Ok jedyne co różni to sposób oznakowania, 5VY01 a Y-2, u mnie jest odwrotnie, Y-2 na górze nie dole.
Nie mogę sobie przypomnieć gdzie to widziałem i czytałem, o tych numer seryjnych ...............
Może jestem w błędzie i źle to interpretuje, było tam, że każdy model ma ten numer seryjny......5VY coś tam.
Może to jakaś przekładka, może ktoś coś kombinował, nie wiem .......
Może się mylę i ktoś kto ma większą widzę potrafi to wytłumaczyć
(2020-04-04, 09:03 AM)Kafel napisał(a): [ -> ]może Ci się maneta nie otwiera do końca
(2020-04-04, 07:07 PM)sim_dr napisał(a): [ -> ] (2020-04-04, 09:28 AM)simon68 napisał(a): [ -> ] (2020-04-04, 09:03 AM)Kafel napisał(a): [ -> ]może Ci się maneta nie otwiera do końca
Manetka się otwiera, filtr sprawdzony dziś. Żadnych zwężek, jest cały przepływ powietrza. Przepustnice otwierają się całe na oscerz.
panocku ale sprzęgło jak Ci się ślizgało to samo przetać ślizgać nie zacznie, a im większa prędkośc tym większa moc potrzebna na koło, czyli tym bardziej sprzęgło narażone na uślizgi....
i tu musisz poszukać, przyczyny, czy linka czy już zużyte, ale zużycie to całość na zol i zmierzyć zgodnie z tym co serwisówka podaje....
p.s
rysunek jest z RN19....
Moto jest z Francji ?? Możesz jakoś zweryfikować porządnie skąd pochodzi ?
(2020-04-05, 04:46 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Moto jest z Francji ?? Możesz jakoś zweryfikować porządnie skąd pochodzi ?
Tego właśnie nie wiem skąd był ściągnięty. Wiem tyle że to był na rynek amerykański, bo sprawdzałem vin
W rn12 tego nie ma tzn.(d63) - jest d62 i d70, wiem bo pomagam innej osobie(z zachodniopomorskiego) z tym samym problemem(ta leci tylko max230)...to nie to - jeśli to elektronika ?, to zostaje tylko wymiana kompa.
Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
a może jak w innym wątku podpowiadają że przewód paliwowy się zagiął
Panocku ale masz tam jakieś stare błędy
zobacz na 61, jakie cyferki się będą przewijać bo pokazuje tylko 11
jest to co prawda stary błąd z historii ale jest
62 pokazuje 8 ,
czyli 8 błędów ma w historii..
Tutaj mam 3 kostki wolne od czego one są i czy gdzieś powinny być wpięte?
I teraz jeszcze z tym kabelkiem który mam połączyć z masą?
Sorki tutaj zdj tego czegoś co z kabelkami i który, oraz mam go całkowicie odpiąć o dać go do masy czy zostawić i wpiąć go do masy
Błędy jakie miałem to ,, 11,13,15,21,22,30,46,47,,
pokasowałeś wszystkie błędy ??
jak tak to idź pojeździć, czy coś nowego się pojawi...
Błędy skasowane. Niestety nie mam sprzęgła by jezdzic
bo tak naprawdę każdy z nich ma wpływ na power maszyny,
masz tam błędy od TPS, od czujnika położenia wałka, od temp, i zasilania - ładowania.....