Z tego co przeczytałem Szymek to nie ma się czym martwić(zdjęcie poniżej) - oczywiście nie każdy przypadek musi być taki sam (rozmawialiśmy o tym )
Zza oceanem dużo osób ma lub miało ten problem, nawet w modelach starszych i nie tylko przy pałowaniu(można natrafić na e-maile i odpowiedzi serwisów Yamaha w tej sprawie)... dlatego myślę :
że szuka się od najprostszych rzeczy :
- czujnik poziomu oleju(coś musi z nim być , pewnie się kleszczy i nie odbija po małym opóźnieniu - wtedy komp rejestruje błąd i wywala tą kontrolkę na parę sekund)
- lub instalacja(mało prawdopodobne) - styk i nie wiem co tam jeszcze jest po drodze..
- Najwięcej Panowie o stanie silnika mówi pomiar ciśnienia także pompy, zaworów i rotoru nawet nie wymieniam bo zakładam że każdy swój rozum ma i to sobie sprawdził tak jak podaje Yamaha dla danego modelu.
Jeśli chodzi o przelewanie oleju to też nie jest zbyt dobry pomysł ponieważ rośnie ciśnienie w komorze silnika co jest bardzo szkodliwe(pewnie się też pieni
)- oczywiście setka czy dwie nic nie powinny wyrządzić silnikowi ale więcej już tak, to nie jest lekarstwo na tą kontrolkę.. - nie wiem... może na jazdę na kole z 5km z tym to tak...
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka