Kąt główki ramy.
Autor Wiadomość
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#1
Kąt główki ramy.
w wersji USA masz inny kąt główki który jest conajmniej ujmując lipny !
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-12, 10:00 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 07:29 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#2
Kąt główki ramy.
WTF?! mad skąd takie info?

EDIT z 3:33
usiadłem i porównałem sobie rn22 US i EU i wszystkie wymiary są identyczne, nie możliwe żeby ramy się różniły bo wtedy jedna inaczej by się prowadziła od drugiej, a nie o to chodzi
RN12 a 13, 19 a 20, 22 a 23 to różnice: komputerów i wyposażenia jak światła awaryjne, inne kierunkowskazy, posiadanie immobiliser'a, różnice malowań na rynek EU i US

porównałem też według danych z 4 stron rn19 i rn20, wszystko jest identyczne, kąt wyprzedzenia to 24 stopnie, dokładnie tyle samo co rn22 czy rn12
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-12, 10:01 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 07:41 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marcinpsk Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 260
Dołączył: Jun 2011
Reputacja: 3
#3
Kąt główki ramy.
Ja na to info nie natrafilem , ale numer RN i dalej cyferki określa dokładnie typ ramy i skoro europejczyki mają 19 a amerykańce 20 to jakaś różnica konstrukcyjna napewno występuje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-12, 10:01 AM przez Koczis.)
2013-03-11, 09:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#4
Kąt główki ramy.
Dobre teorie. ROTFLMAO.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-03-12, 10:01 AM przez Koczis.)
2013-03-12, 01:45 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
gruch Offline
Użytkownik
***

Leśnica (Opolska)
R1 RN09

Liczba postów: 315
Dołączył: Jan 2012
Reputacja: 2
#5
RE: Kąt główki ramy.
Może była walona? Red_icon_tongue Mad666 zmierz rozstaw osi i porownamy Red_icon_smile
2013-03-12, 10:41 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#6
RE: Kąt główki ramy.
inny kat głowki był podawany w katalogach. tak piszą i mowią, nie sprawdzałem. Ja mam wersje EU i mam tak jak ma być, a co do USA to sobie prawdzajcie, wiem że ludzie w naszym kraju Ci którzy się ścigają np w WMMP i Alpe Adria i znają na motorach dobrze (bo chodzi nawet o fabryczne teamy) mowią i wiedza że wersji USA nie brac za żadną cenę... dlaczego dokładnie to nie wnikałem nigdy, ale mowa była o innym kącie główki RN19. Zaznaczam że taka idzie fama, sam nie sprawdzałęm tej wiedzy tylko powielam plotki.

Warto też wspomnieć o TPS: tylko wersje EU miały darmowy serwis na wymiane wadliwych TPSów. Kto miał z USA ten miał lipe. TPS kosztował coś 950 zł.
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
2013-03-12, 02:50 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#7
RE: Kąt główki ramy.
mad- moze chochlik katalogi drukowal z bykiem w opisie Red_icon_wink Z USA moto sa tansze ale slabsze bo takie normy i prawo maja za oceanem. Plus problemy z tps w rn12 i z bledem w ecu rn19. Ot, cala tajemnica skad te znaczne roznice w mocy miedzy slabsza USA a mocniejsza Europa (ok. 8KM NA KOLE dla rn22 np.) - przez m.in. inne ECU. Krotko - cos za cos Red_icon_wink

Z tym katem glowki ramy to bajki, chyba ze ma ktos modyfikowana/wzmacniana rame do wyscigow albo komus przod odjechal na spawie przy opadaniu z gumy lub mial konkret dzwona.
2013-03-12, 05:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->