1 ofertę widziałem w tamtym roku na allegro... Była bodajże 2 razy wystawiana... Dziwny ten mat na czaszy i nakładce zbiornika... Ogólnie zaniedbany... Z elementami eksploatacyjnymi na pewno jest podobnie...
HJC RPHA 10 BEN SPIES + ALPINESTARS SMX PLUS + SHIMA VRS-1 + TSCHUL 737
Witam prosze o ocene moze ktos zna lub cos http://otomoto.pl/yamaha-r1-M3495019.html
Moto z USA sprowadzone po lekkim wypadku, ponoć nie latał po torze choć zastanawia mnie czemu nie ma lusterek.
Na to wychodzi... Mi osobiście bardzo się podoba... Koleżka dodaje lusterka do moto... Pojechać sprawdzić jak było uszkodzone i jak jest zrobione . Trochę serca i pieniędzy zostało w ten sprzęt włożone
HJC RPHA 10 BEN SPIES + ALPINESTARS SMX PLUS + SHIMA VRS-1 + TSCHUL 737
patrząc na owiewki rocznik 2008 europa, jednak mała uwaga bo Ean na to zwrócił uwagę, w 2009 roku były jeszcze produkowane rn19 mieliśmy taką na forum potwierdzoną bo człowieka z ASO Yamahy także 2009 z aukcji może się jak najbardziej zgadzać, gość ma pełną dokumentację więc pewnie dowód zakupu z Yamahy może też się znajdzie
osobiście uważam, że moto jest w pełni oryginalne, przebieg też może się zgadzać bo napęd oryginalny i dużo nie wyciągnięty, opony fabryczne tył niedługo do wymiany :>
@down
marcinho, przeczytaj co napisałem do uwagi Ean'a, 2009r były produkowane rn19 jeszcze
Właścicielowi zapewne chodziło o date rejestracji 2009. Znawcą nie jestem ale wg mnie koleś łądnie pisze bajki.
Pisze że nie jest handlarzem a sprowadził moto żeby je w Polsce sprzedać. Bo jęsli nie to po kija sprowadzać w grudniu 2012 moto a zaraz po tym sprzedawać. Za granicą ładne sztuki są droższe niż w Polsce więc nikt nie sprowadza całych na handel.
Oczywiście mogę się mylić i może to akurat wyjątek tymbardziej czytając to co malikowy napisał
Pozdro
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-02-06, 09:20 PM przez marcinho4td.)
tak z większych rzeczy to nie ma się do czego przyczepić bo masz manetki Renthala, stomp grip, klamki, crashe, ogólnie ok. Była już też opisywana ale nie pamiętam czy coś więcej wyszło. Jedynie co to od groma plaka użyte i tyle
Dodatkowo jest to o tyle dziwne, że moto jest od handlarza, który co chwila ma nowy motocykl na handel. Ten stoi już ładnych kilka miesięcy.
Aby było jeszcze ciekawiej, to fotki gdzie moto ma założone stelaże były używane w innym ogłoszeniu od innej osoby. Jakieś to dziwnie pomieszane.
coś z wlkp co sądzicie?? warto sie zainteresowac tym sprzetem??
Ja dodam od siebie, że moto wygląda ok, ale stoi już przynajmniej od wczesnej jesieni na sprzedaż, a nie jak napisał sprzedający, że od 30.11.2012. Na potwierdzenie są fotki, gdzie jakoś zimy nie widać.
Rozumiem,vin. A czy w dokumentach będzie napisana moc katalogowa czy tylko 78kw,bądź będzie się kręciła do mniejszych obrotów ?
Proszę o pomoc w tej kwestji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-02-08, 12:28 AM przez adaspacia.)
adaspacia, nie ma różnicy w tym jak się kręci, mieliśmy kolegę tutaj z taką zablokowaną i normalnie prędkości rozwijał jak trzeba ale na gume nie szło jej wyrwać, dopiero po podpięciu innego kompa ożyła, okazało się że moto był po wypadku i fabrycznie nie był kastrowany ale ktoś wsadził kastrowany komputer (opisany przypadek dotyczy rn12), najprościej zabrać na hamownie jak marider wspomniał, koszt przejazdu nieduży a hamownia nie musi być jakaś super bo na pewno różnicy 100KM a 150KM przez błąd hamowni nie będzie.
W dokumentach oryginalnych nie wiem czy będzie jakaś informacja bo nigdy takich nie widziałem, może ktoś ma dokumenty i się podzieli informacją czy jest tam wpis o mocy silnika nie z broszury tylko z linii produkcyjnej. Co innego, że w rn19/20 występował błąd opóźnienia reakcji przepustnic na ruch manetką, poszukaj na YT "throttle lag"
godlefas, dokładnie tak <3
dobra koniec offtopa o blokadach
teraz opis rn19 (pod spodem zdjęcie aukcji dla potomnych)
- model EU to bez wątpienia
- malowanie na 2007 rok się zgadza
- tak poza tym, że jest brudna to nie ma się do czego przyczepić
- obejrzeć co pod spodem, przejechać się i jak zadowolony to brać
- no i nie wiem jak inni ale pierwszy raz ją widzę więc pewnie długo nie stoi
Ta stoi od jesieni tamtego roku. Wcześniej stała za 28k. Moto wygląda całkiem sensownie więc myślę, że warte uwagi. Sam brałem, ją pod uwagę, ale cena byłą zaporowa i dodatków brak.
(2013-02-08, 12:27 AM)adaspacia napisał(a): Rozumiem,vin. A czy w dokumentach będzie napisana moc katalogowa czy tylko 78kw,bądź będzie się kręciła do mniejszych obrotów ?
Proszę o pomoc w tej kwestji.
jeśli masz dowód rejestracyjny to w nim będzie napisana moc,jeśli jest z Francji to nie będzie mocniejszy niż 107 KM ,oczywiście może się zdarzyć motocykl z Francji nie zablokowany ,mieliśmy taki przypadek ,jeśli będziesz miał zblokowane moto ,nie prawdą jest że jedzie normalnie tylko na gume nie wstaje, od 1 do3 biegu jakoś to jedzie ,od 4 do 6 już jest problem ,prędkość maksymalna pomiędzy 240/250 km/h ,więcej nie chce jechać aha obrotomierz pracuje w pełnym zakresie