Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
Autor Wiadomość
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#1
Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
Zmieniałem, a właściwie jestem w trakcie zmian ustawień CO i przy okazji, opierając się na innych dokumentach i forach zagranicznych, wklepałem sobie taki pomocnik do tego. Może komuś się przyda.


.pdf   Dane_regulacyjne_układu_wtryskowego_YZF_R1.pdf (Rozmiar: 51.46 KB / Pobrań: 127)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-23, 01:21 PM przez Koczis.)
2015-06-21, 11:34 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Piotr1 Offline
Konkretny
****

Wawa
RN09

Liczba postów: 587
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 1
#2
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Fajna sprawa, to dotyczy wszystkich R1? U mnie jest chyba za uboga mieszanka przy hamowaniu silnikiem, bo nieraz strzela w wydech.
2015-06-21, 12:22 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#3
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Nie bardzo się orientuję czy wszystkich. Raczej tak.
Strzelanie w wydech, to jest raczej sprawa systemu dopalania paliwa zastosowanego w R1.
Tu masz opis http://r1-forum.pl/showthread.php?tid=2452
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-21, 08:26 PM przez ernst.)
2015-06-21, 08:20 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#4
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Ernst. Czy jakiś czujnik może odpowiadać za wejście w tryb CO? Miałem remont silnika i nie wiem czy to może mieć coś wspólnego. Nie można u mnie wejść w CO i nie wiadomo czemu.
2015-06-21, 08:37 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#5
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Nie, nie jest to sprawa jakiegoś czujnika. Nie doi końca jestem pewny czy w innych wersjach nie istnieje konieczność wykonania jakiejś dodatkowej procedury. Gdy szukałem informacji na ten temat, czytając tematy dla R6, to tam w niektórych wersjach musieli posłużyć się bodajże dodatkowym przewodem masy z któregoś z pinów ECU. Być może, że w niektórych wersjach R1 też jest taka procedura. Ale nie wydaje mi się. Jeśli wchodzi w tryb DIAG, to i CO musi być dostępne. Wejdź w DIAG i naciśnij sam SELECT. Powinien się pokazać napis CO. I wtedy SELECT + RESET przez około 2 sekundy. Powinien pokazać się C1
2015-06-21, 08:58 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#6
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Noo i właśnie pokazuje się diag ale na CO nie można przełączyć... Chyba właśnie trzeba zrobić jakąś zworke dodatkową. Masz jakieś info na ten temat?
2015-06-21, 09:18 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Piotr1 Offline
Konkretny
****

Wawa
RN09

Liczba postów: 587
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 1
#7
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Może masz jakiś aktualny błąd ECU i blokuje ci dostęp.
2015-06-21, 09:47 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#8
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Nie ma błędów
2015-06-22, 07:02 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#9
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Podczas poszukiwań informacji na temat CO zapisałem sobie taki oto tekst. Być może to jest rozwiązanie problemu. Ja nie musiałem nic kombinować z kablami, więc z tego nie korzystałem:
----------------------------------

I read that on the R6 workshop manual, and apply exact the same for R1 02-03 and R6 02-04, you dont have to cut it, just snip and ground the yellow/red, you don't have to cut like other say, I just do it, I will post exact what I do for better undertanding.

--

You are going to have to ground wire 27 coming from you ECM, so first remove your seat and then you are going to need to locate the wiring harness leading into your computer
Disconnect it and look on the side where the wires lead into it. If you look closely you can locate the number “27” on the bottom area. The wire you are going to need to snip is wire “27
Attach the one wire 12 “ long from the yellow /red stripe to a ground, the negative battery terminal is right there so you might as well use it.
Now with a secure ground on wire "29" press both the "RESET" and "SELECT" while you turn the key to the “ON” position. Keeping them pressed for about 8 sec. you will see “DIAG” apprear.
Press “SELECT” once and you should see “CO”. If you don’t see “CO” turn your bike off and check your ground and try again. If you are sure your wire is grounded properly try cutting wire “27” and ground one of those two (wire “27” loops around and connects with wire “29” theoretically either one will work.)
Now with “CO” on the LCD screen press both “RESET” and “SELECT” for about 2 sec. and you should see “C1”

Use the “SELECT” or “RESET” buttons to select the cylinder you wish to adjust. Then presses both “SELECT” and “RESET” for about 2 sec. and you will see the current setting, after finish just unplug the grounding wire and tape your yellow /red, finish

---------------------------------

Tyle, że ty widzisz napis CO, tylko nie możesz przejść w tryb podglądu/ustawienia. Więc to trochę dziwne.
2015-06-22, 08:05 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#10
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Nie do końca wszystko rozumiem ale spróbuję coś wykombinować.
2015-06-22, 09:32 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#11
RE: Dane regulaczjne wtrzsku paliwa.
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale pin 29 mam podpiąć pod masę tak?

A ja wogole nie widzę napisu CO. Nie mogę przełączyć z diaga na co
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-22, 07:00 PM przez insidekalisz.)
2015-06-22, 06:58 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#12
RE: Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
No to masz właśnie ten sam problem jaki jest opisany w tym tekście.
Tam się chyba gość pomylił i chodzi o pin 27 i 12. Nie mam rozpiski pinout od tego ECU.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-24, 06:09 PM przez ernst.)
2015-06-24, 06:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#13
RE: Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
Czyli muszę pociągnąć 2 masy pod pin 27 i 12 tak? Jeżeli pod 12 to jest problem bo tam nie ma przewodu a w tym coś piszę o żółto-czerwonym kablu. To jak to rozumieć?
2015-06-25, 09:47 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
ernst Offline
Użytkownik
***

Kraków
Ducati Diavel C

Liczba postów: 215
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 1
#14
RE: Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
Nie musiałem tego robić u siebie, więc ciężko mi ci pomóc. Kurcze pasowałoby zobaczyć jak to jest u kogoś. Tylko, że ty masz rn12, a tam to powinno działać od kopa.

Szkoda, że mieszkasz daleko ode mnie, bo byś u mnie rozebrał i zobaczył. Mi po #%^ się ze świecami nie chce się dotykać narzędzi Red_icon_wink
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-06-26, 05:44 PM przez ernst.)
2015-06-26, 05:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
insidekalisz Offline
Młody
**




Liczba postów: 18
Dołączył: Nov 2014
Reputacja: 0
#15
RE: Dane regulacyjne wtrysku paliwa.
Chyba poprostu sobie odpuszczę
2015-06-28, 01:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->