Crash pady..
Autor Wiadomość
Piotr1 Offline
Konkretny
****

Wawa
RN09

Liczba postów: 587
Dołączył: Jul 2014
Reputacja: 1
#21
RE: Crash pady..
AS- ile cię kosztowało dorobienie, śruby też pewnie trzeba dorobić, bo mają nietypowy gwint, jak masz fotkę to pokaż ja ci to wyszło.
neo- daj tego linka, może goścu ma też do mojego
2016-11-19, 12:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#22
RE: Crash pady..
Cholera nie dam rady dzisiaj .. Mam wyjście o 16 i od rana fryzjery inne pierdoły, trening bo wieczorem nie da rady .. i nie miałem jak skoczyć do garażu to pomierzyć i rozrysować ..
Teraz idę tylko do gościa daje mu wałek z poliamidu i element na wzór .. już bez rysunku technicznego .. więc muszę to narysować ...
ALE >> wałek kupuje zawsze na necie ok 80 - 100 zl .. bo z niego zrobię z 10 tych crashów .. można kupic 50 cm nie metr będzie taniej .. Śruby też mam na necie kupione .. lewa jest bardzo długa i idealnie pasuje śruba przykręcająca TYLNY RESOR Z POLONEZA Red_icon_tongue .. kosztuje jakieś 7-10 zł w byle motoryzacyjnym .. ta prawa jest krótsza i mam aukcje gdzie kupiłem .. oo tu u tego gościa :
http://allegro.pl/m12x1-25x80-sruba-drob...91327.html
NIE pamiętam czy to ta konkretna ( w sensie długość - bo reszta czyli średnica i gwint się zgadza ) - muszę zmierzyć jaka idzie do RN22 ...
Poliamid przykładowy ( tu jest metr ale wystarczy 50 cm )
http://allegro.pl/walek-pret-poliamid-pa...15996.html
Tokarz bierz u mnie 20 zł za 2 sztuki .. ale to różnie czasem dorabia 8 sztuk i bierze 50 zeta .. no zależy ile i jakiej roboty ma ..
Jutro do rana już ma być fajna pogoda i mam wolne po treningu więc ogarnę jutro w 100% co i jak ..
2016-11-19, 02:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
srubar1 Offline
yamaha r1
*****

starachowice
rn12

Liczba postów: 2,123
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 8
#23
RE: Crash pady..
gdyby ktos chciał taki poliamid mam takie wałki fi 60,i fi 80mm długosc 20cmm oddam za 10zł szt
as jaki masz włacznik map
mam bazaza z fi i szukam przełacznika map ori bazas 150zł,narazie kupiłem fajny chinski włacznik fajnie sie wkomponował w kiere
myslałem nad włacznikiem mode z rn22 ale tam inny rodzaj przłaczania musi byc off-on,nie bistabilny
r1 i życie staje się szybsze......Red_icon_smile
2016-11-19, 02:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
[*]neo386[*] Niedostępny
KNT
***

rabka zdrój
rn19 2008 blue

Liczba postów: 334
Dołączył: Jan 2016
Reputacja: 2
#24
RE: Crash pady..
macie linka do crash padów do r1 od rn12 po rn32

https://pl.aliexpress.com/wholesale?catI...ash+pad+r1
2016-11-19, 07:08 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#25
RE: Crash pady..
Czyli tak .. po kolei :
ŚRUBY :
Lewa to do resora od Poloneza .. M12x1,25  /  L=120 mm
Prawa to z tej aukcji na przykład co wyżej było  .. M12x1,25  /  L= 70 mm

Co do wałków crashów :

[Obrazek: b5d9eb6f50989183.jpg]

Tam gdzie są wykrzykniki .. to po prostu :
- co do skosu to tokarz sam wie jak to lekko złagodzić .. żadnych wymiarów nie trzeba ..
- na prawym lepiej wytoczyć 3 mm najpierw i przykręcić do tulejki która się rozpręża ( zobaczycie co i jak ) i jak nie siądzie dobrze do ramy crashpad to niestety zapierdalamy do tokarza żeby przybrał ten 1 mm .. ALE >>>> tylko wtedy jak nie siądzie .. Ta tulejka jest regulacyjną i różnie siada w różnych motocyklach !!!
- dokładanie to samo tyczy się lewego .. u mnie jest tam coś pomiędzy 2 a 3 mm .. tokarz robi większą wypustkę ( 3 mm ) a ja lekko na papierze docieram sobie tak żeby crash siadł we wgłębieniu w ramie i doszedł też do ramy ...

CO WAŻNE : otwór na śrubę ( to co pisze fi 12mm ) MUSI BYĆ PASOWNY !!! Dajecie gościowi śrubę od razu z tekstem  : "PANIE TO MA WŁAZIĆ CIASNO JAK W DZIEWICĘ !!!"
Fi 27 mm - to idealny otwór na mój klucz nasadowy wchodzący na łeb śruby .. tam musi być 27-28 mm nawet ..

CO do DŁUGOŚCI >> można zrobić krótsze ok 10 mm nawet 15 mm .... te przy glebie powodują że ściera się tylko rolka wahacza i crash .. ale są dość długie i przy extremalnym schodzeniu na kolano mają dość blisko do asfaltu Red_icon_tongue

Dobrze jest dotoczyć od razu u tokarza PODKŁADKI pod śrubę  >> taka średnicy 27 mm po zewnątrz i 12 w środku żeby śruba wlazła .. i to wsadzamy do środka do crasha pod śrubę ..
 
srubar1 >> ja mam w PCV zwykły przełącznik .. nie zwiera do masy to "mapa0" a jak zwiera do masy to "mapa1" .. po podłączeniu do AutoTune wygląda na to że PCV będzie to widział : jest AT albo go nie ma ... alr to teoria wynikająca z instrukcji .. zobaczymy co na to życie ..
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-11-20, 05:32 PM przez A.S..)
2016-11-20, 05:16 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->