Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: ceny paliw
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Lejesz olej opałowy? Red_icon_wink
Nie. Hehe. Powiem tak. Zalety mieszkania niedaleko ukraińskiej granicy Red_icon_cheesygrin
(2016-01-12, 07:29 PM)k1kristo napisał(a): [ -> ]Nie. Hehe. Powiem tak. Zalety mieszkania niedaleko ukraińskiej granicy Red_icon_cheesygrin

To masz tanie paliwo, tanie szlugi, wódkę i dziwki bo co druga to Tanja Red_icon_cheesygrin
Korzystam tylko z paliwa... :d
(2016-01-12, 07:29 PM)k1kristo napisał(a): [ -> ]Nie. Hehe. Powiem tak. Zalety mieszkania niedaleko ukraińskiej granicy Red_icon_cheesygrin

Z paliwem to plus ale u Ciebie jest o kilka stopni chłodniej i wiosna później przychodziRed_icon_smile U mnie też nie ma rewelacji z temperaturą ale jak ja zacznę sezon to Ty jeszcze odśnieżaszRed_icon_smile He heRed_icon_smile
No taki urok gór. Ale za to mam np góry słonne 15 km od miejsca gdzie mieszkam.

A co do sezonu to rożnie. Mam porównanie jak byłem na szkoleniu w lubaniu 8 miesięcy. Pamietam, ze tam w 2014r 8 marca było 22 stopnie ciepła. A u mnie jak na weekend zjechałem za kilka dni było coś koło 5. 680 km różnicy a taki przeskok temperatur
Dokładnie. Ja mam możliwość kupna u siebie paliwa dużo taniej od ludzi którzy biorą z tirów ale jakoś nie mam do tego paliwa zaufania i podchodzę do tego z dystansem i jeszcze się nie skusiłemRed_icon_smile
Nie ma co wspierać złodziejstwa, druga sprawa to niby z tirów to często jakiś syf chrzczony, znajomy kiedyś kupił coś takiego i beczka mu przerdzewiała w której to trzymał po kilku tygodniach.
Też tak uważam, że nie ma co ich wspierać i paliwo jest marnej jakości. Według mnie są to pozorne oszczędności, żeby zapłacić trochę mniej za paliwo a później wydać duuuuuużo więcej na wymianę lub regenerację wtryskiwaczyRed_icon_smile
ja niewiem ludzie to wy myslicie ze do "tirow" ludzie tankuja z rowu?

normalnie wiesiu jedzie na stacje leje pod korek potem na skup i opierdala.... wrrr jak ja nie lubie takich teori spiskowych. 


ps. sam jezdze tym bardziej na cysternie wiec calm down i nie, nie opierdalam sam po skupach szefo zwraca mi vat wiec na legalu tankuje po mniej niz 3zl.
dmn chłopakom chodzi o to, że złodziej przed sprzedażą chrzci, żeby więcej zarobić
Benzyna a osiągi - lepsza E95 czy E98?
tak dla rozwiania wątpliwości co się kryje pod droższymi paliwami typu verva, Shell V-Power Racing (100+), BP Ultimate 95
http://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi,l...16094.html
info raczej pewne bo testy nie są przeprowadzane przez żadnego producenta paliw, a tym bardziej wykresy z hamowni rozwiewają wszelkie mity co do odczuwalnego wzrostu mocy Red_icon_tongue
(2016-01-13, 11:08 PM)dmn napisał(a): [ -> ]normalnie wiesiu jedzie na stacje leje pod korek potem na skup i opierdala.... wrrr jak ja nie lubie takich teori spiskowych. 
Skąd pewność że paliwo co chce sprzedać wiesiu pochodzi z tira co był tankowany na stacji i czy w ogóle pochodzi z tira przecież faktury nie dostaniesz na kradzione paliwo Red_icon_smile
Ja znam sytuacje, że jeden kocioł był podłączony i to z niego ciężarówka pobierała paliwo, a drugi mniejszy kocioł był przeznaczony do handlowania Red_icon_smile i w tym mniejszym było więcej wody niż paliwa i się ludzie nacięli myśląc, że jak ze zbiornika to będzie okazja Red_icon_smile
(2016-01-13, 11:39 PM)stachu_r1 napisał(a): [ -> ]Benzyna a osiągi - lepsza E95 czy E98?
tak dla rozwiania wątpliwości co się kryje pod droższymi paliwami typu verva, Shell V-Power Racing (100+), BP Ultimate 95
http://www.scigacz.pl/Benzyna,a,osiagi,l...16094.html
info raczej pewne bo testy nie są przeprowadzane przez żadnego producenta paliw, a tym bardziej wykresy z hamowni rozwiewają wszelkie mity co do odczuwalnego wzrostu mocy Red_icon_tongue

Stary ale dobry artykul tez sie nim sugeruje i od tamtego czasu glownie 95 wlewam choc, troche sie bije z myslami bo moja beemka ma napis, ze producent sugeruje tankowanie 98 ale mozna i 95 choc bedzie to w konsekwencji oznaczalo odczuwalnie slabsze osiagi... tak wiec sam nie wiem czy wiedzac, ze nasza 95 jest lepsza w testach od 98 i ją tankowac czy sluchac producenta i i tak 98 lac hehehe ... chuj wie Red_icon_smile
jak się nie czuje różnicy w jeździe na 95 i 98 to należy lać 95, szkody silnikowi nie zrobi a jest tańsza Red_icon_wink takie moje zdanie. a 100 to już największa głupota, dwa razy taką wlałem i zero różnicy.
no ale pewnie są ludzie co mają inne zdanie Red_icon_wink
Tu zupełnie nie chodzi o osiągi...
Jeżeli producent zaleca 98 to lej 98, sprawy lepszego spalania benzyny (brak spalania stukowego) i dłuższej żywotności silnika ?
W większości moto masz zalecane 95 i takie wystarcza a wlewanie 98 czy 99+ nic nie daje.
Jeżeli motocykl jest strojony (tutaj fabrycznie) na benzynie 98, to właśnie taką bym mu wlewał.

Poczytajcie co to liczba oktanowa i na co ma wpływ Red_icon_smile
Blue dziekuje za Twoja opinie, tak bede wiec robil Red_icon_smile Dzieki.
(2016-01-13, 11:08 PM)dmn napisał(a): [ -> ]ja niewiem ludzie to wy myslicie ze do "tirow" ludzie tankuja z rowu?

normalnie wiesiu jedzie na stacje leje pod korek potem na skup i opierdala.... wrrr jak ja nie lubie takich teori spiskowych. 


ps. sam jezdze tym bardziej na cysternie wiec calm down i nie, nie opierdalam sam po skupach szefo zwraca mi vat wiec na legalu tankuje po mniej niz 3zl.

Dokładnie o to chodzi jak napisał fiszak. Nie chodzi o paliwo spuszczone z kotła w tirze bo tam jest dobre. Tylko o to co później dzieje się z tym paliwem zanim trafi do baku samochodu.
Całkowicie zgadzam się z tym co napisał BlueRed_icon_smile
Stron: 1 2 3 4 5