OT - niestety coś mi się popsuło podczas łączenia postów
srubar1 i musiałem odtworzyć kilka jego wpisów... sorrrki
(ale tak na przyszłość - srubar1 jeśli chcesz coś dopisać w wątku, to zrób edycję poprzedniego posta, jeśli Twój jest ostatni, bez dopisywania kolejnego/nowego pod spodem, thx)
panowie i jak ztym rozrzadem
porównanie starego łancuszka z nowym tj jakies 4mm wiecej dla starego
wyminiam terz łancuszek napinacz wiosna to 5min pracy
nieda sie wcisnac lancuszka ,bez zdiecia wałków
zdiołem je
impulsator znak t na kartery
walek scacy kropka na kole równa z głowica
wydech tak samo
ale problem powinno byc na 1 cylku pozamykane zawory wszystkie a wydech ja mam otwarty pomorzcie.
czy te otworki na2 wałkach,musza byc na górze,i równo z strzałka na mostku,czy 1 cyl musi miez zamkniete zawory
więc panowie tak to ustawiłem
znak t wału na łoczeniu karterów ,a tłok 1 od altka stony w gmp
wałki rozrzadu tymi otworkami do góry i narówni ze strzałkami na mostkach
wtedy krzywki 1 cylindra skierowne sa od siebie \....../,i zawory wszystke zamkniete
obracam wałem niema kolizji tłoka z zaworami
ale połozenie znaków na kołach maja inne pozycje od wydechu prawie na szczycie,a scacy na dole
nieidzie zgrac znaków na kole ,znaków otworów wałków na górze
czy na kołach znaki musza sie pokrywac,czy wazniejsze jest to ze te otwory wałków sa na up a nie znaki koła zebatego wałka
poradzcie
lub przetłumaczcie jak to podaje manual .ja tak wywnoskował po obrazkach.dzieki z góry.pomorze ktoś....
to nikt niewie ,choc z manuala sensownie ,bo słownik wiadomo jak tłumaczy
czy to az tak wiele,czy wy wszyscy tylko do aso z moto...niewierze