ok, zacznę od Graves (bo tym jestem zainteresowany najbardziej)...
(może się pośmiać patrząc na 'stock')
cały artykuł:
R1 Graves PC
a teraz Akrap:
cały artykuł:
R1 Akrapovic EVO
Hej , kurcze nie umiem zamieszczać zdjęć ani wykresów .
Wedle strony akrapa , wydech który posiadam Evolution Tytan
kompletny daje max. przyrost o 7,8 KM przy 5900 rpm
.
r1 rn22 stock hamowana pypluła całe 161,6 przy 12430 rpm .
Różnica wagowa miedzy wydechami stock a full Evolution Akrap ma się tak :
stock 10,02 kg , akrap evo 5,93 kg !!!
Bemisz masz Pw ode mnie
no tak, waga jest bardzo istotna, między innymi dlatego chcę się "bawić" w wymianę całego układu, a nie jedynie końcówki
PW odczytane i odpisane
Halooo... Oczywiscie wiecie ze przytoczone wykresy dotycza RN22 w wersji USA?
Z doswiadczenia po pelnym tytanowym Evo I Akrapa na carbonowych koncowkach w mojej ex RN19 powiem ze nie oplaca sie wsadzac pelnego ukladu w moto, szkoda kasy (zwlaszcza ze RN22 i tak fabrycznie uz EXUPa nie ma), lepiej zainwestowac w zawieszenie a zadowolic sie samymi sportowymi koncowkami + y-pipe. No chyba ze sie ktos nastawia wylacznie na tor i ma sponsorow, wtedy hulaj dusza... Pzdr
PS: stock EU nie wypluje wiecej niz 156KM chyba ze na jakiejs magicznej hamowni...
A zapomnialbym - gdyby ktos chcial to mam do sprzedania moje Yoshimury TRC-D w carbonie i y-pipe MJS'a w czarnej ceramice plus kilka roznych oryginalnych czesci do RN22 wyrwanych z mojego sprzeta. Oddam niedrogo bo i tak leza tymbardziej ze zmienilem rurki na Akrapy (tytan mniej w tylek grzeje ale dzwiek oraz przebieg krzywych Yoshi maja i tak lepszy - patrz nizej)
Jakby ktos cos to PM.