A.S.
HULK
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: OPONY na seozn 2017
To tak nie działa ..
Jest tylko to co jest ...
Czyli d212 póki co .. + Racetecki K3 z 2013 roku ..
Ten przód spokojnie nadaje się też na drogę ( chociaż nie wiem jak w 10 stopniach ) .. tylko że nie ukrywajmy ... ja raczej myślę o torze :p ..
Supercorsy są z dotami starymi ALE to jest 2012 rok .. i jest to model SP .. a to jest kupa .. jeśli chcesz SP to tylko w wersji V2 .... czyli tez 2013 czy 2014 .. Ja latałem na 2015 i były qurewsko dobre jak i RS10 .... no ale ... ja kupuje używki bez środka w 99% przypadków ( czasem się ustrzeli nóweczki jak ostatnio K3 kupiłem i komplet RS10 ) .. na drodze się raczej nie przydają ...
Także tylko to co jest ...
Mały UPDATE ... Inny sprzedawca zaproponował
PRO1 - 240
PRO2 - 260
ale zamówiłem tam tyłów za ponad 3000 zł ...
|
|
2016-10-15, 09:54 PM |
|
A.S.
HULK
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: OPONY na seozn 2017
Jak ktoś planuje 2 -3 razy odwiedzić szybszy karting jak Kisiel a tak to po okolicy nalatać 2 -3 tysiące to tu jest fajny komplet :
http://allegro.pl/bridgestone-battlax-ra...71183.html
http://allegro.pl/bridgestone-battlax-ra...51157.html
Co do SP ... to ja widzisz brałem takie :
http://allegro.pl/pirelli-diablo-superco...13892.html
http://allegro.pl/pirelli-diablo-superco...69833.html
a często nawet taniej dużo .. bo sporo tego już kupiłem .. Dla mnie tylko podstawa żeby nagrzać w kocu przed wjazdem na mały czy duży tor i ładnie trzyma .. Przód 2.1 - 2.2. tył okolice 1.6 na kartingu a 1.5 na Poznaniu .. bo po drodze to i na kołku pojedziesz prosto ..
i uprzedzę pytania .. czy 0.1 to dużo ?? No dla prowadzenia na małym torze to żadna różnica .. ale dla zużycia już tak .. Na dużym torze to różnica taka że na dużej patelni na Poznaniu na RS10 na kocu miałem 1.6 - 1.7 i jak tylko musnąłem gaz w środku zakrętu od razu tył uciekał .. ( było o tym ) opona się za bardzo rozgrzewała podejrzewam, występował efekt lawiny .. Mniejsza powierzchnia styku większa temperatura .. większa temperatura z każdym zakrętem >> większe ciśnienie >> większe ciśnienie >> większa temperatura i tak w koło... Widocznie ciśnienie w okolicy 1.5 na kocu powodowało zachowanie balansu między powierzchnia styku i odprowadzaniem ciepła a jego nabieraniem przez odkręcanie gazu .. Ale to taka moja teoria .. próbująca nazwać to co się działo ...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-10-16, 12:38 PM przez A.S..)
|
|
2016-10-16, 12:28 PM |
|
A.S.
HULK
śląsk
K8 + K63 2021
Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
22
|
RE: OPONY na seozn 2017
Nie.. nie .. to nie chodzi o to .. tylko kurcze nauczony już poprzednimi sezonami gdzie spóźniłem się na Supercorsy SC1 ... teraz muszę działać szybko .. bo najzwyczajniej potem nie będzie mnie stać na jazdę .. co z tego że mam cały sezon wykupiony u Fiali czy na Poznaniu jak nie mam na czym jeździć .. Tak że po prostu muszę działać
Dzisiaj pierwsza cześć przyszła ..
K3 i d212 ...
w drugiej części dojdzie parę pośrednich tyłów .. ale to raczej na Panoonię czy nie wiem Poznań .. Bo na Hungaro idą twarde .. to samo na Brno .. i Słowację .. Na Most nie wiem ( bo byłem tam ale nie jeździłem jeszcze więc to będzie niewiadoma ) ale raczej twardy tył ..
Aha i na d212 i na Mietkach jest w 4 językach dupnymi literami napisane >>>>
1. NIE SKŁADOWAĆ ANI NIE WYSTAWIAĆ OPON NA DZIAŁANIE TEMPERATUR PONIŻEJ 5 STOPNI !!!
2. Przed montażem temperatura opony minimum 20 stopni
|
|
2016-10-19, 07:24 PM |
|