RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
|
Autor |
Wiadomość |
Totem 2
Banned
Liczba postów: 89
Dołączył: Apr 2017
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
(2017-07-23, 10:23 AM)Rabol napisał(a): Hejka
Mam do Was pytanie. W moja RN22 2012 w przedziale obrotów 2000-2600obr strasznie drga silnik. Poniżej i powyżej wymieni0onych prędkości obrotowych jest wszystko ok. Czy to jest normalne dla tego silnika? Znajomy mi powiedział, że tego typy silniki tak mają. Chciałem poznać Waszą opinię.
Pozdrawiam
DR
Siema,
Najpewniej kosz sprzęgłowy się rozsypał. Rozbierz i zerknij. Ja bym najpierw tam szukał
Totem Garage
503 797 747
http://www.facebook.com/totem.grg
|
|
2017-07-23, 10:32 AM |
|
Milvith
Unregistered
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
Sorki za off top ale muszę to napisać:
Ja bym nie kupił już żadnej r1 (oczywiście oprócz starej dobrej rn09 i zadbanej rn12) reszta to kaszana, niby piękny wygląd ale jak mam pakować kupe kasy w taki niedopracowany budżetowy sprzęt to ja dziękuję... szkoda ciężko zarobionych pieniędzy... Ogólnie moje myślenie troszkę się zmieniło nie potrzebuję się lansować pokazywać teraz zamiast rn 09 i r6 (dla żony) mamy bandziora 600 poliftowego 2002r i cbr f4i 2001 obydwa moto nie do zajebania wszystko (no prawie mogę zrobić sam) za 13k razem i ja dziękuje za jakieś rn22 czy inne cuda.
Oczywiście życzę ci abyś szybko naprawił swoją maszynę jednak myślał bym o sprzedaży i kupna czegoś co jest już na rynku a jest porządne typu jakiś gix albo kawka
|
|
2017-07-25, 12:46 PM |
|
ROCES
Użytkownik
Liczba postów: 214
Dołączył: May 2015
Reputacja:
1
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
50 tysięcy to wcale nie jest duży przebieg. W Polsce każdy by chciał kupić motocykl za połowę ceny z przebiegiem 15 tysięcy dlatego tak to wyglada, później ludzie myślą że mają 40 tysięcy na blacie, a w rzeczywiście jest to 80 tysięcy. To normalne, że w każdej maszynie z większym przebiegiem zawsze coś trzeba robić jakakolwiek by to marka nie była. Najgorsze jest to, że ludzie nie dbają o sprzety, gowniarz kupi taki motocykl i wymiana olej raz na 3 lata, nie wspominając już o reszcie elementów, które wymagają wymiany. Kiedy widzę jak ktoś katuje moto pałac gumę do odcięcia to aż mi się serce kroi i niech mi nikt nie mówi, że takie motocykle są stworzone do katowania, gówno prawda żaden sprzęt nie wytrzyma pałowania go non stop do odcięcia. Sam szukałem igły baaardzo długo ale opuściłem bo chyba nigdy bym nie znalazł, więc kupiłem motocykl sprawny technicznie i w dobrym ale nie świetnym stanie wizualnym i sam sobie wszystko robię aż będę w pełni zadowolony, a przyznam że jestem wymagajacy. Ludzie nie dbają o sprzęt dlatego tak wygląda rynek wtórny. Oglądałem mnóstwo sprzętów i ręce opadają dlatego wolę sam doprowadzić motocykl do idealnego stanu niż szukać igły, której pewnie nigdy bym nie znalaz.
|
|
2017-07-25, 04:25 PM |
|
Rabol
Młody
Liczba postów: 34
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
Niestety układ sprzęgła w erłankach nie jest nieziszczalny i musimy z tym żyć. Taki urok tych motocykli. Albo ktoś się z tym liczy albo nie. Jak ktoś woli inne motocykle, bo tam problem nie występuje, niech się przesiądzie na inny sprzęt. Sprawa indywidualna.
Dla mnie nie jest to na tyle problem i liczę się z dodatkowymi kosztami eksploatacji. Coś za coś.
Okazało się, że u mnie kosz jeszcze nie jest w złym stanie, a powodem problemów jest uszkodzony zabierak sprzęgłowy, który trochę szkód narobił w układzie sprzęgła. Uszkodzenie najprawdopodobniej spowodowane było nieprawidłowym montażem sprzęgła podczas jego wymiany (coś tam było odwrócone).
Ma ktoś może sprawny zabierak?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-07-25, 07:45 PM przez Rabol.)
|
|
2017-07-25, 07:44 PM |
|
Totem 2
Banned
Liczba postów: 89
Dołączył: Apr 2017
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
Koczis ma racje. Sprzęty mają ostro skręcone przebiegi i później są takie teorie. Na 10 R1 które do nas przyjezdzają tylko 1 ma właściwy poziom oleju. A trzy i tu będzie trochę smutno- zadbane lalki nie przyjeżdżają raczej na remonty.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-07-26, 08:38 AM przez Totem 2.)
|
|
2017-07-26, 08:35 AM |
|
A.S.
HULK
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: RN22 Drgania między 2000-2600obr/min
Nie będe komentował tych dziur w silniku bo szkoda ruchów palcami ..
Ja pisze o tym że są na tym Świecie motocykle ( co do was nie dociera widzę ) w których jak się zjebie regulator napięcia to święto jest ... Jak padnie cewka w alternatorze to się to przewija i nakurwia dalej .. a nie - napinacze, sprzęgła czy kosze czy te zabieraki pękające, wiązki, pompy paliwa, uszczelki pod głowicą, rotory pompy oleju itd.. SAME POWAŻNE ( kosztowne ) wady i niedoróbki !!!
Co innego jest kiedy motocykl jest zniszczony, zajechany ma 100.000 km i kompresja czy tam inne podzespoły dokańczają swojego żywota bo ktoś im mocno pomógł swoim debilizmem a co innego kiedy moto się samo z siebie rozpada bo jest w nim np. koło w alternatorze od którego ODPADAJĄ magnesy ..
Ale może inaczej >> macie te swoje perełki i damy po 15.000 km przejechane .. kosz naparza że aż wstyd .. Kupujecie NOWY kosz .. i teraz pytanie za ile kilometrów zacznie znowu hałasować ??
Do tego zmierzam a nie hejtowania R1 - bo mi zwisa czy to R1 cz R150 - byle było dobrze zrobione ..
|
|
2017-07-28, 10:07 AM |
|