witam
jakie gumy polecacie do naszych r 1
chodzi mi o gume taka uniwersalna, wiem ze takiej niema , niepogodzimy wszystkiego przebieg,i kleistość ale by oponka starczyła na wiecej km,nieznikała w oczach takie sportowo turystyczne bardziej.
czy michelin pilot power 2ct
road lub inne jakie znacie z autopsii.czytałem ze road to własnie zapewnia która gume wybrac.jakie przebiegi natych oponach robicie przy wmiare spokojnej jezdzie.wiem ze piloty sa ok ale po 7tys juz gumy niema.poradzcie.
Pilot Power to najpopularniejsze gumy w Polsce, ale jak ostro latasz to mogą być niewystarczające. Co do roadów to latałem na nich i do R1 napewno bym ich nie założył. Na kolano zejdziesz spokojnie, ale to guma do turystyki.
Moim zdaniem najlepsze gumy teraz to
Bridgestone S20 i
Diablo Rosso 2. Ja zamówiłem już sobie na przód rosso 2, bo jakoś najabrdziej ufam pirelli.
Pirelli na 100% mogę polecić ja mam super corsy i są świetne
mi chodzi bardziej o przebiegi by wiecej starczyły,ile km zrobiłeś na roadach jakie to były road 2,sa droszcze o jakies 50zł od pp2ct.
To jeśli chodzi o przebiegi to Super Corsy znikają w oczach, ale trzymają zajebiście
Ja kupilem teraz Dunlop Qualifier 2 na nowy sezon (tyl w Mielochu kosztowal 550 z przesylka, przod jakies 400zl). Wczesniejsze Dunlopy Sportmax 209GP tez byly OK (oddalem razem z szarymi felgami). Zerknij tez na Road Smart'y.
(2012-12-16, 11:12 AM)srubar1 napisał(a): [ -> ]mi chodzi bardziej o przebiegi by wiecej starczyły,ile km zrobiłeś na roadach jakie to były road 2,sa droszcze o jakies 50zł od pp2ct.
Pilot Roady w R1 powinny wytrzymać 10-12 tys. Oponki bardziej sportowe nie mają szans żeby się do tego zbliżyć, bo polecą po 5 góra 6 tys.
Natomiast z praktyki powiem Ci, że zamiast road 2 dużo lepiej celować w Pirelli Angel ST. Wytrzymałość podobna, a rozgrzane kleją się prawie tak dobrze jak sportowe(a mam tutaj porównanie bo latałem też na typowych torówkach).
ale angel to jedno skaładnikowa guma a droszcza od road ,a road ma 2 składniki.twardszy srodek.
powinna wiecej nakrecic,
Ja kiedyś się nie znając i nie podpytując kogoś... Kupiłem Pirelli Diablo Strada na przód i tył.... Twarda mieszanka i bardzo odporna na ścieranie, ale przyczepność tragedia... Stopa było ciężko zrobić, bo koło się uślizgiwało
.
Teraz mam Dunlopy D211 GP Racer... No i jest naprawdę świetnie
. Jeśli chodzi o opony do R1 to zaufanie mam tylko do 2 firm... Michelin i Dunlop
.
(2012-12-16, 04:14 PM)srubar1 napisał(a): [ -> ]ale angel to jedno skaładnikowa guma a droszcza od road ,a road ma 2 składniki.twardszy srodek.
powinna wiecej nakrecic,
Taka jest teoria
W praktyce nie widze żeby angel st zużywałą się szybciej od road 2, a z pewnością przyczepność ma lepszą i szybciej się grzeje.
(2012-12-17, 10:52 AM)wilku7 napisał(a): [ -> ]Teraz mam Dunlopy D211 GP Racer... No i jest naprawdę świetnie . Jeśli chodzi o opony do R1 to zaufanie mam tylko do 2 firm... Michelin i Dunlop .
No i niesłusznie wyrobiłeś sobie zdanie na podstawie dwóch zupełnie różnych opon
Z jednej strony najbardziej sportowy model dunlopa kontra największy kartofel od pirelli. Pojeździj na supercorsie to zmienisz zdanie na temat firm
Zjade Dunlopy i mogę spróbować Twojej Supercorsy
dorzucem wam taki myk
http://de01.tank.jp/wp-content/uploads/2.../tires.jpg jak ktoś chętny to spróbować 55 wysokości zamiast 50
a Dunlopy GP211 znajomy w R6 nowszej ma tylko nie pamiętam jaka mieszanka soft/medium/hard i też zachwala, bardzo dobre opony na suche, szybko się nagrzewają i elegancko trzymają ale na mokre nie polecał
na Forum już był ruszany temat opon i możesz Śruba jeszcze doczytać,zasadniczo opony dobierasz pod siebie pod własny styl jazdy,jak jeździsz sam wiesz najlepiej ,jeśli chodzi o jazdę po drodze i jakieś traski czasem moim zdaniem, najlepsza będzie Michelin Pilot Power 2CT,dobra na suche i bardzo dobra na deszcz ,jeśli wolisz troszkę poszaleć po zakrętach to warto zainwestować w Pirelli czy Dunlopy no i na tor sie też nadadzą
, a co do zakładania tych z wysokością 55 jeśli ktoś szura kolanem to spoko można sobie zakładać ,lecz jeżeli ktoś się uczy schodzić na kolano nie polecam tej wysokości bo jest dużo trudniej,trzeba się mocniej kłaść a jak wiadomo to jest dość istotny problem na początku
mi chodzi o opony sportowo turystyczne by wytrzymały te 15tys a pilot power 2dobre ale znikna po 6
chodzi mi to po głowie
michelin pilot road2 970zł
pireli angel st 990
moze jescze roadsmart jakie ztych sa dobre ,które wybrac wtej cenie,moze inne ale tego typu,macie dojście taniej z dot 12
Sportowe:
Michelin Pilot Power 2CT - nie muszę przedstawiać
Michelin Pilot Pure 2CT - te również
chociaż bieżnik mi się mniej podoba niż w Pilot Power
Torówki:
Dunlop Sportmax GP Racer D211 - pamiętajcie by dobrze dopasować rozmiar, do felgi 5,5" 190 a do 6" 200
Chyba najbardziej ufam tej oponie, zajeździłem kilka kompletów. Trzymają genialnie.. tylko ze po 3 tys km "normalnej" jazdy opony nie ma
Pirelli Diablo SuperCorsa - mam je obecnie założone. Według mnie takie jak D211 tylko droższe i jeszcze szybciej schodzą.
Innych opon nie uznaje
żadne Miechelin Roady, roadsmarty, Qualifiery
No ale tak jak zaba napisał, opony dobiera się pod siebie.. Jeśli jeździsz spokojnie to nie będziesz kupował D211 czy Diablo SuperCorsa bo i tak nie wykorzystasz potencjału ten opony, lepiej zapodać sobie Pilot Power czy Pure.. Jak turystycznie i po mokrym to właśnie Miechelin Roady, roadsmarty, Qualifiery do szaleństw się nie nadają... to tylko moja subiektywna opinia
Pozdrawiam
(2012-12-24, 11:54 AM)drzewo napisał(a): [ -> ]Taka ciekawostka - od nowego roku wchodzą Pilot Power 3
Dobra wiadomość na święta hehe
Wypróbujemy w lecie
Ja jeździłem ostatnio na continental road atack, do turystycznej jazdy są super (mokry, suchy asfalt). Na tor raczej średnio, przy wyjściu z zakrętu dupa ucieka. Zrobiłem na nich 7000 km po ulicy i nie było po niej widać zbyt dużego zużycia, później po torze ok. 1500 i poszła w śmieci.