź luzy zaworowe ,drugą rzeczą może być zły montaż uszczelki pod głowicą
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2013-12-11, 10:05 AM
Szukaj
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#4
RE: brak cisnienia w cylindrze
Jeżeli rozrusznik kręci normalnie, to do zapłonu potrzebne są 3 podstawowe rzeczy, iskra, powietrze, paliwo... jeżeli iskrę sprawdziłeś, to teraz zobacz czy paliwo wlatuje do cylindrów- gaźniki i bak musiałeś zdemontować do ściągnięcia głowicy, więc może coś źle złożyłeś.

2013-12-11, 03:25 PM
Szukaj
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#5
RE: brak cisnienia w cylindrze
na tysiąc procent zle złożony rozrząd,ze kreci niema kolizji ,ze wałki od siebie na 1 tdc ,sprawdz znaki dokładnie po skreceniu juz,mogło sie przestawic po zakładaniu.sam to robiłes,i krec o 2x360 wałem to wazne bo sa 2 pozycje ustawienia wzgledem wałków.

ps gta widze ze na innych forach tez gościsz.
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
2013-12-12, 05:13 PM
Szukaj
gta175 Offline
Świeżak
*




Liczba postów: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja: 0
#6
RE: brak cisnienia w cylindrze
Witam.
Goszczę goszczę jestem wszechstronny. Trudno nie gościć jak mam ponad 20 motocykli. Lubie grzebać.
2014-01-07, 11:47 AM
Szukaj
gta175 Offline
Świeżak
*




Liczba postów: 4
Dołączył: Dec 2013
Reputacja: 0
#7
RE: brak cisnienia w cylindrze
Ogłoszenie nie aktualne, problem rozwiązany. Okazało się faktycznie że rozrząd źle ustawiony. Poniosło mnie ze znakami. Zapomniałem że Yamaha ma troszeczke inne rozwiązanie ustawiania rozrządu. Zasugerowałem się tym jak był wcześniej ustawiony ale niestety też był źle ustawiony. Z góry dzięki panowie za pomoc, zwłaszcza Tobie srubar1. Zciekawostki dodam że motocykl pali jak książka pisze. Ciśnienia po regeneracji głowicy książkowe. Ale znalazłem inna wadę podczas wciskania hamulca czy nożnego czy ręcznego wydobywał się z silnika dziwny szum. Gdzie nie przyłożyłem ucho to wszędzie było go słychać. Ale w Triumphie miałem takie objawy, więc bez namysłu rozkręciłem alternator. Miałem rację poluzowały się śruby alternatora co powodowało ocieranie o magneto, zwłaszcza jak pracował alternator pod obciążeniem. Takie małe info z mojej strony może komuś się przyda.
Jeszcze raz dzięki.
2014-01-14, 10:43 AM
Szukaj


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->