Podziękowania dla forumowiczów :)
Autor Wiadomość
Michaelo Offline
Użytkownik
***


Rn12

Liczba postów: 171
Dołączył: Oct 2014
Reputacja: 0
#1
Thumbs Up  Podziękowania dla forumowiczów :)
Witam wszystkich forumowiczów Red_icon_cheesygrin

Korzystając z okazji chciałbym bardzo podziękować wszystkim forumowiczom za wsparcie jakiego udzielacie, dzieląc się swoimi doświadczeniami i nie tylko Red_icon_cool 

Postanowiłem podzielić się tym oficjalnie, ponieważ rzadko kiedy można natrafić na bezinteresowną pomoc ze strony drugiej osoby. Otóż po ostatnich złych doświadczeniach z pseudo mechanikami i pieniądzach puszczonych w błoto, dość intensywnie majsterkowałem przy swojej R One. Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o rozbieranie motocykli, dlatego wspomagałem się postami na forum. Ku mojemu zaskoczeniu jeden z forumowiczów postanowił poświęcić swój wolny czas, oraz mimo sporej odległości wesprzeć mnie telefonicznie, jak i dostarczyć mi niezbędne do mojej naprawy części ( znając życie na serwis musiałbym czekać ładne kilka tygodni). Dzięki wsparciu naszego kolegi Wojtka ksywka Robot, początkowo nie wierząc w swoje siły, skorzystałem z jego trafnych instrukcji i dokonałem w pełni profesjonalnej naprawy zakończonej sukcesem. Wyciek usunięty a pieniądze w portfelu ( czego nie mogłem powiedzieć po wizycie u mechanika) ;Red_icon_wink

Z tego miejsca chciałbym gorąco podziękować Wojtkowi oraz wszystkim udzielającym się kolegom z forum. Kawał dobrej roboty Panowie Red_icon_cheesygrin Z mojej strony również służę pomocą i mam nadzieję, że w tym sezonie trafi się jeszcze okazja aby spotkać się przy jakimś dobrym piwku Icon_beer

Pozdrawiam
Michał


Załączone pliki Obrazki
   
2017-06-06, 09:34 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
godlefas Offline
MaR1usZ
****

łuuu tu tu tut tuuuu
ODWYK

Liczba postów: 997
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 2
#2
RE: Podziękowania dla forumowiczów :)
tak 3mać!
___________________________________________________________