Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Problem z telefonem. Prośba o pomoc.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich.
Potrzebuje porady w mojej dość dziwnej sytuacji. Problem związany jest z telefonem.
Moja żona kupiła telefon SAMSUNG Galaxy Alpha na abonament w sieci Play. Telefon kosztował 1000 zł. Po jakimś miesiącu telefon się sam zresetował. Wiadomo, że nikt po jednym resecie nie będzie biegł do salonu z reklamacją wiec i my olaliśmy sprawę. Po ok 5 miesiącach, podczas aktualizacji softu (wymuszonej przez system - nie można było tego nie dokonać) telefon zaczął się resetowac aż wkońcu się nie uruchomił.  Udaliśmy się do salonu play oddać tel. na naprawę gwarancyjną. Po 2 tygodniach przyszedł z "naprawy" z postawioną diagnozą - nieautoryzowana ingerencja w system, nabita flaga w Knox, płyta główna do wymiany, koszt 920zł, gwarancja anulowana (!). Oczywiście nie było takiej ingerencji, ba, telefon nie był nawet podłączony pod komputer. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją lub może mi doradzić co powinniśmy teraz zrobić? Z góry dziękuję za pomoc...
Ciężko będziesz miał udowodnić swoje racje, znam podobnych kilka przypadków i nigdy nikt nie wygrał. na pewno płyta główna jest do wymiany? zero kontaktu z telefonem, czy próbuje się włączyć i resetuje się? może da się zrootować androida i wgrać nowego lub np. cyanogenmoda
jezeli tel reaguje, tzn wlacza sie i chociazby sie logo samsunga pojawi, temat do odratowania, na gwarancje nie masz co liczyc z taka diagnoza servisu
Lepiej było oddać bezpośrednio do samsunga jak do play. Nigdy nie oddaje do operatora a miałem kilka przypadków z tel. W tej sytuacji próbuj sie odwoływać i uzasadnij tym wlasnie co napisałeś.
Przejdź się jeszcze raz do tego salonu i pizgnij tym telefonem w ryj tego sprzedawce Red_icon_smile
Kolego a powiedz.... nie bawiłeś się przypadkiem w Root'a tzn.nie sciągałeś programu do tego - bo myślę że właśnie go zrobiłeś i nabiło Ci "flage" -a knox właśnie tak reaguje restartami, a potem nowa aktualizacja uwaliła Ci tel. na amen.Teoretycznie można to ratować ale trzeba się pobawić ...

PS. Roota można robić ale tam gdzie nie było jeszcze knoxa(starszy android -na nowym trzeba wiedzieć jak) a tam gdzie już jest to trzeba czaic bazę co i jak żeby flaga nie została nabita...

"Flaga" to nic innego jak info dla serwisu o ingerencji w soft i braku gwarancji.
(2016-02-29, 06:16 PM)adrian_00 napisał(a): [ -> ]Przejdź się jeszcze raz do tego salonu i pizgnij tym telefonem w ryj tego sprzedawce Red_icon_smile
A powiedz Adrian, gdzie jest tutaj wina sprzedawcy? Bo ja jej nie dostrzegam. Pretensje można mieć co najwyżej do serwisu.
Zeby się wyżyć tylko i wyłącznie Red_icon_smile
Moja żona pracuję w takim salonie, tyle że u innego operatora... Super podejście...
Nie wszystko trzeba brać na poważnie.
Myślę że teraz to już pozostaje Ci próba wgrania nowego softu samemu, bo z gwarancja będzie lipa.Moźesz to spróbować zrobić wprowadzając tel. w tryb "boot" i uprzednim naładowaniu na maxa baterii , - jest dużo poradników jak podmienić soft. Wejdź na stronkę : sammobile, zarejestruj się , znajdź swój tel. ściągnij odpowiednie firmware. Jak będziesz chciał to pomogę Ci zrobić resztę już na prv.
Podejrzewam że był w serwisie samsunga i skoro oni stwierdzili że była ingerencja to już lipa, nie trzeba podłączać do kompa żeby coś takiego zrobić, teraz najlepiej będzie wysłać tel do Robota może on coś pomoże Red_icon_smile albo do gościa co zajmuje się takimi rzeczami.
Tak na marginesie..... polecam root telefonu, sam kazdy tel rootuje, czy to HTC ONE czy obecny SAMSUNG S5 .. kazdy zrootowany i z softem wlasnym Red_icon_smile Powodzenia kolego w rootowaniu tel Red_icon_smile
(2016-02-29, 05:49 PM)tybur18 napisał(a): [ -> ] Po ok 5 miesiącach, podczas aktualizacji softu (wymuszonej przez system - nie można było tego nie dokonać) telefon zaczął się resetowac aż wkońcu się nie uruchomił.

Najprawdopodobniej to uwaliło telefon. Telefon przy aktualizacjach resetuje się ok. 2-3razy. I zawsze należy robić aktualizacje z dość dobrze naładowaną baterią, aby uniknąc niekontrolowanych restartów wyłączeń bo telefon później sam sobie nie poradzi żeby ciągnąć aktualizacje dalej. 

Jeżeli telefon się włącza albo chociaż reaguje na próbę włączenia to polecam podłączyć telefon na noc do ładowania. Ściągnąć oryginalne oprogramowanie telefonu(jeżeli było brandowane z PLAY to takżę takie ściągnąć) i postarać się samemu wgrać nowy firmware jest to naprawdę bardzo prosta rzecz(parę przycisków na telefonie naraz się naciska wskazuje później pliki do aktualizacji (czy to z karty pamięci czy dysku komputera (tutaj potrzebny będzie programik ja polecam Odin)). I czekamy resztę telefon robi sam. (czasami nawet znika ilość wgrywanych softów tzn. flaga). W razie jakiś problemów zapraszam na PW. 
Tutaj jeszcze stronka z firmware http://www.sammobile.com/
(2016-02-29, 06:04 PM)griosek napisał(a): [ -> ]Ciężko będziesz miał udowodnić swoje racje, znam podobnych kilka przypadków i nigdy nikt nie wygrał. na pewno płyta główna jest do wymiany? zero kontaktu z telefonem, czy próbuje się włączyć i resetuje się? może da się zrootować androida i wgrać nowego lub np. cyanogenmoda

Z serwisu przyszło pismo, że płyta główna. Telefon po odebraniu z serwisu normalnie się uruchomił i działał (1 godzina). Myśleliśmy, że może będzie ok i przy próbie instalacji jakiejś aplikacji (czyli tak jakby pod obciążeniem) znowu zaczął się wyłączać. Co więcej, nadmiernie się grzeje. W chwili obecnej uruchamia się, nie dochodzi do poziomu pulpitu tylko na czarnym tle pokazuje się "Aktualizacja oprogramowania...." i po chwili się zawiesza. Żeby wyłączyć trzeba wyjąć baterię.

Cytat:jezeli tel reaguje, tzn wlacza sie i chociazby sie logo samsunga pojawi, temat do odratowania, na gwarancje nie masz co liczyc z taka diagnoza servisu
jw.
Cytat:Lepiej było oddać bezpośrednio do samsunga jak do play. Nigdy nie oddaje do operatora a miałem kilka przypadków z tel. W tej sytuacji próbuj sie odwoływać i uzasadnij tym wlasnie co napisałeś.
Samsung nie ma serwisu. Pracują dla niego np. Regeneris i jakieś jeszcze (m.in. ten, w którym był nasz telefon). Przed oddaniem nie sądziłem,  że taka chora akcja będzie. Odwołaliśmy się. Powiedzieli, że nie zmienią stanowiska w tej sprawie.

Cytat:Kolego a powiedz.... nie bawiłeś się przypadkiem w Root'a tzn. nie sciągałeś programu do tego - bo myślę że właśnie go zrobiłeś i nabiło Ci "flage" -a knox właśnie tak reaguje restartami, a potem nowa aktualizacja uwaliła Ci tel. na amen.Teoretycznie można to ratować ale trzeba się pobawić ... 

PS. Roota można robić ale tam gdzie nie było jeszcze knoxa(starszy android -na nowym trzeba wiedzieć jak) a tam gdzie już jest to trzeba czaic bazę co i jak żeby flaga nie została nabita... 

Telefon jest mojej żony. Nie bawimy się w rzeczy typu rootowanie dlatego jestem pewien, że my tego nie zrobiliśmy.
Cytat:Myślę że teraz to już pozostaje Ci próba wgrania nowego softu samemu, bo z gwarancja będzie lipa.Moźesz to spróbować zrobić wprowadzając tel. w tryb "boot" i uprzednim naładowaniu na maxa baterii , - jest dużo poradników jak podmienić soft. Wejdź na stronkę : sammobile, zarejestruj się , znajdź swój tel. ściągnij odpowiednie firmware. Jak będziesz chciał to pomogę Ci zrobić resztę już na prv.
Na początku spróbuje porozmawiać z rzecznikiem praw klienta. Jeśli stwierdzimy, że nie ma szans to jak najbardziej chętnie skorzystam z pomocy. Dzięki z góry.
Cytat:Podejrzewam że był w serwisie samsunga i skoro oni stwierdzili że była ingerencja to już lipa, nie trzeba podłączać do kompa żeby coś takiego zrobić, teraz najlepiej będzie wysłać tel do Robota może on coś pomoże [Obrazek: red_icon_smile.gif] albo do gościa co zajmuje się takimi rzeczami.
Niestety:/ jedyna możliwość, że to się "samo" zrobiło to tylko przez jakąś aplikację. Bo jak inaczej zwykły użytkownik nie kombinujący w Rooty itd może to zrobić? Zaznaczam, że na tel. nie było żadnych "dziwnych" aplikacji, tylko standardowe typu Gmail, fb, google itd. Wszystko pobrane ze sklepu Play.
Cytat:Najprawdopodobniej to uwaliło telefon. Telefon przy aktualizacjach resetuje się ok. 2-3razy. I zawsze należy robić aktualizacje z dość dobrze naładowaną baterią, aby uniknąc niekontrolowanych restartów wyłączeń bo telefon później sam sobie nie poradzi żeby ciągnąć aktualizacje dalej.
Telefon był naładowany. Mam taki sam telefon i wszystko przebiegło bez najmniejszego problemu.
Zastanawia mnie jedna rzecz.... czy jest możliwość sprawdzenia daty kiedy flaga została nabita? 
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i wskazówki.. Red_icon_smile
Albo daj go do serwisu autoryzowanego i nie mów jaka była sprawa z gwarancją i niech ci powiedzą co jest przyczyną usterki, przekonasz się czy cię Play nie naciąga.
Jedynym wyjściem bedzie oddanie telefonu do jakiegos serwisu z telefonami, oni to zrobią pewnie taniej niz za 900 stówek. Sam kupiłem ajfona w media markt i w przeciągu miesiąca "spalił" mi 4 kable od ładowarki, jak juz za piątym razem szedłem po nowy kabel (bo wymieniali w gratisie) to po drodze wstąpiłem do pierwszej lepszej budy z telefonami i kupiłem cały ten komplet, czyli wtyczka i kabel oryginalne z Apple i od roku chula bez zarzutu Red_icon_wink
Ja za Xperia z3 dałem 2,5 tysiaka i po pół roku siadła mi płyta główna. Naszczescie wymienili bez żadnych przepychanek w plusie
(2016-02-29, 06:49 PM)adrian_00 napisał(a): [ -> ]Zeby się wyżyć tylko i wyłącznie Red_icon_smile

U nas już był taki inteligent i za bety wyleciał z lokalu kozaczekRed_icon_smile
tybur18 mega współczuje ,sam jestem na etapie walki z firmą orange ,to są jakieś kpiny panowie oni nas dymają jak chcą w białych rękawiczkach , a zwykły Kowalski co najwyżej może sobie popłakać do poduszki, ja się nie poddaje i Tobie polecam to samo ,kontaktowałem się z dwoma prawnikami i okazuje się ,że nie do końca są tak bezkarni jak im się wydaje ,życzę powodzenia Red_icon_smile
Stron: 1 2