Problem z gaźnikami
Autor Wiadomość
adi_master Offline
Świeżak
*

Warszawa
Thunderace

Liczba postów: 4
Dołączył: May 2017
Reputacja: 0
#1
Problem z gaźnikami
Siema,
Zacznę od początku. 

Jak w temacie mam problem z gaźnikami, a przynajmniej tak mi się wydaje. 
Na zakończenie poprzedniego sezonu ledwo dojechałem do domu. Silnik kręcił się max do 2-3tyś. Miesiąc temu próbwałem go odpalić po zimie, udało się ale jak to się mówi samo się nie naprawiło. Tyle, że tym razem chodził tylko na ssaniu z delikatnie odkręconą manetką. Jak puszczałem gasł, jak odkręcałem mocniej też gasł. Zdjąłem gaźniki wyczyściłem dokładnie, wymoczyłem w benzynie. Wyczyściłem wszystkie dysze, założyłem nowe oringi( sprawdziłem puszczały) i założyłem na moto. Zapalił jak burza, kręcił się na maxa i wszystko jakby ustało.....po 3 minutach to samo. Palił tylko na ssaniu, z delikatnie odkręconą manetką, jak odkręcałem mocniej gasł, chodził jak jelcz i słychać było jakieś stuki.
Chciałem sprawdzić czy pływaki się nie zawieszaja wiec podpiąłem wężyk do komory pływakowej i odkecilem śrubę spustową. Ku mojemu zdziwieniu nie było tam paliwa a płyn chłodniczy. Sprawdziłem zbiornik -leci paliwo. 
Odpiąlem rurki ogrzewające gaźnik i spiąłem ze sobą na krótko. Z komór gaznikowych spuściłem płyn chłodniczy. Moto pięknie odpalilo. A po minucie powtórka płyn chłodniczy w gaźnikach. Powtórzyłem czynność 2x. Cały czas to samo. Zdurniałem, powiedzcie mi skąd ten płyn ?
2017-05-14, 11:10 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adi_master Offline
Świeżak
*

Warszawa
Thunderace

Liczba postów: 4
Dołączył: May 2017
Reputacja: 0
#2
RE: Problem z gaźnikami
Halo, halo jest tu jakiś szpenio - gaźnikowiec?
Widzę, że temat troszkę Was przerósł Red_icon_smile
Piszcie co o tym myślicie, może ktoś trafi.
Dziś muszę moto odpalić bo przegląd się kończy, a w dowodzie zabrakło miejsc na pieczątki.
2017-05-15, 10:24 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
żaba Offline
To co Nas kręci
*****

Ostrów Wlkp.
RN19

Liczba postów: 3,126
Dołączył: Sep 2010
Reputacja: 11
#3
RE: Problem z gaźnikami
uszczelka pod głowicą mogła pójść Red_icon_wink
_________________________________________________________________
https://www.youtube.com/watch?v=bYzVCaZ7pOc
2017-05-17, 09:22 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kejsi Offline
Młody
**




Liczba postów: 47
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#4
RE: Problem z gaźnikami
Jakby poszła uszczelka pod głowica i miało pchać płyn chłodniczy przez głowice poprzez gardziel do gaźnika i wkoncu przez dysze do komory pływakowej i nie jest to jakiś gówno wątek dla beki to idź gościu graj lotka bo z takim szczęściem to kupisz sobie nową Yamahe xd
A poważnie to sprawdź czy wężyk od przelewu komory nie jest wpiety w wężyk od przelewu zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego.

A tak wgl Yamaha ma ogrzewane gaźniki czy to jakaś manufaktura bo patrzę od godziny w manual nie mogę się nigdzie dopatrzeć słowa Heat heating itp  Red_icon_spam

Daj fotę gdzie masz wpiety wężyk od "podgrzewania gaźnikow"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-05-18, 06:48 AM przez Kejsi.)
2017-05-18, 06:16 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adi_master Offline
Świeżak
*

Warszawa
Thunderace

Liczba postów: 4
Dołączył: May 2017
Reputacja: 0
#5
RE: Problem z gaźnikami
Wątek nie jest dla beki.
W serwisówce nie znajdziesz, bo to nie R1 tylko Thunderace.
Wężyki od ogrzewania odpiąłem od gaźników i spiąłem ze sobą. W sobotę usiądę jeszcze raz nad maszyną i przejrzę wszystkie rurki
2017-05-18, 08:02 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
adi_master Offline
Świeżak
*

Warszawa
Thunderace

Liczba postów: 4
Dołączył: May 2017
Reputacja: 0
#6
RE: Problem z gaźnikami
2017-05-18, 08:14 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Kejsi Offline
Młody
**




Liczba postów: 47
Dołączył: Jan 2017
Reputacja: 0
#7
RE: Problem z gaźnikami
Strasznie Ci klepie ten silnik i po pierwsze ustaw luzyy zaworowe i módl się żeby klepanie ustało i czy jak zaslepiles wężyk od podgrzewania czy płyn nadal idzie w gaźnik. Jeśli przestanie to rozbierasz gaźniki i wrzucasz zestawy naprawcze albo kupujesz drugi komplet zależy od Cb.
Koniec filmu najlepszy jak on ciągle klepie nawet po regulacji luzów to dopiero weź podpal  Red_icon_burn

Patrzyłem w manual od thunderace i bieda nie ma nic przydatnego, płyn ogrzewający gaźniki krąży w korpusie i jedynie może przez uszczelke się dostać albo przez pękniety korpus co jest mało prawdopodobne. Napisz jeszcze czy w każdej komorze jest płyn czy tylko w jednej, można ograniczyć koszty, ale najprędzej będzie tak że puszcza na jednym i przelewem idzie na pozostałe.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-05-18, 09:50 AM przez Kejsi.)
2017-05-18, 08:57 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->