2015-05-17, 10:59 PM
Witam
Zakupiłem sprzeta, wszystko raczej ok sprawdzilem dokladnie wypadającą dwójkę bo z poprzednich modeli o tym najwięcej była mowa. Zmieniłem stajnię bo wcześniej nie było Yamaszki.
Po kilkuset km pojawił się problem
mianowicie
wyskakuje piątka
nie mogę znaleźć żadnych info o tym
były dwójki etc ale piątka raz ze nie jest nadto używana, do dzidowania też nie bardzo więc raczej się nie powinna sypać.
Trzeci bieg pracuje ok (bo ponoć zebatki współgraja)
Od 1,2,3,4 jest ok piątki jakby nie było 6bieg też ok.
Po załączeniu 5 idąc w górę wyrzuca na 4, natomiast jeśli zredukuje z 6 na 5 to wrzuca 4. Kilka razy stuknie.
Pytanie czy to ze mną coś nie tak, raczej potrafię zmieniać biegi, troche już jeździłem różnymi szpejami.
Czy może być wina oleju ? ? ?
Czy ewentualnie jakiś wodzik czy cuś takiego.
Na mechanice nie bardzo się znam.
poradźcie Panowie coś
potrzebna każda rada na już, póki moto w "okresie sprawdzania"
Zakupiłem sprzeta, wszystko raczej ok sprawdzilem dokladnie wypadającą dwójkę bo z poprzednich modeli o tym najwięcej była mowa. Zmieniłem stajnię bo wcześniej nie było Yamaszki.
Po kilkuset km pojawił się problem
mianowicie
wyskakuje piątka
nie mogę znaleźć żadnych info o tym
były dwójki etc ale piątka raz ze nie jest nadto używana, do dzidowania też nie bardzo więc raczej się nie powinna sypać.
Trzeci bieg pracuje ok (bo ponoć zebatki współgraja)
Od 1,2,3,4 jest ok piątki jakby nie było 6bieg też ok.
Po załączeniu 5 idąc w górę wyrzuca na 4, natomiast jeśli zredukuje z 6 na 5 to wrzuca 4. Kilka razy stuknie.
Pytanie czy to ze mną coś nie tak, raczej potrafię zmieniać biegi, troche już jeździłem różnymi szpejami.
Czy może być wina oleju ? ? ?
Czy ewentualnie jakiś wodzik czy cuś takiego.
Na mechanice nie bardzo się znam.
poradźcie Panowie coś
potrzebna każda rada na już, póki moto w "okresie sprawdzania"