Power Commander rn19
Autor Wiadomość
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#1
Power Commander rn19
hiho, ma ktos dojscia do taniego power commandera do 2007 + ? Moze byc uzywka ;]
2011-12-07, 12:01 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#2
RE: Power Commander rn19
i jeszcze czy ktos sie orientuje czy takie power commander musi byc dedykowany do danego motocykla? czy sa one uniwersalne? Czym np rozni sie PC III od IV czy V ?
2011-12-07, 04:02 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
rumian_1989 Offline
Użytkownik
***

Raciąż/Warszawa


Liczba postów: 258
Dołączył: Oct 2010
Reputacja: 2
#3
RE: Power Commander rn19
Z tego co kojarzę do każdego motocykla jest inne podłączenie... i chyba tym się różni. Bo i tak mapy samemu dobierasz
2011-12-07, 04:11 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#4
RE: Power Commander rn19
wydechy mam zmienione, katalizator wywalony, filtr k&n wsadzam na wiosne Red_icon_wink wiec mysle ze warto zwlaszcza ze troche nierowno mi pracuje na wolnych i samym ciagu silnika. Czyli uniwersalnego nie da rady jakos pzrerobic jesli chodzi o koncowke i wgrac mape pod Rn19?
2011-12-07, 04:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#5
RE: Power Commander rn19
wiesz no, na pewno znajdzie sie osoba ktora to potrafi zrobic Red_icon_wink mysle ze miec power commandera w super cenie to juz 80% sukcesu Red_icon_tongue
2011-12-07, 07:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Cieniu Offline
MotoManiak ;)
*****

W-wa
RN19

Liczba postów: 1,268
Dołączył: May 2011
Reputacja: 3
#6
RE: Power Commander rn19
w sensie w calej tej procedurze zakupu i montazu, jak juz sie dostanie power commandera w dobrej cenie to juz 80% sukcesu, potem znalezc tylko kogos kto to zamontuje i zestroi i ogien! Red_icon_smile
2011-12-08, 12:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#7
RE: Power Commander rn19
Wie ktoś może gdzie można znaleźć mapy pod PC prócz ich strony ?
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-01-24, 08:35 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#8
RE: Power Commander rn19
oprócz ich strony to na forach (w sumie tylko 2-3 razy widziałem mape na forum więc życzę powodzenia) lub u producenta jak np. Graves wrzuca mapy do swoich dupereli od razu pod produkt. Poza tymi miejscami nie widziałem żadnego miejsca.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2013-01-24, 10:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#9
RE: Power Commander rn19
no właśnie pozostaje "hamowanie" , tyle że wątpię żeby to dało jakieś spektakularne efekty i chyba lepiej wgrać mapę żeby dostroić silnik żeby pracował prawidłowo i jeździć ;p
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-01-24, 10:42 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#10
RE: Power Commander rn19
czemu wątpisz w strojenie na hamowni? właśnie takie strojenie jest bezpieczniejsze dla silnika niż wgranie byle jakiej mapy nawet jeśli jest na niej napisane, że jest do tego to lepiej pojechać na hamownie, każdy silnik inaczej był docierany przez pierwszego właściciela więc legitymuje się różną mocą, a mapy dynojeta to pewnie jakaś średnia
wpadnie Marider to też powie, że lepiej jechać na hamownie bo swoją R1 już zabrał niezliczoną ilość razy
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2013-01-24, 10:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#11
RE: Power Commander rn19
(2013-01-24, 10:48 PM)malikowy napisał(a): czemu wątpisz w strojenie na hamowni? właśnie takie strojenie jest bezpieczniejsze dla silnika niż wgranie byle jakiej mapy nawet jeśli jest na niej napisane, że jest do tego to lepiej pojechać na hamownie, każdy silnik inaczej był docierany przez pierwszego właściciela więc legitymuje się różną mocą, a mapy dynojeta to pewnie jakaś średnia
wpadnie Marider to też powie, że lepiej jechać na hamownie bo swoją R1 już zabrał niezliczoną ilość razy

Masz racje chodzi mi o to że i tak nie wyduszą nie wiadomo ile z moto , a mapy z ich strony to myślę ze ktoś nad tym myślał , mocy nie dodadzą ale będzie silnik pracował normalnie.Skoro nie widać różnicy to poco przepłacać ;]
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-01-24, 11:15 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#12
RE: Power Commander rn19
ja mam z ich strony i przejeździłem na nich pół sezonu, na wiosnę jadę na strojenie i zobaczę jaka jest różnica tak na prawdę
u mnie np. falują obroty na postoju dlatego chce sprawdzić czy coś pomogą, jak nie to trudno ale będę miał papierek z hamowni i tak Red_icon_wink
a mam wsadzony filtr BMC, ypipe Akrapa i przelot zrobiony z oryginalnych puszek
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2013-01-24, 11:29 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#13
RE: Power Commander rn19
Mapy ze strony DJ robione sa przez nich w wiekszosci dla modeli USA, jak porownasz mape dla wersji Europejskiej i tego samego tlumika, to zobaczysz ze sie roznia. Jesli dla Ciebie nie widac roznicy (w mocy i momencie na pewno jest odczuwalna, potwierdzone setki razy), to nie montuj tego urzadzenia w moto i lataj niedostrojonym sprzetem, kase bedziesz mial na waciki czy co tam Red_icon_wink

PS: ta sama mapa na 2 roznych egzemplarzach tego samego modelu da 2 rozne wyniki pomiarow, nawet na tej samej hamowni.
2013-01-25, 12:19 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Marceli Offline
The DOCIOR
**

OKR


Liczba postów: 89
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#14
RE: Power Commander rn19
(2013-01-25, 12:19 AM)marider napisał(a): Mapy ze strony DJ robione sa przez nich w wiekszosci dla modeli USA, jak porownasz mape dla wersji Europejskiej i tego samego tlumika, to zobaczysz ze sie roznia. Jesli dla Ciebie nie widac roznicy (w mocy i momencie na pewno jest odczuwalna, potwierdzone setki razy), to nie montuj tego urzadzenia w moto i lataj niedostrojonym sprzetem, kase bedziesz mial na waciki czy co tam Red_icon_wink

PS: ta sama mapa na 2 roznych egzemplarzach tego samego modelu da 2 rozne wyniki pomiarow, nawet na tej samej hamowni.

Masz rację jeśli latać z PC to musi być dostrojony, mi chodziło o to czy instalując mapę z ich strony pasującą niby pod moje moto w 100% będzie to jeździło normalnie , i czy w stosunku do tej mapy hamownia uzyska odczuwalne polepszenie parametrów jeśli tak to w jakim stopniu. Pytam bo po prostu nie wiem , jeśli praca silnika pozostanie na tym samym poziomie (np: falujące wolne obroty) a moc ma wzrosnąć dajmy na to o 2 KM to dla mnie to niema sensu.
"Płyń zawsze pod prąd, z prądem płynie tylko gówno "
http://www.bikepics.com/members/marcelir1/
2013-01-25, 04:58 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#15
RE: Power Commander rn19
Powiedzmy zwykle wgranie pobranej mapy zrobi robote na 70%, reszta to niestety hamownia i reczne podkrecanie mapy albo wyswietlacz LCD z DJ i Autotune (od rn19 w gore). Pogrzeb w wykresach na forum, wrzucalem wyniki pomiarowe dla rn09, rn19 i 22 dla roznych kombinacji tlumikow i ukladow wydechowych. Z RN09 zdaje sie 149KM max wyszlo na pelnym Micronie i dol miala lepszy niz rn19 czy 22 ;P
2013-01-25, 08:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#16
RE: Power Commander rn19
Ja już nie kumam. Z jednej strony kawasaki ( niby ogarniety ) pisze ze każda hamownia - a nawet ta sama daje rożne wyniki a z drugiej Marider pisze o strojeniu na niej pc cz bazazza... Ludzie zdecydujcie się. Wg mnie hamownia - obsługiwana przez fachowców a nie przez debila daje pomiar różniący sie max przy 100 KM o 3 KM czyli max o 3 % więc jaki jest sens stawiania moto na hamowni w której 3 biegi takie same dają pomiar różny o 20% i obserwowanie ew przyrostu. Masakra Panowie. Stawianie moto na hamowni w którym różnice podczas 3 pomiarów wahają sie bardziej niż 3-5 % ( przy 150KM to daje 5-7KM!!!) mija sie z celem. Procedury startu pomiaru są takie same, starty powtarzane w miarę szybko ( wilgotność , temp , ciśnienie atm. nie maja szansy sie zmienić ) więc nie ma opcji przy prawidłowym obchodzeniu sie ze sprzętem żeby pokazało takie różnice. Uważam ze dobra hamownia i ktoś kto ma pojęcie o AFR w danym kompie potrafi mapę stworzyć ew. poprawić to coś co wystarczy żeby stworzyć potwora z r1.
2013-01-26, 12:53 AM
Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#17
RE: Power Commander rn19
Niedawno czytałem wątek w którym wypowiadał się Tim Radley (guru silników, a wątek był założony przez gościa który utopił masę kasy w tuning rn22) i on sam twierdził, że dwie różne hamownie pokażą różne wyniki tego samego motocykla. Co nie raz pewnie w swojej karierze potwierdził. Zwłaszcza naśmiewając się z różnych teamów wyścigowych, które chwaliły się ile to oni koni nie wyciągnęli z silnika cross-plane, a potem puszczając ten sam motocykl na swojej hamowni na której zrobił większość wyścigowych motocykli w UK odczyt był całkowicie inny i nie pokrywający się w ogóle z tym co twierdzili tamci spece. Także trzeba wychodzić z założenia, robisz strojenie motocykla, rób to na jednej hamowni i przez doświadczoną ekipę.
A odnośnie marginesu błędu to łatwo sprawdzić, masz seryjny silnik lecisz na hamownie wypluwa wynik kilka razy i później do tego wyniku robisz następne modyfikacje. Jeśli wynik początkowy jest mocno zrypany w stosunku do tego co powinno pokazać to już wiesz, że coś jest nie tak.
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-01-26, 01:18 AM przez malikowy.)
2013-01-26, 01:12 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#18
RE: Power Commander rn19
Czytasz to co napisałem Gabi ?? Z jednej strony kawasaki pisze ze na jednej ham różnice sięgają nastu procent i należy obserwować przyrost / spadek mocy a z drugiej Marider hamujacy wszystko wszędzie przy każdej okazji i w zależności od tematu czytam : hamownia dobra albo hamownia to ch..uj. No szlak mnie trafia. Jak napisałem sprawdzona hamownia+typ co potrafi to czytać i napisać mapę - najważniejsze o nie za niskim wspolczynniku AFR bo w innym wypadku przepali w wydechu to podstawa a nie jakieś pisanie wirtualnych map wtrysku/zapłonu które maja sie okazać uniwersalne. Rozpowszechnianie takich map powinno być karane. Za dużo zmiennych wchodzi w grę żeby takie herezje siać. Trzeba o tym pisać żeby inni przegladajacy takie fora nie myśleli ze to takie proste... Niedługo zaczną jeszcze magnetyzery sprzedawać na forach bo dają przyrost mocy 20% i turbinki Kowalskiego... Qwa.
2013-01-26, 01:26 AM
Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#19
RE: Power Commander rn19
O widzisz nie pomyślałem żeby gwizdka zamontować do swoich rurek Red_icon_bggrin

Czytam czytam i tylko rzuciłem dodatkiem na temat hamowni. Marider testuje wszystko na jednej hamowni i chwała mu za to bo inaczej nie miałoby to większego sensu.
Duże różnice na jednej hamowni raczej potwierdzają nie moc silnika tylko umiejętności czytaj ich brak u testującego albo może koło się ślizga po rolce Red_icon_bggrin
PC działa na AFR, Ignition Module na zapłon. Do PC są mapy uniwersalne, które są na początek ale moim zdaniem jako podkładka do konkretnego strojenia a nie gotowe rozwiązanie. Do Ignition nie ma na szczęście takich map, po montażu jest wgrana mapa zero, która nic nie zmienia i dopiero z tym można udać się na hamownie.

ps. magnesy sprzedają do filtrów oleju żeby zbierało opiłki, a do moto jeszcze chyba nie wpadli na pomysł żeby ludzi też tak naciągać magnetyzerami Red_icon_wink
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-01-26, 01:42 AM przez malikowy.)
2013-01-26, 01:41 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
PonuryKlecha78
Unregistered




 
#20
RE: Power Commander rn19
Kwestia czasu jak taki mistrz chińskiej myśli technicznej się pojawi. Będzie para Red_icon_smile . Już mamy mistrza agresywnego marketingu co kręci rozrusznikiem nie odpalajac moto. Po prostu jak czytam ze ktoś coś jakoś gdzieś zrobił sobie o 50 KM ekstra i wyszło go za to gotówka 75.90 zł. to mnie trafia. Za bardzo myśle jest to złożony temat żeby go tu kręcić. Kto wie co i jak ten wie, kto myśli że zyska pierdyliard koni , sryliard momentu obrotowego za 1.99 zł bo w biedzie była promocja na super dodatek do paliwa , pozatym ktoś mu tam coś i jakoś i tak jest, to niech weźmie koło i sie pier... dolnie w czoło. Skończyłem ,amen.
2013-01-26, 02:06 AM
Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->