Witam Panow serdecznie już dawno nie pisałem nic ciekawego i to pewnie tez nie bedzie gorno lotne pytanie ale poniewaz rn09 to moj pierwszy sport tej pojemnosci to zwracam sie z pytaniem do uzytkownikow tego modelu jakie predkosci max mozna na tym sprzecie osiagnac.???
Moje pytanie bierze się z tąd iż mordowałem swoją niunie dzisiaj mocno ale nie rozpędziłem jej więcej niż 268km/h dopisze również że mały nie jestem 190cm i 95kg kolega na rn 19 299km/h bez problemu i jeszcze bylo troche zapasu wiem że mocniejszy sprzęt ma kolega i moze to jest przyczyna? ale mimo wszystko proszę o waszę opinie na ten temat
PS miejsca na autostradzie było aż nadto żeby sprawdzić sprzęt
wydaje mi się, że powinna 280 conajmniej powinna pokazać to jest litra a 268 to bym prędzej R6 posądzał niż R1. Może masz zębatki zmienione na lepsze przyspieszenie? To ile ważysz nie powinno być przeszkodą bo sam też do najlżejszych nie należę, a 299 miałem nie raz. Nie masz jakiegoś kalibratora prędkości zamontowanego?
http://www.youtube.com/watch?v=QKjqCFxkxCc
Też się nad tym zastanawiałem, bo na rn12, rn19 i rn22 zegary miałem zamknięte, a na mojej rn09(2002 rok) uzyskałem 278km/h. Jeszcze może by się coś rozbujała, ale pewnie byłoby to max 285km/h. Mowa oczywiście o wskazaniu licznika, nie faktycznej prędkości
Dobrze Koczis ze dodales o tym przeklamaniu zegarow bo juz bym sie rozpedzil i dopisal ze wskazania fabrycznego predkosciomierza to oszustwo takie same jak 180KM w fabrycznym moto hehehe... Najlepiej wezcie nawigacje w kieszen albo w tankbag lub w mocowanie jesli macie i wtedy krecic maneta na prostej az do bolu... Telefon z GPS tez styknie
U mnie nawet nie ma takiej dlugiej prostej z dobrym asfaltem i warunkami zeby sobie v-maxa sprawdzic, GPS'owe 250 da sie wycisnac i hamowac trzeba ;/
jak masz dobrą komórkę to ściągnij sobie Diablo super biker, wsadz w kielnie i Ci zmierzy prędkość z gps-u
Viper sprawa prędkości max w RN09 i nie tylko zależy od wielu czynników,jeśli chodzi o prędkość na zwykłych seryjnych zębatkach to więcej jak 285km/h nie poleci ,jeśli założysz -1 przód +2 tył tak jak to robi większość,to magiczne 299 pokaże ale zaznaczam pokaże,ja też do małych nie na leże 100kg 186cm ale praktycznie te RN09 na których latałem tak pokazywały,choć z ciekawostki napisze że po zamontowaniu u mnie Power Comandera 3r prędkość max spadła do 278km/h ale to kwestia ustawienia mapy,reasumując RN09 więcej jak te licznikowe 285/288 km/h nie poleci choćby wiatry sprzyjały i były idealne warunki
zaba - zaraz zaraz, jak zmieniasz przelozenia na -1/+2 to predkosc maxymalna raczej spada a nie rosnie... ->
http://tinyurl.com/9w2bc2l (wstawlem dane r1 2009 ale w menu na gorze mozna rozwinac i zaladowac dowolna R1).
Marider,czytaj ze zrozumieniem proszę
po zmianie zębatek licznik pokaże 299 POKAŻE a nie pojedzie
Wiesz, jak kumpel zmienial lancuch to rozbujalismy CBR 954 do 299 i dalej isc nie chciala. W garazu i w miejscu! Hehehe... W jezdzie pokazala deko wiecej niz 280 /licznikowa, nie faktyczna predkosc/. Co do przelozen, obrotow, predkosci i roznych wykresow porownawczych to link ktory podalem wyzej bardzo duzo wyjasnia (warto dodac do ulubionych
).
(2012-09-13, 10:18 AM)żaba napisał(a): [ -> ]...reasumując RN09 więcej jak te licznikowe 285/288 km/h nie poleci...
To mi lekko mówiąc ulżyło, bo na filmikach same 299, a moja max 285 i bałem się że coś może jednak jest nie tak. Dzięki Żaba. Uspokoiłeś mnie
dzieki chlopaki
za info to ja tez jestem troche spokojniejszy biore jeszcze pod uwage dosc silny wiatr i w sumie to mialem jeszcze troche zakresu na obrotach jak pogoda dopisze to jeszcze raz pojade na autostradke i przegonie niunie bo dzisiaj zlapalem 278 czyli juz nie duzo do maxa przynajmniej bede spokojniej spal
ja swoja rn09 na oryginalnym przelozeniu wychuchałem 292 kmh licznikowe
ja swoją jak narazie 286 ale miałem dość zapasu w obrotach tyle że nie sprzyjał mi ruch ;p
291 i ni huhu wiecej... ; X!
ale moze dalo by rade jeszcze? nie wiem- nie przkeonam sie juz
(2012-09-13, 08:12 PM)Kogutos napisał(a): [ -> ]ja swoją jak narazie 286 ale miałem dość zapasu w obrotach tyle że nie sprzyjał mi ruch ;p
Kogutos tu było pytanie o rn09, a Ty masz chyba rn12. Jest inny wątek na forum odnośnie v-max.
bez kitu ale moja RN09 299 bez żadnego proszenia pokazuje a mam wszystkie zębatki takie jak powinny być w oryginale opony też
Prawdpodobnie wrzucasz za szybko 6ske i dlatego masz mniejszą prędkość. Pogoń go konkretnie na 3,4 potem 5 i dopiero wbijaj 6. Powinno się więcej pojawić na budziku.
(2012-09-23, 08:51 PM)Gr4 napisał(a): [ -> ]rn 09 niektore modele wychodzily z zablokowanym komputerem do 285 km/h inaczej mowiac na 6 nadbiegu motocykl nie uzyskiwal pelnej mocy nizej sie krecil przez co nie byla osiagalny v max lekarstwem jest wymiana komputera z wersji odblokowanej .. nawet power commander nie pomoze
Gr4 nie wiem z kont posiadasz takie informacje ale wydaje mi się ,że to jakieś bzdury,nie które modele wychodziły zablokowane??? a to niby dlaczego??? sprawa zablokowanych komputerów tudzież słabszej mocy wynika z dwóch rzeczy,albo moto jest na rynek USA i jest nieco słabszy,albo motocykl pochodzi z Francji a tam wszystkie motocykle są kastrowane do 102koni jest to podyktowane ich przepisami bezpieczeństwa,więc prosił bym o dokładne sprecyzowanie Twoich informacji lub nie pisanie błędnych informacji po to by coś napisać,tak potem powstają mity i legendy
zaba- ostatnia legenda jaka uslyszalem bylo to ze dunskie R1 nie maja AIS hehe... O zadnych blokadach na kompie scinajacych v-max nie slyszalem oprocz ograniczenia LCD do wyswietlania 299 (co jest do obejscia), chyba ze chodzi o restrykcje na mapie, przepustnicach i wtryskach w RN19 i RN22 ktorych sam niedawno sie pozbylem
I ni chusteczki nikt z was nie jechal 299, no moze w "prawdziwe" 270 to jeszcze jakos uwierze..
no musze spróbować ja jeszcze pogonić jak znajdę chwilę zakładam że chyba za krótko trzymam ją na niższych biegach i to dla tego
ale cóż to pierwszy sezon na takim sprzęcie więc nie chce przesadzać ze swoimi możliwościami opanowania tego moto uważam że po woli dojde do wprawy a jak nie to trudno i tak nie mam gdzie za bardzo latać z takimi prędkościami na pełną autostrade jeszcze muszę zaczekać