Kafel zawsze się trafi ktoś komu coś będzie nie tak z oponą, mógł trafić na felerny egzemplarz i stary kto wie. Ja zużyłem już prawie dwie tylne M3 i żadnych problemów nie miałem, oprócz ślizgania się na drucie jak się zaczęła kończyć opona
a wytrzymałaby dłużej gdybym jej nie spalił kilka razy bo jednak wtedy znika w oczach a tak poza tym ładnie się nagrzewa na asfalcie i jak już nie ma tych środków konserwujących to śmiało można w zakręt wchodzić ostrzejszy z 220 na liczniku. No i tak jak neek wspomniał cenowo ładnie wypada nówka sztuka.
A tak z ciekawości sprawdziłem czym się różni M5 od M3 i różnica oprócz bieżnika to w M5 jest technologia Interact gdzie na oponie jest 5 stref różnej twardości gumy czyli pewnie boki miękkie a środek twardy żeby dłużej wytrzymała na asfalcie. No i M3 została zastąpiona przez M5 jako że nowszy produkt. Według producenta jest lepsza przyczepność na M5, a w deszczu zachowują się podobnie.
chhhhhhhhłopaki, na sezon chciałbym zmienić oponę z przodu w mojej 12tce.. macie jakieś wejścia żeby załatwić taniej ? może leżak taki 2-3 lata ? co o tym sądzicie ?
Pozdro
A teraz sypnę taką ciekawostką Panowie.
Wczoraj byłem z markizem w pewnym miejscu gdzie sie zaopatrujemy w części. Właściciel rozmawiał z nami na temat opon. Był u niego przedstawiciel Michelina i zapytal dlaczego te opony bezpośrednio od nich kosztują tyle ze znizkami a można wyhaczyc w necie np. 30% taniej. No wiec okazuje się, ze jest wiele fabryk np. Michelina na świecie (dotyczy to nie tylko tej marki) z tego co pamietam Włochy, Francja, Czechy i kilka innych. Każda z tych fabryk robi opony "pod siebie" z innych domieszek! tak wiec opona opornie nie równa. We Włoszech, Francji itp. robią opony, które średnio nadają sie na naszą mieszankę asfaltu oraz warunki klimatyczne i właściwości jezdne bedą znacznie gorsze od opon robionych na nasz pierdolnik. Dlatego zastanówcie sie czy warto rzucać sie na okazje a jak już to zrobicie to zobaczcie skąd klapek do was przyjechał
marcin moim zdaniem bierz te Dunlopy to dłuższy przebieg zrobisz, bo tak jak piszesz turystycznie jeździsz.
Ja też teraz do nowego sprzęta kupiłem 2 nówki Micheliny Pilot Power 2 ct z 2012r i napisane na oponie made in spain
Michelin power supersport co możecie powiedzieć o tych opnkach
(2013-06-16, 12:36 PM)Rolsob napisał(a): [ -> ]Michelin power supersport co możecie powiedzieć o tych opnkach
Nowa opona wypuszczona w tym roku nastepca Power One'ów ponoc dobra ale znam tylko jednego goscia co na niej jezdzi i jakos mnie nie przkonal do zakupu. Osobiscie polecam Pirelli Diablo Rosso Corsa kleji jak malina, ewentualnie Corsa 3 tez cacy o ile da sie ja jeszcze kupic.
Ja mam Corsy 3 i powiem ze jestem zadowolony za duzo nie nakrecilem ale moge powiedziec ze cudnie sie kleja
a co za tym idzie szybko sie zuzywaja :/
Pirelli Diablo Rosso Corsa ile da się nimi zrobić
To zalezy od stylu jazdy ja narazie nakrecilem na nich ponad 2 tysiace i miesa jeszcze wchoooj zostało
Również polecam Pirelli Diablo Rosso Corsa, świetna oponka. Założyłem na na początku sezonu na przód i trzyma świetnie. Skończe Pilot Powera na tyle i w opcje wchodzi tylko tylko Pirelka
Muszę zmienić tylnego kapcia i kumpel poleca Metzeler Roadtec Z8 Interact coś możecie powiedzieć na temat tego kapcia ? Opinie są w samych pozytywach jak widzę...
Fajna cena, jak za nówki. Mi się kończy już oponka i musze się zacząć rozglądać za jakimiś.
ojciec prać ! puki są
tylko nie szaleć na nich
posiada ktos opony continental conti motion sa na alegro komplet 120,190 za 650zł warte zachodu czy kupic za tysiaka gumy jak nalezy i miec z głowy znalazłem taz qualifera 190 za 350zł co morzecie doradzic...
Wiesz co, pytanie tylko jaki dot maja te gumy??? jak 2/3 letnie bo i ja takie widziałem to chyba lepiej dołożyć i mieć kozaki... Ja kupiłem m5 190/50 za 320zł na jednej aukcji z 2011r, a na drugiej aukcji przednią z 2012 roku za 420zł. Razem wyszło mnie taniej niż najtańsze pilot powery z 2013 ale nie chciałem powerów i mimo, iż m5 są starsze to jestem z nich opór zadowolony.. pzdr
TEZ WŁASNIE ZAMOWILEM m5 ciekawy jestem co to bedzie...