Autor Wiadomość
Vader81 Offline
Konkretny
****

Bielsko-Biała
YZF R1 2014

Liczba postów: 752
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 2
RE: opony
ja śmigam na 3 komplecie tyłwytrzymuje z 7kkm a przód 13kkm średnio ale dodam ze co 2 miechy jezdze do PL autobahną a predkosc wtedy czesto ponad 200km\h Red_icon_cheesygrin
2012-05-27, 06:34 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
RE: opony
przebieg Pilotów 2CT zresztą nie tylko tych opon zależy od stylu jazdy ,jeśli śmiagasz autostradą do tego jazda na kole (nie wspomnę o paleniu gumy bo robienie tego przy dobrych oponach uważam za bezsens Red_icon_cheesygrin )to myślę że te 5/6 tyś zrobisz ,jeśli ostro zapierdalasz i latasz dużo na gumie to 4 tyś i opona do zmiany Red_icon_smile ,ale tak jak pisałem wiele zależy od stylu jazdy Red_icon_smile
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2012-05-28, 11:29 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kafel Offline
Lubię fajne cycki
*****

Sokołów Podlaski


Liczba postów: 4,271
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 3
RE: opony
(2012-05-27, 04:51 PM)griosek napisał(a): Nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj...

Co lepsze

Metzeler Sportec M3 z 2010 za 755 zł (komplet) czy

Bridgestone Battlax BT012 za 550 zł (komplet)

Zastanawia mnie, na której zrobię większy przebieg i która jest lepsza na mokrym (często zdarza mi się jeździć w deszcz)... Chociaż z chęcią usłyszę każdą opinie Red_icon_smile...
Słyszałem że Bridgestony dobre są. Ja też bym się przychylał ku Battlaxom

2012-05-28, 11:32 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
RE: opony
Ja mam Sportec M3 i też czasem jeżdżę na mokrym, jak dla mnie są ok chociaż to moje pierwsze opony i nie mam porównania do innych. Nie miałem na nich jakiś niebezpiecznych sytuacji czy ślizgania się w czasie jazdy. Wiadomo że przy dodaniu większej ilości gazu zerwie przyczepność ale nawet w mocny deszcz jechałem sobie na prostej z kałużami ponad 200 i jedyny dyskomfort to brak widoczności dziur i mocno nawalający deszcz. Jeździłem też w nich przez błota koło firmy zajmującej się handlem kruszywem i też dawały radę chociaż moto wyglądało później jak terenówka Red_icon_tongue
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-05-28, 12:05 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
RE: opony
spotkal sie ktos z opinia jak dziala 200tka z tylu w R1 ? szukam teraz opon potorowych i mam opcje kupic w b. dobrym stanie podobno zdjete z R1 hmm?
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-05-29, 02:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
fabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 33
Dołączył: May 2012
Reputacja: 0
RE: opony
ja bym odradzał zakup potorowych opon... o ile środek opony wygląda jak nowy o tyle boki są na tyle zjedzone że praktycznie nie trzymają. Do tego dochodzi gorsza przyczepność przy jeździe na wprost gdyż powierzchnia styku opony z asfaltem jest znacznie mniejsza niż zwykłej opony. Kolejnym problemem jest to iż opony torowe do uzyskania przyczepności muszą się rozgrzać a tego nie jesteśmy w dostatecznym stopniu uzyskać w ruchu ulicznym.
2012-05-29, 02:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
RE: opony
Pomijajac ze torowki inny ksztalt maja i sa bardziej "stozkowe", niedawno mialem w rekach nowe komplety N-tec'ow (slicki) wiec byla okazja sie przyjrzec i pomacac.
2012-05-29, 03:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
RE: opony
kumpel jezdzi na torowkach juz 5ty rok i mowi ze nie zamieni na zadne inne, kwestia czy jest roznica przy 190/50 a 200/50 w zachowywani sie motocykla
te Micheliny Power One 2CT duzo lepiej sie zachowuja potorowe niz moje pilot roady czy kumpli pilot powery czy bridgestony. postoimy chwile na stacji chcesz zrobic stopala i sie uslizguje a jemu staje w pion
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-05-29, 06:23 PM przez Cieniu.)
2012-05-29, 06:21 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
RE: opony
czyli nikt nic nie slyszal?:p
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-05-30, 09:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
nowak Offline
Użytkownik
***

czytaj wstecz AWW
bialy brzydki

Liczba postów: 367
Dołączył: Jul 2010
Reputacja: 5
RE: opony
ja mam teraz PilotPower 2ct i po 180km nie moge jeszcze narzekac, fajnie sie trzyma, musze tor zaliczyc na tym jeszcze
2012-05-30, 10:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
rumian_1989 Offline
Użytkownik
***

Raciąż/Warszawa


Liczba postów: 258
Dołączył: Oct 2010
Reputacja: 2
RE: opony
Po założeniu opon Pilot Road 2 stwierdzam... że na mokrym jest spora różnica pomiędzy PILOT ROAD 2CT, a Michelin Pilot Power 2CT Red_icon_smile
Jak tylko wykończę Pilot Roady, wracam do Powerów.
2012-06-01, 12:58 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
RE: opony
Pilot Roady sie strasznie slizgaja... przod trzyma rewelacyjnie natomiast tyl jest slaby na srodku. Boki sa calkiem calkiem ale trzeba dobrze rozgrzac. Przynajmniej przy mojej terazniejszej coraz agresywniejszej jezdzie, Koncze roady i przerzucam sie na torowki - Michelin Power One 2CT albo Pirelli Diablo Super Corsa SC2
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-06-01, 01:37 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
nowak Offline
Użytkownik
***

czytaj wstecz AWW
bialy brzydki

Liczba postów: 367
Dołączył: Jul 2010
Reputacja: 5
RE: opony
@Cieniu - dawno nie jezdzilem na torowkach moze teraz sa nowe lepsze,, ale jest jedna zasadnicza sprawa dlczego zrezygnowalem z torowek - one sa na tor. Co za tym idzie pomijajac juz aspekty bieznika sratatata ale chodzi o to ze te opony traca swoje wlasciwosci po konkretnej jezdzie. Opony drogowe moga sie nagrzewac wielokrotnie i zachowuja swoje parametry czego nie robia opony torowe, bo one sa na 1 sesje, pozniej sa przegrzane i nie trzymaja juz jak trzymaly na poczatku. Poza tym szybko "stygna" i dlugo sie nagrzewaja - jak juz na nich pojezdzisz pare razy.

Ale tak bylo 4 lata temu i moze sie juz pozmienialo, ale miej to na uwadze

pozdro
2012-06-03, 01:26 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
fabus Offline
Młody
**




Liczba postów: 33
Dołączył: May 2012
Reputacja: 0
RE: opony
dlatego aby zachować jak najlepsze właściwości opony, bezpośrednio po jeździe spowrotem zakłada się koce i stopniowo obniża temperaturę aż do wystudzenia
2012-06-03, 07:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,665
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
RE: opony
Ja widziałem kilka potorówek, które rozleciały się podczas normalnej jazdy. Po prostu odkleił się bieżnik od kordu. Wolę już kupić normalną, świeżą używkę. Dodatkowo torowe opony raczej na deszcz się nie nadają i jak złapie deszczyk w drodze do domu, to może być ciekawie.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





2012-06-03, 07:05 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
nowak Offline
Użytkownik
***

czytaj wstecz AWW
bialy brzydki

Liczba postów: 367
Dołączył: Jul 2010
Reputacja: 5
RE: opony
(2012-06-03, 07:02 PM)fabus napisał(a): dlatego aby zachować jak najlepsze właściwości opony, bezpośrednio po jeździe spowrotem zakłada się koce i stopniowo obniża temperaturę aż do wystudzenia

czego nikt w normalnym uzytkowaniu robic nie bedzie.. dlatego moim zdaniem bez sensu jest jezdzenie na takich gumach i ja juz nie jezdze. Kiedys latalem na power race i supercorsa sc2 ale to bylo kiedys i teraz wiem ze to nie byl najlepszy wybor.
2012-06-03, 11:27 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
RE: opony
2 kumpli jezdzi na power one 2ct i sa przezajebiste, rozgrzewaja sie blyskawicznie i trzymaja drogi jak przyklejone, jak schodzi z gumy to zostawia 30 cm slad opony za soba Red_icon_tongue
Rn19 + Full Alpinestars + Shoei El capitan Red_icon_smile
2012-06-04, 12:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
RE: opony
Panowie jest ktoś w stanie załatwić nówke sztuke na tył 190/50 Pirelli Diablo Rosso Corsa? aktualnie na allegro znalazłem za 720zł ale może uda mi się jeszcze zaoszczędzić Red_icon_wink moja biedna Sportec M3 wytrzyma może jeszcze z 400km zanim druty zaczną się pokazywać ale dla bezpieczeństwa szukam żeby zmienić wcześniej
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-06-16, 12:50 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mumin78 Offline
Młody
**

wwa
rn12

Liczba postów: 55
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 0
RE: opony
(2012-05-29, 02:44 PM)fabus napisał(a): ja bym odradzał zakup potorowych opon... o ile środek opony wygląda jak nowy o tyle boki są na tyle zjedzone że praktycznie nie trzymają. Do tego dochodzi gorsza przyczepność przy jeździe na wprost gdyż powierzchnia styku opony z asfaltem jest znacznie mniejsza niż zwykłej opony. Kolejnym problemem jest to iż opony torowe do uzyskania przyczepności muszą się rozgrzać a tego nie jesteśmy w dostatecznym stopniu uzyskać w ruchu ulicznym.

no to powiem tylko tyle ze chyba na oponach potorowych nigdy nie jezdziłeś.... załóż używane potorowe z dobrych rąk - metzelery racetec K1 albo supercorsy ... i wtedy coś napisz - zmienisz zdanie o 180 stopni

takie gumy mniej sie pompuje zatem i przy jezdzie na wprost trzymają lepiej niż uliczne i pow styku jest wystarczająca na tyle zeby uslizgi przy odkręcaniu na 1 biegu zdarzały sie od święta, minusy to jazda na mokrym jak skuterem (ale na kazdych tak jezdze ) i przebieg o połowe mniejszy- nikną w oczach ....
po 5 minutach jazdy po mieście (temp pow 15) moża było sie na nich kłaść jak sie chce, wiec nie powiedziałbym ze sie wolno grzeją.

opony kupione na allegro potorowe METZ racetec K1 zamykałem jak chciałem....przy pierwszej w zyciu wyzycie na torze i na żadnych innych nigdy nie czułem sie tak pewnie ( chociaz słaby ze mnie jezdziec to na innych gumach zdarzało mi sie walczyc z tańczącym tyłem w mieście na torze napewno bym leżał )

niebezpieczeństwem jest czy ktoś wczesniej nie przegrzał takich kocami co sie pewnie zdarza wtedy mogą stracić czesc własciwości, moje były najlepszymi z jakimi miałem doczynienia...-
a moze inaczej - najlepiej trzymającymi na suchym

i nie raz jeszcze takie założe, obecnie musze zmienić laczki i znowu takich szukam.

Pozdr.
2012-06-20, 03:16 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Radek! Offline
ʀʁʀʁʀ❶ʀʁʀʁʀ
***

WRO
R1 RN12

Liczba postów: 236
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
RE: opony
Ja mam w Fazerze Dunlopy SportSmart, wydają mi się niewiarygodnie doskonałe w porównaniu do fabrycznych. dobre? Co prawda przejechałem na nich tylko 2500km, bo kupiłem R1 ale nie widać specjalnego zużycia. A zastanawiam się czy nie wsadzić takich też do R1?
2012-06-20, 04:49 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->