Hej , kurcze nie umiem zamieszczać zdjęć ani wykresów .
Wedle strony akrapa , wydech który posiadam Evolution Tytan kompletny daje max. przyrost o 7,8 KM przy 5900 rpm .
r1 rn22 stock hamowana pypluła całe 161,6 przy 12430 rpm .
Różnica wagowa miedzy wydechami stock a full Evolution Akrap ma się tak :
stock 10,02 kg , akrap evo 5,93 kg !!!
Halooo... Oczywiscie wiecie ze przytoczone wykresy dotycza RN22 w wersji USA? Z doswiadczenia po pelnym tytanowym Evo I Akrapa na carbonowych koncowkach w mojej ex RN19 powiem ze nie oplaca sie wsadzac pelnego ukladu w moto, szkoda kasy (zwlaszcza ze RN22 i tak fabrycznie uz EXUPa nie ma), lepiej zainwestowac w zawieszenie a zadowolic sie samymi sportowymi koncowkami + y-pipe. No chyba ze sie ktos nastawia wylacznie na tor i ma sponsorow, wtedy hulaj dusza... Pzdr
PS: stock EU nie wypluje wiecej niz 156KM chyba ze na jakiejs magicznej hamowni...
A zapomnialbym - gdyby ktos chcial to mam do sprzedania moje Yoshimury TRC-D w carbonie i y-pipe MJS'a w czarnej ceramice plus kilka roznych oryginalnych czesci do RN22 wyrwanych z mojego sprzeta. Oddam niedrogo bo i tak leza tymbardziej ze zmienilem rurki na Akrapy (tytan mniej w tylek grzeje ale dzwiek oraz przebieg krzywych Yoshi maja i tak lepszy - patrz nizej) Jakby ktos cos to PM.