Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1rn12. V/max
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam. Ile wam osiągają wasze r1rn12 ? Bo 6lat temu miałem zx10r 06r i mialem fajną prostke co osiągałem na niej kawą 299km/h a r1 zaledwie 260. I czy Moto mogę mieć jakoś zdławione. Ja w dowodzie mam rn15 może to coś pomoże
(2020-03-29, 07:51 PM)sim_dr napisał(a): [ -> ]Witam. Ile wam osiągają wasze r1rn12 ? Bo 6lat temu miałem zx10r 06r i mialem fajną prostke co osiągałem na niej kawą 299km/h a r1 zaledwie 260. I czy Moto mogę mieć jakoś zdławione. Ja w dowodzie mam rn15 może to coś pomoże

a jesteś pewny tych 299 na kawie... pamiętaj wskazania licznika to nie real speed....
zębatki zmienione i już różnica, ktoś speedohealera założy i już licznik real pokazuje itd....
Kilka razy miałem na rn12 299 na liczniku, ale to dawne czasy, jak człowiek był młody i głupi oraz latał po niemieckich autostradach Red_icon_smile
coś jest nie teges. ja o 30KM słabszą R1 łapie licznikowe około 287 a jak się za kolegę schowałem to 299 się pojawiło
(2020-03-29, 09:20 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]coś jest nie teges. ja o 30KM słabszą R1 łapie licznikowe około 287 a jak się za kolegę schowałem to 299 się pojawiło

Wiem że coś musi być nie tak, a jak w kompie posprawdzam jakie mam ustawienia to podam na forum
(2020-03-29, 09:31 PM)sim_dr napisał(a): [ -> ]
(2020-03-29, 09:20 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]coś jest nie teges. ja o 30KM słabszą R1 łapie licznikowe około 287 a jak się za kolegę schowałem to 299 się pojawiło

Wiem że coś musi być nie tak, a jak w kompie posprawdzam jakie mam ustawienia to podam na forum

jak masz wersję z USA, to na szybko sprawdź dolot powietrza, trza filtr wyciągnąć czy jest normalny czy zwężany.
napisz jakie masz zębatki... od tego trzeba zacząć ....
na ori zębatkach 299 jest na 5 biegu (na liczniku), może ktoś zamontował piec od fazera, też takie przypadki były
(2020-03-29, 09:47 PM)yamalubisz napisał(a): [ -> ]na ori zębatkach 299 jest na 5 biegu (na liczniku), może ktoś zamontował piec od fazera, też takie przypadki były

Kurcze wiem o tym i to były słabsze fz. A gdzie są jakieś nr na silniku, bo bym sprawdził sobie.
Zębatki jutro policzę ile mam
(2020-03-29, 09:47 PM)yamalubisz napisał(a): [ -> ]na ori zębatkach 299 jest na 5 biegu (na liczniku), może ktoś zamontował piec od fazera, też takie przypadki były

Czy tutaj jest nr silnika? Bo ja niestety tutaj mam zdrapane lub ktoś specjalnie zeszlifowalRed_icon_sad
Tak tutaj
(2020-03-30, 10:08 AM)Zygi napisał(a): [ -> ]Tak tutaj

Niestety znalazłem... I jest zdrapane ( prawdopodobnie specjalnie lamelką) gdzie mogę znaleźć coś innego by wiedzieć że to jest jednak silnik z r1 a nie z fz1. 
Dodam że dekiel sprzęgła i naciąg linki m od dołu pozatym dodam że mam 5zaworow bo pamiętam jak zrzucałem listwe wtrysków. Czy to oznacza że jednak to silnik r1rn12?
zaworów jest tyle samo, to identyczne silniki z zewnątrz sie różnią chyba tylko tym deklem, a dekiel pasuje od rn12

tak sobie poczytałem z ciekawości, to ludzie nawet chwalą takie mody, bo jest mocniejszy dół Red_icon_cheesygrin
A z wytrzymałością? Bo kosz sprzęgłowy robiłem tzn wysyłałem do regeneracji ale po 3/4msc znów klepał. No nie wiem czy mam ten z fzr czy Ori rn12
Sprawdź sobie zawór exup. Kiedyś kupiłem rn12 to ledwo 240 leciała ustawiłem zawór i było ok.
Ustawiony prawidłowo, ewentualnie wykręć go i zobacz czy klapka nie jest przekręcona na ośce żeby mieć pewność że z nim wszystko jest ok.
(2020-03-31, 10:09 AM)Kamil86 napisał(a): [ -> ]Ustawiony prawidłowo, ewentualnie wykręć go i zobacz czy klapka nie jest przekręcona na ośce żeby mieć pewność że z nim wszystko jest ok.

Czyli teraz jest ok? A nic się nie zmienia podczas jazdy tzn ułożenie exupa? 
Popatrze na zawór. A jak sprawdzić diaga? Dziś sprawdzałem to miałem poustawiane na 3, i to każdy tak jakby cylinder. Nie wiem czy to dobrze
powiem tyle, podchodzicie do tematu od dupy strony.....
(2020-03-29, 09:38 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]jak masz wersję z USA, to na szybko sprawdź dolot powietrza, trza filtr wyciągnąć czy jest normalny czy zwężany.
napisz jakie masz zębatki... od tego trzeba zacząć ....

Tak jak Szymon pisze, od tego trzeba zacząć czy to nie jest wykastrowana wersja, najbardziej prawdopodobny scenariusz, chociaż ten starty nr silnika też dość podejrzany.
zębatki się zgadzają?
Stron: 1 2 3 4