Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
Totem Garage fanpage na facebook
Witam,
Chciałbym Was zaprosić na naszego firmowego Facebooka. Mamy go dopiero od dwóch tygodni i staramy się dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców- potencjalnych klientów i obserwatorów naszych poczynań. Bardzo gorąco Was zapraszam.
Pozdrawiam
https://www.facebook.com/Totem-Garage-1503357693297910/
|
|
2015-10-21, 08:53 PM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-22, 05:09 PM przez Mawers Totem.)
|
|
2015-10-22, 05:04 PM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
Silnik rn19 będę rozgryzał jak się coś wysypie w moim. Narazie nie mam nic ciekawego do powiedzenia a nie będę powtarzał tego co inni piszą, bo połowa z tego to brednie. Ostatnio prawie kupiłem uszkodzony silnik od n19, żeby go sobie rozebrać, pooglądać popatrzeć co tam można podrutować, ale ktoś mnie ubiegł.
|
|
2015-10-22, 05:07 PM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
Bardzo się cieszę. Będę się starał, żeby było ciekawie.
|
|
2015-10-22, 07:10 PM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
(2015-10-22, 09:59 PM)srubar1 napisał(a): zaba co ma nagar w silniku kurwa ludzie skad tam,głowica owszem ale tam skrzynia
co fachowiec to lepsz
Po pierwsze to nic nie rozumiem z twojej wypowiedzi. Używanie interpunkcji i składni języka polskiego nie boli jak i przeczytanie całego posta zanim się kliknie "dodaj". Po drugie nalej gęstszego oleju do silnika w którym są źle zaprojektowane kanały olejowe to zobaczysz. Przy zimnym rozruchu ma to zasadnicze znaczenie bo zanim zostanie przepchnięty przez bramę mordoru to motor zaczyna się przycierać. Nie uważam się za mega fachowca, ale rozłożyłem (i nawet złożyłem z powrotem) trochę silników Yamahy i drażni mnie twoja szydera w moją stronę. Przyjedź, odwiedź mnie, zobacz co robię, co robiłem a potem oceniaj. Nie uważam się za mega fachowca, ale rozłożyłem (i nawet złożyłem z powrotem) trochę silników Yamahy i drażni mnie twoja szydera w moją stronę. Przyjedź, odwiedź mnie, zobacz co robię, co robiłem a potem oceniaj. Ewentualnie wstaw foty ze swoich prac z tego roku a ja wstawie swoje i porównamy kto zrobił tego więcej. Po trzecie czy możecie nie robić mega podnieconej dyskusji z bluzgami pod postem w którym staram się reklamować mój profil na fb w dziale do tego przeznaczonym?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-23, 01:47 AM przez Mawers Totem.)
|
|
2015-10-23, 01:15 AM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
[attachment=5542]
Mad masz rację- wióry też mogą stanowić bardzo poważny problem. Co do resztek silikonu to raczej zatrzymają się w smoku. Reasumując największym wrogiem panewek w rn12 jest za gęsty olej i resztki alternatora.
|
|
2015-10-23, 01:20 AM |
|
srubar1
yamaha r1
starachowice
rn12
Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
8
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
ten przerywnik tyczył sie tylko do mnie,tak mam juz ,nie chciałem nikogo urazic zwłaszcza ciebie,bo ja w tym nie siedzę,robię dla siebie
tez nie jestem fachowcem,tylko chciałem zapytać w czym ta wada za małe kanały oleju,czy co,skąd ten nagar,w silniku normalnie eksploatowanym,bez awarii koła i innych przygód....wiadomo jesli były przygody to inna sprawa cos zostanie
zajeździłem właśnie tak piec przez olej,teraz mam na to lekarstwo i wiem w czasie jazdy czy jest tam olej i pod jakim ciśnieniem,składam silniki znam temat ale z tym to nie w w temacie,
mam fotki to co stało sie zatarta panewka,urwany ,pęknięty wał,zawór z tłokiem,
ale do tematu
olej lejemy taki jak sie zaleca i ma chulac,skoro da ktos gesty to jestem w stanie zrozumieć
ale nadal ciekawi mnie wada kanałów,w czym ta wada
r1 i życie staje się szybsze......
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-23, 07:11 AM przez srubar1.)
|
|
2015-10-23, 07:08 AM |
|
Milvith
Unregistered
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
Dla tego warto lać pełen syntetyk do końca żywota danego pieca : W przypadku rn12 to chyba proforma dla silnika.
|
|
2015-10-23, 08:40 AM |
|
griosek
ninja
Warszawa
zx10r
Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
nie ma znaczenia czego to temp, ale masz racje, że 80 st. to nie temp oleju, który ma większą temperaturę. I zgadzam się, że jeżeli mamy często wyższą temp. niż 80 st. to warto wlać w50.
Ale moim zdaniem jak np. jedziesz i masz temp. płynu chłodzącego 80 st. to nie ma znaczenia temp powietrza. W czasie jazdy przy temp 10 czy 35 st i tak temp oleju będzie taka sama, bo jest takie coś jak termostat.
Inaczej jest jak jeździsz często podczas wysokich temp. w korku lub katujesz maszynę. Wtedy w50 może się przydać
|
|
2015-10-23, 10:52 AM |
|
Mawers Totem
Banned
Liczba postów: 296
Dołączył: Jun 2015
|
RE: Totem Garage fanpage na facebook
(2015-10-23, 07:08 AM)srubar1 napisał(a): ten przerywnik tyczył sie tylko do mnie,tak mam juz ,nie chciałem nikogo urazic zwłaszcza ciebie,bo ja w tym nie siedzę,robię dla siebie
tez nie jestem fachowcem,tylko chciałem zapytać w czym ta wada za małe kanały oleju,czy co,skąd ten nagar,w silniku normalnie eksploatowanym,bez awarii koła i innych przygód....wiadomo jesli były przygody to inna sprawa cos zostanie
zajeździłem właśnie tak piec przez olej,teraz mam na to lekarstwo i wiem w czasie jazdy czy jest tam olej i pod jakim ciśnieniem,składam silniki znam temat ale z tym to nie w w temacie,
mam fotki to co stało sie zatarta panewka,urwany ,pęknięty wał,zawór z tłokiem,
ale do tematu
olej lejemy taki jak sie zaleca i ma chulac,skoro da ktos gesty to jestem w stanie zrozumieć
ale nadal ciekawi mnie wada kanałów,w czym ta wada
W tym, że gęstszy olej ma problem, żeby przedrzeć się przez te kanały przy zimnym rozruchu. Zrozum, że silnik najbardziej dostaję po dupie właśnie podczas zimnego rozruchu i jeżeli dodatkowo występuje problem ze smarowaniem to za każdym razem trochę go przycierasz. I tyle. Nic skomplikowanego. A jak panewka się chociaż minimalnie przytrze to już prędzej czy później ją obierze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-23, 10:55 AM przez Mawers Totem.)
|
|
2015-10-23, 10:53 AM |
|