Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN19 zapala na chwile i gaśnie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema, nie moge odpalić moto-jak psikam starterem to chodzi, jak przestane psikać gaśnie, jak zapali i dodam gazu to wchodzi na obroty i znowu zgaśnie. Co to może być? Świece i aku wymienione
kolega miał podobny problem w SV 650S i okazało się, że musiał wymienić łańcuszek i napinacz łańcuszka rozrządu. Tak na "chłopski rozum" może to być również filtr paliwa lub pompa.
przytrzymaj dluzej starupa Red_icon_smile rn19 z 2008 tak maja jezeli masz tak jak na tym filmiku od 16s http://www.youtube.com/watch?v=-7S2yl0P6Ok
Gr4 u mnie tak jak na tym filmiku czasem tak się robiło, ale to podobno normalne i nikt nie wie czemu tak sie dzieje, dlatego nie przejmowałęm się tym, ale teraz to totalna padaka-rozrusznik kręci i nie chce zaskoczyć bez startera.

Pewus, a ten filtr paliwa to gdzie szukać?
gdzieś możesz mieć przewód paliwowy zagięty i dlatego zaraz gaśnie to pierwsze, a poza tym możesz sprawdzić błędy w DIAG
Sprawdz jeszcze przewod od czujnika podnozka , czy czasem nie jest gdzies przetarty i daje zwarcie, ja tak kiedys mialem i tez mocno glowkowalem, nawet mialem zamiar cala wiazke wymieniac , a wystarczyl kawalek izolacji.
ja się zastanawiam nad tym, że jak psikam starterem to chodzi, jak przestane psikać to gaśnie. Tak jakby nie podawał paliwa, ale jak świece wykręciłęm i kręciłęm rozrusznikiem to tryskała mgiełka paliwa. Podpowiedzcie jak sprawdzić dopływ paliwa czy jest prawidłowo. Może ta mgiełka paliwa jest za mała, zapchany filtr, albo pompa szwankuje. Tylko nie wiem jak do tego sie zabrać, co po kolei odkręcać
sprawdziłem serwisówkę i chyba w RN19 nie ma typowego filtra paliwa, podejrzewam, że jest wbudowany w wężyku paliwa który jest podpięty bezpośrednio do pompy paliwa - acz kolwiek mogę się mylić - lub jest zintegrowany z pompa paliwa
Zdecydowanie filter jest w pompie paliwa (w zbiorniku).
dokładnie, filtr jest w pompie paliwa więc jak jest zapchany to trzeba pompę wyciągać i tam czyścić ale na początek bym sobie to odpuścił, jeśli z przewodu leci paliwo gdy go zdejmiesz to jest ok, mówisz że jest mgiełka normalnie to ok, w sumie to co napisał marcin trochę ma sensu ale to działa tylko jak masz wbity bieg więc nie powinno mieć wpływu na rozruch na luzie no ale stykające się kabelki są czymś co nie powinno występować
ciekawe kiedy moja przestanie palic Red_icon_cheesygrin bo u mnie ten objaw wystpuje od 80*C jak ja zgasze jest cieply silnik to tak wlasnie pali i gasie ale przyzwyczailem sie potrzymac dluzej startupa Red_icon_smile
miałem to samo 80 stopni i kręcenie rozrusznikiem z gazem, zimna od strzała. wymiana świec pomogła na chwilę wkur mnie to i sprzedałem złoma
Całe szczęśćie że moja czy zimna czy zagotowana pali normalnie od strzału Red_icon_cheesygrin
a czy można przez DIAG zdiagnozować pompe paliwa? Jesli tak, to jak to zrobić? Widziałęm kiedyś na forum liste z kodami i co one oznaczają, ale nie moge znaleźćRed_icon_sad
Pewnie, że można ale po do przez diaga? Wystarczy kluczykiem włączyć zapłon i pompę bardzo wyraźnie słychać w zbiorniku.
Pompe moze byc slychac ale moze miec slabe cisnienie, moze wtryski sa winne calego zamieszania?
pompe słychać wyraźnie. Ale mam wrażenie, że wlasnie paliwa nie podaje jak chodzi na szybkostarcie. Zrobiłem DIAG-wyskoczyły mi błędy 30,35 i 60. Skasowałęm, ale dalej to samo. Pali tylko jak psikam starterem
cavallo, a zaliczyłeś glebe tym moto?

30 to czujnik przechylenia, ten pod siedzeniem, może gasić moto i odcina dopływ paliwa
35 to kabel od świecy zapłonowej nr. 3 problemy z sygnałem, nie koniecznie przyczyna gaśnięcia ale sprawdź przewód
60 to silniczek regulujący położenie przepustnicy (nie mylić z czujnikiem TPS bo to co innego), może być przyczyna
malikowy nie zaliczyłęm, ale jak szukałęm przyczyny to grzebałęm pod siedzeniem i może coś tam poruszyłęm. On jest gdzieś obok bezpiecznika głównego? Możesz dać wskazówki jak to sprawdzić? bo szczerze mówiąc to nie wiem jak on wygląda

Jak przekręce zapłon to słychać jak przepustnice się podnoszą, ale może to być jakiś trop. Dzięki za rozszyfrowanie kodów
czujnik przechylenia to taka kostka przykręcona na dwie śruby z napisem UP u góry

wygląda podobnie do tego http://i102.photobucket.com/albums/m111/...G_6911.jpg ten jest z rn09 i prawie identyczny jest w rn12, nie zaglądałem nigdy do rn19 więc nie wiem jak wygląda


a jeszcze co do 60 błędu w rn19 jest elektronicznie sterowany gaz (YCC-T) więc jeśli silniczek jest padnięty to może się dziwnie zachowywać
Stron: 1 2