Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: [technika jazdy] Jak poprawnie przejechać zakręt.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
https://www.youtube.com/watch?v=5WmAQUWkb9Y


Piekne moto i swietnie ubrany motocyklista, tak jak byc powinno !!!!!!!!
Fakt moto fajne, kombi ujdzie, ale gość raczej przeciętnie jeździ. Ja nawet tak nie potrafię, ale widząc na zlocie jak chłopaki wymiatają to ten "koleś" może się schować. W zakręcie jedzie bez gazu, a dodaje dopiero na wyjściu. Chyba tak się nie robi, bo powinno się trzymać gaz przez cały zakręt.
(2017-12-10, 04:51 PM)Koczis napisał(a): [ -> ]Chyba tak się nie robi, bo powinno się trzymać gaz przez cały zakręt.

Tutaj się Kuba mylisz Red_icon_wink
No na filmie z techniką jazdy było mówione, że trzeba trzymać gaz przez cały zakręt i od szczytu zacząć delikatnie dodawać gaz.
Tu wycinek: https://www.youtube.com/watch?v=jB65EqogA24

P.S. oddzieliłem film i nasze wpisy, bo myślę że watro aby dobrze obeznani z techniką jazdy podzielili się wiedzą Red_icon_cheesygrin
Wersja która jest mi znana, to nieodejmowanie gazu w zakręcie i dodawanie od połowy zakrętu i aż do wyjścia, a przy lepszym skillu jeszcze wcześniejsze dodawanie niż od połowy....
Jako że jeden obraz warty jest 1000 słów .. tu macie gościa któremu w tej chwili WIELU z WMMP nie jest godnych nawet rzepa zapiąć w kombiku - pod szyją Red_icon_tongue ..

https://www.youtube.com/watch?v=RLQCKO6ovtE

Tak się teraz jeździ .. to jest prawidłowa technika .. chociaż z tym stawianiem bokiem do pierwszego prawego po prostych, nieco gwiazdorzy Red_icon_wink i na tym traci .. to cała reszta to kwintesencja obecnych opon, elektroniki itd ..
Niestety "Przyspieszenie II" jest mocno ale to mocno już nieaktualne :/  ... CSS szkoli od lat juz całkiem inaczej i co do pozycji i pracy gazem i głową itd ..

Tak na marginesie : SuperCorsa SP V2 .. dobrze widzę ??
Chyba jeszcze się nie wjeździł w RN32, bo na starszych filmikach widać bardziej płynną jazdę.

Polecam wam także kanał tego gościa:
https://www.youtube.com/channel/UCfV30f4...pbcgikvB6g
wg. mnie ma dużo większego skilla niż ten z linka barta.

Tutaj ciekawy przykład jak gość na RSV4 chce zobaczyć jego tor jazdy i po chwili.. już go nie widać Red_icon_cheesygrin
https://www.youtube.com/watch?v=SvvcX0kq95Q
(2017-12-11, 09:23 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]https://www.youtube.com/watch?v=RLQCKO6ovtE

Kurde przecież tak się nie da zrobić Red_icon_surprised Red_icon_surprised Red_icon_surprised
Walery. Gość 3 sezony temu na oczy toru nie widział a tu pacz Pan. Zawsze się uśmiecham jak słyszę że nie ma takiej możliwości żeby nie być nigdy na torze i za pierwszym razem zrobić poniżej 2min na Pozen. Tylko i wyłącznie predyspozycje.
Na trzeźwo, to nie ale po 0,7 ... luzik ... lewą ręką i lewym okiem Red_icon_cheesygrin
Po 0,7l na główkę to ja mogę i prom kosmiczny prowadzić Red_icon_cheesygrin
(2017-12-11, 10:20 PM)ryba napisał(a): [ -> ]Walery. Gość 3 sezony temu na oczy toru nie widział a tu pacz Pan. Zawsze się uśmiecham jak słyszę że nie ma takiej możliwości żeby nie być nigdy na torze i za pierwszym razem zrobić poniżej 2min na Pozen. Tylko i wyłącznie predyspozycje.

Predyspozycje swoja drogą ale .... jeszcze psychika i portfel. Jesli masz blokade w glowie i przed kazdym łukiem widzisz siebie poza torem lezacego obok moto to nie da sie szybko jechac a portfel tez poteguje strach przed kosztami wszelkich napraw Red_icon_smile)   Tak ja to widze, ja minimalizuje swoj strach w kwestii opisanej powyzej ale poki nie ma sie sponsora to tego aspektu nie da sie calkowicie zlikwidowac Red_icon_smile
Koszty? Jakie koszty... nie bardzo wiem jak mógłbym wyjechać na tor, torowym sprzętem i myśleć o jakimś głupim secie czy stelażu. Bart jeśli piszesz o takich rzeczach to Ty biedny emocjonalnie jesteś Red_icon_smile polecam odpuścić jedną, dwie wypłaty kupić jakieś k1/k3 i poczuć co to życie Red_icon_smile wyjebiesz ze dwa razy i ze zdartym kombi wrócisz z uśmiechem na twarzy do boksu. Światopogląd ci wróci na odpowiednie tory. Ja wychodzę z założenia że jeżdżę na tym czego strata przechodzi mi koło pióra. Nonsens albo słaby szpan eździć na moto które muszę dmuchać i chuchać. Szkoda życia na takie pierdoly.
Ryba troche poplynales Red_icon_smile Mysle, ze kazdy tutaj z obecnych w jakims stopniu przjemuje sie gleba na swoim moto i to obojetnie jakie moto posiada. Red_icon_smile Tak wiec troche zbyt poplynales ze swoja wizja.
Mówię ci... kup. Takie trupy nic na wartości nie tracą jak już o kosztach piszemy. Mi stara mazda za 15 tyś dawała więcej frajdy niż Lexus za którego nie jeden mieszkanie by kupił. Nie przyzwyczajać się do rzeczy materialnych to podstawa. Nie mieć a być.
Ryba Red_icon_smile wszystko to kwestia podejścia Red_icon_wink Ty lubisz wykorzystać do granic możliwości moto, ktoś woli mieć tylko namiastkę tego Red_icon_smile Czasem coś kupujemy emocjami czy jakimiś marzeniami i wizja zbierania tego po całym torze średnio pasuje Red_icon_wink
Właśnie dla tego szukam taniego moto, co by nie było szkoda. Na swojej RN22 to każda ryska mnie boli i się wk...wiam jak butem zadupek rysnę, bo to u mnie całoroczna wypłata Red_icon_sad

Panowie proszę trzymać się tematu wątku. Dziękuję.
Heh .. żeby to było wszystko takie proste jak Ryba piszesz ...
Mnie grzeje czy RN22 pójdzie w kozły i gruz ... ale jak JA skończę w helikopterze i po tym zdarzeniu ( nazwijmy to oględnie ) na stałe zmieni się moje życie dość diametralnie, to powiem Ci żadne K1 czy K3 nic tu nie zmieni ..
Jest wiele aspektów - temat jest trudny .. a czym człowiek starszy tym gorzej ..
BART > Pieniądze NIE SĄ prawdziwą barierą, zawsze jest sposób żeby je znaleźć - ZAWSZE !!
Zdrowia i czasu już nie znajdziemy .. Owszem kontuzje wyleczysz kosztem czasu i z pomocą pieniędzy ale co jeśli na kontuzji się nie skończy ?
Walery ma otwartą głowę - od początku wsiadł na dobry, pasujący mu motocykl.. potem na następny już lepiej przygotowany ( z tego co widzę po filmikach ) .. I co się stało ??
A no urodziła się PEWNOŚĆ siebie, całą resztę ma każdy z nas .. KAŻDY umie pojąć że hamować trzeba wchodząc w zakręt a po max złożeniu odkręcać gaz co nam samo podnosi moto ... na kartingu na początku zbadać jak mocno możemy się złożyć i podstawy pozycji .. OT przepis na 1.36 na Pozen gotowy .. TYLKO PEWNOŚĆ siebie jest kluczem ... Bez niej jest strach, obawy, blokady itd ..
Wystarczy że ucieknie nam raz tył i mocno szarpnie .. na 100% już tak nie odkręcimy w tym samym miejscu Red_icon_wink .. może na następnym wyjeździe to tak ale w tym samym dniu ani następnym NIE MA UJJA Red_icon_smile .. itd ..
Nawet w tym moim mały mikro Świecie przewinęło się takich Walerych przez te 7 lat przynajmniej 10-ciu .... gdzie są dzisiaj ? Nie mam pojęcia .. Słynne czasy Global-Tech i temu podobnych ekip .. polatali, poupadali i się skończyli .. WALEREMU tego NIE ŻYCZĘ !!!! Oby na prawdę szedł dzidą i 30 lat .. ale długo i szybko latających jest bardzo niewielu Red_icon_sad ....
No myślę że na temat bo "jak przejechać poprawnie zakręt" to zaczyna się sporo czasu przed tym zakrętem - nawet w zimie - wpajaniem sobie >>>> pewności siebie Red_icon_smile ..
Zgadzam sie to kolejny aspekt o ktorym mowisz AS jest blokujacy... strach o zdrowie. To co wymienilem aspekty finansowe to jeden z aspektow ale strach o zdrowie jest rownie wazny. Tak wiec czy K1 czy K3 jak sie wyjebiesz i rozsypiesz to nic nie zmieni. Mozna miec wszystko w dupie i isc na pelnej, wtedy mozna liczyc na sukces ale im wiecej myslisz... o kasie i zdrowiu tym jestes wolniejszy Red_icon_smile

Milvith

Ja myślę że bart masz dużo racji w swoich słowach nie każdego stać po gruzie kupić kolejne moto (nawet te z tańszych) szkoda po prostu są zobowiązania itp. A jeżeli chodzi o zdrowie to fakt można sobie zjebać całe życie.
A i dodam że szkoda zjebać sobie życie dla jakiś pojebanych czasów które nic nie znaczą, taki valentino to jego życie praca kasa itp[Obrazek: red_icon_smile.gif]

Pozdrawiam
Stron: 1 2 3 4