zwir0
Użytkownik
Kraków
RN12 '04
Liczba postów: 148
Dołączył: Aug 2019
Reputacja:
0
|
RN12 pali bezpiecznik Ignition po zagrzaniu
Ok szybki update:
Bylem w garazu, sprawdzilem wentyl z diaga - odpala normalnie, zadnych niepokojacych dzwiekow czy cos w ten desen - caly cykl ladnie przeszedl (razem z wentylatorem zalaczyla sie tez chyba pompa paliwa)
8 Starter relay - raczej odpada bo awaria podczas jazdy
Zadnych problemow przy odpalaniu never , wiec raczej to nie to
24 Air induction system solenoid - zawór na AIS, jak ma gdzieś zwarcie może robić problem on cyka, można go wypiąć jeździć obserwować
Musze przyczaic ktora to wtyczka i jutro wyjechac z odpietym tym zaworem (jak bedzie zdechniety, to czyszczenie/wymiana?)
53 Engine stop switch - musiał by podejść mocno wodą skorodować itd...
Nie chce go zupelnie wykluczac, ale dziala bdb - nawet w sekcji DIAG od razu lapie - brak problemow z gaszeniem/odpalaniem...(?)
37 Meter assembly - cały licznik podejrzany jak najbardziej tu wiązka do sprawdzenia itd. ale problem raczej by był nie w związku z prędkością obrotową silnika tylko czasem pracy i przegrzewaniem się
No wlasnie CZAS nie ma tu chyba znaczenia, bo jazda nawet rozgrzanym motocyklem na odcinku 40km - bez najmniejszego problemu - ale jazda max 140km/h (juz nie chcialo mi sie stawac i wymieniac znowu bezpiecznika, wiec jechalem do 8K rpm max i bez gwaltownego przyspieszania)
76 Radiator fan motor relay - podejrzany i to mocno, znam przypadek niestety własny po deszczu w RN12 z jakieś 6 czy 7 lat temu
Kierwa...no wlasnie wstał przez DIAGa
10 Starting circuit cut-off relay - może nie musi, tak samo jak licznik raczej z czasu pracy a nie prędkości obrotowej silnika.
Za to tez jeszcze nie wiem jak sie zabrać
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
2020-04-18, 08:40 PM |
|