Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Problem z telefonem. Prośba o pomoc.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Standardowa sprawa, ja właśnie zakończyłem walkę z serwisem LG. Odesłałem telefon z prostą usterką gniazda słuchawek, serwis odpowiedział dokładnie w ten sam sposób, "nieautoryzowana ingerencja w oprogramowanie". Dodam, że faktycznie nie robiłem rootowania telefonu, stwierdziłem, że zrobię to po okresie gwarancji bo LG G3 nie należał do najtańszych modeli.

Napisałem pisemne odwołanie z dokładnym opisem, że jedyna ingerencja w oprogramowanie polegała na aktualizacjach wymuszonych przez system. Odesłałem telefon ponownie, serwis przyjął naprawę. Nie będę mówił co było dalej bo urządzenie po ich naprawach był potem jeszcze dwa razy w serwisie bo cały czas wracało w gorszym stanie niż przed pierwszą usterką, pojawiały się inne aż telefon przestał się w ogóle uruchamiać.

Proponuję się nie poddawać, pisać odwołania, dzwonić, w ostateczności pisać do rzecznika praw konsumenta. Serwis unika napraw gwarancyjnych bo na nich nie zarabia i liczy na to, że klient przystanie na naprawę płatną. Polecam również pisać formalnym językiem i w miarę możliwości odwoływać się do aktów prawnych Red_icon_smile
Ja się zdziwiłem bo wysłałem mojego LG G3 do serwisu ale wątpiłem w naprawę. Miałem lekko przebarwiony ekran w jednym miejscu (wypalone piksele). Do tego cały poobijany, ekran miał małe pęknięcia itp... Wymienili na gwarancji cały przedni panel i tel jak nowy Red_icon_smile
Blue ja kiedyś samsunga galaxy miałem obitego a ekran wewnątrz się rozkleił i też mi wymienili ekran z ramką jak nowy. W iPhone jak ekran mi się rozkleił to cały tel wymienili na nowy bo apple nie naprawia tylko wymienia
Polecam udac sie do Rzecznika praw konsumenta i o tym fakcie poinformować operatora. Oczywiscie dolaczyc odwolanie od decyzji i zalaczyc odpowiednia informacje o wynajeciu uslug rzeczoznawcy i skierowaniu sprawy na droge sądowa. Dodatkowo dobrze jest opisac sytuacje na oficjalnym fp operatora na facebooku. Kolejnym pomyslem jest telefon na infolinie i zlozenie reklamacji oraz prosba o odpowiedz na pismie (popros zeby konsultant przeczytal Ci tresc zapisanej reklamacji). Jest to niestety czesta praktyka, zarzucanie klientowi gmeranie w telefonie przez co unikaja kosztow. To moge doradzic tak z mojego doswiadczenia.
Oczywiscie to wszystko jesli faktycznie NIC w nim nie gmerales Red_icon_smile
Stron: 1 2