Witam Panowie
Po mojej r6 i sc33 przyszła kolej na zmiany plan był taki, żeby kupić moto w oryginale cbr 1000rr w repsolu, I dziesiątkę lub r1 rn09/rn12. Dycha trafiła się pierwsza taka jak chciałem( w oryginale i solidnie wypieszczona), zakupiona w Kwietniu. Kiedy zobaczyłem ją po raz pierwszy na żywo to się po prostu zakochałem Moto Bardzo fajnie doposażone, a mianowicie:
- alarm ( z którego w ogóle nie korzystam ) -wydech przelotowy Arrow -amortyzator skrętu z 18-stopniową regulacją Bitubo -sportowa szyba MRA -akcesoryjne mocowanie tablicy rejestracyjnej -tylne kierunkowskazy Barracuda freccia -stompgripy -crash pady- na adapterach, przednie zawieszenie, rolki wahacza -pokrętła reguulacji zawieszenia - przednia pompa hamulcowa Brembo (fi 19) przewody hamulcowe w stalowym oplocie z przodu -sportowe klocki hamulcowe - Versah sintered
zmieniłem łańcuch na złoty ZVMX DIDa i na ten sezon dostanie nowe oponki Supercorsy. Kawa jest piekielnie ostra, uślizgi tylnego koła to standard, może jak zmienię gumy to się troszkę poprawi, bo te spisują się fatalnie. Z tym moto naprawdę trzeba się z szacunkiem obchodzić z manetką, silnik bardzo narwany, trzeba uważać, Honda i r6 to spokojne moto w porównaniu z pierwszą dziesiątka, według moich odczuć Hamulce są rewelacyjne, pozycja hmm... jak to na sporcie..o wygodzie nie piszę
Może kiedyś mi się odwidzi ( czego narazie sobie nie wyobrażam ) i kupie r1, ale raczej będzie to rn19 lub rn22. Chodź od dawien dawna marzyła mi się rn04 i jeżeli kiedyś trafi mi się jakaś ładna sztuka w oryginale to niewykluczone, że dokupię takową do Kawy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2017-02-27, 06:50 PM przez mateusz7.)