witam w klubie glebowiczów
Autor Wiadomość
brabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 28
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 0
#1
witam w klubie glebowiczów
Niestety na wyjściu z winkla zaliczyłem glebę swoim RN22Red_icon_mad2 Uślizgu chyba dostało tylne koło i się położyliśmy ale tak z hukiem. Czacha i boczna owiewka połamane, crash wygięty i nie wiem co przy mocowaniu crasha, reszta zrysowana w tym bok silnika dość mocno, wyrwało rolkę z gwintem z wahacza, są problemy z odpalaniem(nie wiem czy aku przy wstrząsie coś opadło z sił).

Nasuwa się pytanie odnośnie ciśnienia w oponach, miałem takie jak na naklejce a koledzy jeżdżą tył 1.9 i przód 1.7. Opony pilot powery 2ct, na asfalcie przy złożeniu przed upadkiem zostawiły pokaźny ślad gumy.

0.27-na tym winku poległem

http://www.youtube.com/watch?v=VuFCfvKghDo

Ogólnie bikerzy, którzy byli akurat na miejscu mówili żebym zmienił opony najlepiej na Dunlopa D211, do tego zawinił na pewno mój brak doświadczenia, być może również za bardzo odkręciłem na wyjściu.

A w garażu czeka wydech 3/4 YoshimuryRed_icon_sad, miałem w poniedziąłek montować.
2012-08-17, 08:46 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,667
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#2
RE: witam w klubie glebowiczów
Szczerze współczuję, choć pierwsze słyszę o takim ciśnieniu w oponach. Powinno być 2,5 przód i 2,9 tył.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-08-17, 09:39 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Ziutek Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 462
Dołączył: May 2011
Reputacja: 0
#3
RE: witam w klubie glebowiczów
brabus takie cisnienie to raczej na tor
2012-08-17, 10:01 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
darqvader Offline
Wariat
*****

Piotrków Trybunalski
Czas na R6.

Liczba postów: 1,225
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 4
#4
RE: witam w klubie glebowiczów
Wymienione przez Ciebie Dunlopy są niczego sobie, mam je u siebie, nie mam większych zastrzeżeń.
_________________________________________________________________

No speed, no fun.
2012-08-17, 10:10 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#5
RE: witam w klubie glebowiczów
W gorszych oponach drogowych typu pilot power cisnienie powinno byc tak jak mowi koczis , 2,4-2,5 przod i 2,7-2,9 tył, natomiast torowki tj Michelin Power One po miescie powinny miec ok 2.1 przod i 1,9 tył ( na torze pompuja 2.1 przod i 1,5 tył ale pod kocem przy temp 50-70° wzrasta o 0,3 ) Wiec najlepiej poszukac specyfikacji na stronie producenta. ale 1,7 przod ewidentnie za malo
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-08-17, 10:11 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#6
RE: witam w klubie glebowiczów
ło stary, współczuje szczerze : (((!

szkoda moto, ale dobrze ze tobie nic nie jest. Z ktorej strony jechales? Tak jak na filmiku czy z drugiej? Moto w bandy `ratujace zycie` walnelo?
ajjjć. winkielek megaaa....

juz wiem gdzie za rok pojade Red_icon_tongue!
LwG!
2012-08-17, 10:19 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#7
RE: witam w klubie glebowiczów
szybkiego powrotu do zdrowia, Tobie i maszynie ! Red_icon_smile
___________________________________________________________


—√\~—√\~ - YAMAHA - √\~—√\~
2012-08-17, 10:30 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
brabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 28
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 0
#8
RE: witam w klubie glebowiczów
Jechałem jak jest na filmie, czyli w dół. Oczywiście ten winkiel przejeżdżałem nie pierwszy raz(jeździmy cały czas w górę i dółRed_icon_smile). W bandy nie uderzyło, poskakało po asfalcie trochę, wszytsko działo się na "moim" pasie. Jednak tak teraz myślę to obrałem za ciasny łuk, bo ślad opony był dość blikso krawędzi drogi.
Tam jest fajna knajpka z winklem, w przerwie można coś skonsumować i obserwować jak dają czadu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-17, 10:59 AM przez brabus.)
2012-08-17, 10:53 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
drzewo Offline
Konkretny
****

Sosnowiec
Hornet 919

Liczba postów: 829
Dołączył: Aug 2012
Reputacja: 2
#9
RE: witam w klubie glebowiczów
Żal sprzęta :/ ale najważniejsze że z tobą ok. Red_icon_smile

Winy nie szukałbym w oponach. Pilot Power to akurat świetne gumy.

Bardzo możliwe za mocno odwinąłeś gaz na winklu. Coś takiego jak tutaj na filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=tNcZyDSM6GI
moto-opinie.info - Opinie o motocyklach i produktach motocyklowych w jednym miejscu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-17, 10:54 AM przez drzewo.)
2012-08-17, 10:53 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Suchy Offline
®1
****

Wawa
R1 rn09

Liczba postów: 931
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 5
#10
RE: witam w klubie glebowiczów
... na tym Mullholandzie to chyba każdy kto tam lata, mial jakieś przygody mniejsze czy większe : ).
LwG!
2012-08-17, 11:13 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
drzewo Offline
Konkretny
****

Sosnowiec
Hornet 919

Liczba postów: 829
Dołączył: Aug 2012
Reputacja: 2
#11
RE: witam w klubie glebowiczów
Właśnie oglądałem kanał tego gościa. Chyba całe życie siedzi i filmuje kraksy z tych winkli.
moto-opinie.info - Opinie o motocyklach i produktach motocyklowych w jednym miejscu.
2012-08-17, 11:34 AM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#12
RE: witam w klubie glebowiczów
Wspolczuje bo czesci do rn22 tanie nie sa a rozumiem ze prawy bok poszedl slizgiem.. Jaki masz kolor r1? A zakret fajny, szkoda ze u mnie takich nie ma..
2012-08-17, 01:55 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
brabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 28
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 0
#13
RE: witam w klubie glebowiczów
dokładnie prawy bok poszedł ślizgiem, mam bialo niebieskie malowanie. Ale do wymiany na mus jest czacha, reszta mi nie będzie przeszkadzała a tak w ogóle to będzie (mam nadzieję) z AC załatwiane. Więc plan mam taki, żeby zrobić co konieczne i żeby kasa została. Przycierki mi nie przeszkadzają, czachę widziałem na allegro nową za 800zł. Prawy bok jest uszkodzony ale kompletny, no i coś jest problem z odpalaniem. Czasem odpali a czasem nie chu...a ale to się zrobi, może jakies błędy są. Ogólnie jestem dobrej myśli... pozostaje jeszcze to co pod owiewką zrobił crashpad, na razie nie mogę nic ruszać więc nie wiem
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-08-17, 03:37 PM przez brabus.)
2012-08-17, 03:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
lukasz_nr Offline
Konkretny
****

Manchester
R1 2003

Liczba postów: 609
Dołączył: Jun 2011
Reputacja: 2
#14
RE: witam w klubie glebowiczów
byłem na tej trasie gdzie sie wyłozyłes. Piekne widoki i super trasa ogolnie warto pojechacRed_icon_smile Szczerze wspolczuje sprzetu ale wazne ze tobie sie nic nie stałoRed_icon_smile
2012-08-17, 04:26 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#15
RE: witam w klubie glebowiczów
Jak masz bialo-niebieskia r1 to mam boki i czache (2009 i 2010), tak samo oryginalne crashpady Yamahy. Odezwij sie na PW to wysle Ci foty i sie dogadamy jak bedzie pasowalo. A na ten maly dekielek od impulsatora (podejrzewam ze to on oberwal najwiecej- norma w rn22) to polecam oslone z GB Racing, u siebie wymienialem go takze po spotkaniu z babka ale tym razem dokupilem dodatkowo komplet oslon na wszystkie 3 dekle po obu stronach.

PS: ceny do RN22 w niebieskim malowaniu: boki w ASO - 2331zl za sztukę (sam srodek, bez dolu) i czacha - 1537zl, crashpady GYTR - 680zl. Ceny mam z zeszlego roku wiec teraz sa albo w gore albo w dol.
2012-08-17, 08:51 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
brabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 28
Dołączył: Jun 2012
Reputacja: 0
#16
RE: witam w klubie glebowiczów
Ok, jak będzie potrzeba odezwę się. Zastanawia mnie fakt co się przestawiło, że ciężko pali. Nie starałem się zapamiętać odgłosów po przekręceniu klucza w pozycję ON ale wydaje mi się, że jest inaczej. Po przekręceniu klucza coś tam sobie działa ale po odblokowaniu czerwonym przyciskiem zasysa a to chyba było juz podczas przekręcania w poz ON na koncu. Mogło mu się poprzestawiać coś??

Marider zostaw mi najlepiej telefon do siebie w razie czego.
2012-08-18, 12:26 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kowal23 Offline
Użytkownik
***

Jaslo
RN-20

Liczba postów: 468
Dołączył: Apr 2011
Reputacja: 0
#17
RE: witam w klubie glebowiczów
Co mozna napisac współczuję chyba na kazdego z nas przyjdzie pora
Red_icon_surprisedRed_icon_wfrown Miota nim jak szatan!
2012-08-18, 01:49 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#18
RE: witam w klubie glebowiczów
Jesli dekielek mocno oberwal to moglo nawet rozrzad przestawic o kilka zabkow lub tps ruszyc od uderzenia, moze cos z elektronika tez sie stalo, roznie moze byc. Pompa zasysa paliwo dopiero po wlaczeniu czerwonego przycisku z prawej na on, nie wczesniej. Chyba ze caly czas masz go na on a moto wlaczasz kluczykiem a pozniej starter, to wtedy startuje od razu po przekreceniu kluczyka. Reszta na pw.
2012-08-18, 07:58 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->