To wszystko są chłodnice wody ... nie ma sensu dokładać chłodnicy oliwy. Przy tak potężnym chłodzeniu ( ważącym notabene mniej niż seryjna chłodnica ) wymiennik obok filtra oliwy bez problemu ogarnia co trzeba ..
Obecnie motocykl jest ustawiony na 150 koni .. AFR w okolicy 12.8 więc nie ma w zasadzie potrzeby takich modyfikacji .. Kiedy był kupowany moc na kole była 200 koni ... wtedy ilość chłodziwa i jego wydajność była jak w reaktorze atomowym ...
Ogólnie ilość zabawek do ogarnięcia i ilość wiedzy ( samych instrukcji w skoroszytach ) jest ciężka do ogarnięcia > Tylko sprzęgło atyhoppingowe ma instrukcje 70 stron ... cała reszta też jest tak za awanansowana że głowa mała ... do tego dodatków jest dwie skrzynie .. samych zębatek tylnych jest 5 czy 6 sztuk i wszystko w zasadzie nowe w rozmiarze racingowym .. Tutaj nie widać zbytnio ale do motocykla jest dodatkowy komplet wszystkich owiewek w carbonie > ŁĄCZNIE ZE ZBIORNIKIEM CARBONOWYM >> nie nakładką, TYLKO ZBIORNIKIEM z carbonu
.. cena tego motocykla (rocznego) dokupionego do zawodnika była astronomiczna ... a ostatnie 4 - 5 lat stoi na hali jako taki rodzynek do poprawy humoru
...
Szkoda że koła te Marchesini są 16,5 cala
... bo nie ma do nich opon .. Jest oczywiście zestaw kół 17 calowy >> ale seryjny ..
Tak czy inaczej .. w marcu - pewnie w drugiej połowie powinna być już przygotowana do upalania .. wszelkie informacje powoli będę podrzucał bo gdzie jak gdzie ale na tym forum taki rodzyneczek powinien mieć swoje 5 minut ! Esencja szybkich i niezniszczalnych ( hehe - no oprócz koła alternatora ) R1-ek w postaci RN12 i to jeszcze na takim wypasie .. MIODZIO !!!!!