skoro inni mają, a ja jeszcze nie wklejałem zdjęć swojej no to bah!
oto i one tyle, że po transformacji :/
part 2
pewnie w ciągu zimy wątek będzie bardziej rozwinięty z racji odbudowy
E no, zle nie wyglada, czacha + lampa, boki, troche wypelnien i masz back to OEM
Przynajmniej się wyróżniasz
Ważne że możesz jeździć
A i z czasem w okresie zimowym pewnie wróci do dawnego wyglądu
marider odnośnie wypełnień to z tego co patrzyłem wszystkie są w cacy stanie.
Ale części do zakupu jest więcej bo przód i tył stelaże do wymiany, plastiki chce wszystkie kupić w oryginale i są na allegro nawet dostępne w dobrym stanie, a i tak na koniec dam wszystko do malowania ale w niebieskim kolorze jak oryginał do dobrego lakiernika, cały przód i tył, żeby ładnie wyglądało. Będę musiał się zaopatrzyć w nową pokrywę alternatora bo ta się przerysowała całkiem mocno, a malować nie chcę, najwyżej opchnę na allegro.
Ogólnie pomysł jest taki żeby zrobić plastiki na 2004r., a naklejki na 2006 bo bardziej mi się podobają
Jeszcze sporo pracy przede mną z tym moto ale wszystko w zimę jak nie będzie mi potrzebny do jazdy.
oj żebyś wiedział darq, że się wyróżnia
słychać ścigacz zapierdala, a tam w lusterku coś jak enduro?! ;P
Wygląd nie ważny, zrobi się. Ważne że zap...la
tak jak tam pisze haters gonna hate XD
Jako miłośnik nakedów powiem że mi się podoba bez owiewek. Ba, nawet poszedłbym dalej i całkiem go ogołocił, wstawił szeroką kierownice i sprzęt jak marzenie. Z owiewkami to nuda - plastik jak każdy inny, a streetfighterów z prawdziwego zdarzenia nie widać na ulicach
No ale rób jak uważasz
drzewo lubię zapierdalać, a na takim nakedzie mnie zdmuchuje, dobrze że za mną jest ta poduszeczka pasażera to chociaż trochę zatrzymuje mnie na miejscu
Ja też.
Wszystko to kwestia przyzwyczajenia
Dużo latam z plastikami i prędkości rzędu 200 to nic nadzwyczajnego dla nakeda
No chyba że lubisz latać 250+ wtedy to co innego - zaczyna troche wiać
ta oponka z tyłu to metzeler ?? jak ci sie sprawuje?
łukasz tak jest, sportec m3, powiem Ci że jestem z niej zadowolony całkiem szybko się nagrzewa, dobrze lepi i nawet w mocnym deszczu jedzie się ok, tylko na studzienkach nie daje rady i czasem na bardzo śliskim asfalcie jak się schłodzi to może złapać poślizg jak mocno odwine ale poza tym na drodze w czasie jazdy jest ok i przy każdym przyspieszeniu wyrywa do przodu. To już druga sztuka i ciekaw jestem ile mi wytrzyma, poprzednia starczyła na jakieś 8,5tys u mnie, a nie wiem ile poprzedni właściciel na niej przejechał
zawsze mnie zastanawia jakim cudem robicie tyle km. na 1 oponie...
ja nie pale gumy...
tylko jeżdżę agresywnie... dużo gumuje
i nie przejeździłem jeszcze nigdy więcej na 1 oponie jak 1,5tyś. km
(2012-08-27, 04:39 PM)godlefas napisał(a): [ -> ]... ja nie pale gumy...
co widać na Twoim filmiku
no nie gadaj, że na 1 robisz 1,5tys?! to wychodzi że w tym sezonie już miałeś 7 opon?! i to tylko tylnych czy przód też 2-3 w sezonie?
opon miałem 11 wszystkich w tym sezonie... z tego 4 brzydkie używki
a przednią zmieniłem jakoś w czerwcu i teraz wypadało by zmienić znów bo jest łysa
a 1.500 km. nakręciłem właśnie tym sportec m3
lekki update prac nad przywróceniem świetności mojej eRce
w dniu dzisiejszym:
założony nowy filtr BMC
[
attachment=1043]
stary już nie był w najlepszym stanie
[
attachment=1044]
oprócz tego założone crash pady Puig'a
[
attachment=1045]
widok od przodu
[
attachment=1046]
i lekko z boczku
[
attachment=1047]
do tego złożona czasza już kompletna z nowym stelażem od Moto Brackets, polecam dobra jakość za przystępną cenę
[
attachment=1048]
teraz pozostało mi rozłożyć cały motocykl, oczyścić z naklejek i dać do malowania na nowy niebieski kolorek no i oczywiście pług w czarnym macie
(2012-09-30, 09:19 PM)XoXo napisał(a): [ -> ]Gratsy ile dałes za filtr?
199zł nówka z paragonem, udało mi się trafić na allegro bo gość sprzedawał po swojej R1 rzeczy, których już nie wykorzysta