Ja swoją na torze pogoniłem do 284 km/h na prostej (max do 290 bym dobił ale prosta się kończyła), ale mam na tylnej zębatce dołożone 2 zęby.
Marider calkiem niezły jest ten kalkulator przełożeń. Dzięki niemu odkryłem czemu nie mogę zrobić 299 na swojej RN19
. Raz jechałem z 291 i więcej ciężko bo się droga kończyła. Już zacząłem rozmyślać czy z moto coś nie tak. Okazuje się że wpływ ma na to tylna opona w rozmiarze 200/55. Przy 291 licznikowych tak naprawdę wg kalkulatora jadę już 304,7
Jak będzie jeszcze znośna pogoda na przejażdżkę to z ciekawości sprawdzę jak duża jest różnica
Myślę że przy licznikowych 299 to będzie się jechało ok 275-280.
Ja w swojej RN09 mam oryginalne zebatki i udalo mi sie wyciagnac 290 licznikowe.
Mi wczoraj pokazało 178mil/h co daje 285 był jeszcze zapas, poprzedni właściciel twierdzi ze wycisną 185 (296),
http://www.youtube.com/watch?v=-oiuIRskGZE na filmie za bardzo nie widać prędkości tylko obroty
myśle ze dało by rade 299 wycisnąc
180 koni to nie jest zadne przeklamanie tylko podana moc na silniku a moc na kole to inna bajka tam zawsze bedzie mniej
RN09 ma 150 koni a nie 180. Ja swoją jechałem też 285km/h ale ciągnąłem na 6 biegu. Jak będzie okazja pociągnę 4 i 5 do odciny
... 09 ma 152km a na piecu ok 130- 135max i 105nm przy 8,5k!
ihhhaa!
Ja lecialem z pasazerem 270 ale nie lecialem max i to na 5 biegu hmmm .... mysle, ze w sezonie 2014 sprawdze jaka jest realna predkosc max na liczniku i GPS.