2013-03-11, 07:29 PM
2013-03-11, 07:41 PM
WTF?! mad skąd takie info?
EDIT z 3:33
usiadłem i porównałem sobie rn22 US i EU i wszystkie wymiary są identyczne, nie możliwe żeby ramy się różniły bo wtedy jedna inaczej by się prowadziła od drugiej, a nie o to chodzi
RN12 a 13, 19 a 20, 22 a 23 to różnice: komputerów i wyposażenia jak światła awaryjne, inne kierunkowskazy, posiadanie immobiliser'a, różnice malowań na rynek EU i US
porównałem też według danych z 4 stron rn19 i rn20, wszystko jest identyczne, kąt wyprzedzenia to 24 stopnie, dokładnie tyle samo co rn22 czy rn12
EDIT z 3:33
usiadłem i porównałem sobie rn22 US i EU i wszystkie wymiary są identyczne, nie możliwe żeby ramy się różniły bo wtedy jedna inaczej by się prowadziła od drugiej, a nie o to chodzi
RN12 a 13, 19 a 20, 22 a 23 to różnice: komputerów i wyposażenia jak światła awaryjne, inne kierunkowskazy, posiadanie immobiliser'a, różnice malowań na rynek EU i US
porównałem też według danych z 4 stron rn19 i rn20, wszystko jest identyczne, kąt wyprzedzenia to 24 stopnie, dokładnie tyle samo co rn22 czy rn12
2013-03-11, 09:39 PM
Ja na to info nie natrafilem , ale numer RN i dalej cyferki określa dokładnie typ ramy i skoro europejczyki mają 19 a amerykańce 20 to jakaś różnica konstrukcyjna napewno występuje.
2013-03-12, 01:45 AM
Dobre teorie. ROTFLMAO.
2013-03-12, 10:41 AM
Może była walona? Mad666 zmierz rozstaw osi i porownamy
2013-03-12, 02:50 PM
inny kat głowki był podawany w katalogach. tak piszą i mowią, nie sprawdzałem. Ja mam wersje EU i mam tak jak ma być, a co do USA to sobie prawdzajcie, wiem że ludzie w naszym kraju Ci którzy się ścigają np w WMMP i Alpe Adria i znają na motorach dobrze (bo chodzi nawet o fabryczne teamy) mowią i wiedza że wersji USA nie brac za żadną cenę... dlaczego dokładnie to nie wnikałem nigdy, ale mowa była o innym kącie główki RN19. Zaznaczam że taka idzie fama, sam nie sprawdzałęm tej wiedzy tylko powielam plotki.
Warto też wspomnieć o TPS: tylko wersje EU miały darmowy serwis na wymiane wadliwych TPSów. Kto miał z USA ten miał lipe. TPS kosztował coś 950 zł.
Warto też wspomnieć o TPS: tylko wersje EU miały darmowy serwis na wymiane wadliwych TPSów. Kto miał z USA ten miał lipe. TPS kosztował coś 950 zł.
2013-03-12, 05:54 PM
mad- moze chochlik katalogi drukowal z bykiem w opisie Z USA moto sa tansze ale slabsze bo takie normy i prawo maja za oceanem. Plus problemy z tps w rn12 i z bledem w ecu rn19. Ot, cala tajemnica skad te znaczne roznice w mocy miedzy slabsza USA a mocniejsza Europa (ok. 8KM NA KOLE dla rn22 np.) - przez m.in. inne ECU. Krotko - cos za cos
Z tym katem glowki ramy to bajki, chyba ze ma ktos modyfikowana/wzmacniana rame do wyscigow albo komus przod odjechal na spawie przy opadaniu z gumy lub mial konkret dzwona.
Z tym katem glowki ramy to bajki, chyba ze ma ktos modyfikowana/wzmacniana rame do wyscigow albo komus przod odjechal na spawie przy opadaniu z gumy lub mial konkret dzwona.