black zx10r 2006 by griosek
Autor Wiadomość
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#21
RE: black zx10r 2006 by griosek
A to spoko .. czyli tak razem żeby było zgrupowane :

- Przednie zaciski od ZX-6 po 2009 roku lub od ZZR-1400 ( NISSIN )
- Pompa najlepiej do tego seryjna z ( nie zgadniesz  ) z R1 >> Brembo 16
- W dolotach tych gumowych od ramy do airboxa są zwężki - takie przesłony ( w środku tych gum ) trza to wyciąć w cholerę Red_icon_smile ..
- Masz w silniku dwa rzędy przepustnic - jednym sterujesz rollgazem, drugimi steruje serwomotor i te właśnie odkręcasz Red_icon_smile .. mały śrubokręt ( musi być IDEALNIE dopasowany ) do śrubek - są po dwie na przepustnicę - bo śrubki są na kleju i bardzo są miękkie. Niedopasowany śrubokręt + deko nieostrożności i śruba się zniszczy i po zabawie .. a efekt po dokręceniu tego miodzio .. Motocykl zbiera się na 5 tym biegu jak na 6 tym itd ...
- Pod moto masz katalizator >> odkręcić i w imadło + wiertarka z dużym wiertłem i W PYŁ TO Red_icon_smile ! Jeśli masz wersje USA to masz tylko po jednym wkładzie na kanał jak EU to po DWA i wtedy sporo zyskasz na zrywności też i dźwięku of course..
- ZOSTAW EGCV >> czy tam po "Jamaszemu" EXUP >> jak to wywalisz to dołu zero .. no a po drodze i nie tylko zresztą przeciąg od 2500 obr. to dość przydatna kwestia ..
- Nie wiem ile ważysz ale na tor to ŚMIAŁO wywalaj lagi z półki 2 cm w górę .. wtedy dopiero ta lokomotywa zaczyna skręcać !!
- W prosty sposób można skrócić o 20-25% rollgaz >> myk z rurką PCV i klejem do "tłustego" plastiku > przetestowane przez 3 sezony .. świetna SPRAWDZONA i niezawodna przeróbka .. Jak nie widziałeś tego tutoriala to daj znać to opiszę albo poszukam takiego ze zdjęciami ( gdzieś to wklejałem na jakimś forum )
- NIGDY ale to NIGDY nie kombinuj z olejem na jakieś tam 15W60 czy inne, TYLKO  10W40 ( jeśli syntetyk był to spoko ) ale jak nie to półsyntetyk >> żadne super hiper oleje jak np. ENI RIDE 15W60 full synth ... bo ten silnik tego nie trawi Red_icon_smile - potrafi to wypluć odmą w ilości litra ! Wróciłem do MTULA 7100 czy Castrola ( żaden haj waj ) i miodzio ..
- Ten model ma wadę fabryczną >> ściślej DWIE ..
* Pierwsza to uzwojenie alternatora >> pali się zawsze ta sama cewka od góry od strony godziny 13-14 .. przewinięcie załatwia sprawę 200-300 zł .. NIE pada to od razu ale z czasem coraz mniej ładuje i niestety jak palnujesz duże wyprawy to zrób to przez zimę bo zemści się to okrutnie Red_icon_sad   - mam zdjęcia jak co to wrzucę
** Druga >> wałek rozrządu zaworów ssących >> pierwsza krzywka od lewej lubi zrobić się płaska ale tak dziwacznie nie na czubku tylko zaraz za nim .. jedyne lekarstwo to wałki ( pasują idealnie ) z ZX-10 z 2004-2005 roku .. Ja kupiłem za 400 zł całą głowicę z łańcuszkiem, szklankami, płytkami i wałkami ( dosłownie zdjętą z silnika nawet świece były ), przełożyłem i zapomniałem o temacie Red_icon_smile
CHOCIAŻ >> zawory w Kawasaki to temat rzeka >> pilnuj luzów bo wpadają w głowicę jak śliwka w gówno i trzeba luzów zaworowych pilnować !!
- Na koniec coś z bajerów : Fajny produkt ma firma MGI Projekt .. Taki komputerek pokładowy z wyświetlaczem biegów ALE > działa jak fabryczny : odczytuje napięcie z kompa ( każdemu biegowi odpowiada inne napięcie na chyba 6 nóżce do kompa - mam to gdzieś rozpisane ) .. tak że nawet na postoju jak walniesz JEDYNE to jest "1" a nie jakieś porównywanie obr./prędkość itd .. Jest tam obrotomierz, prędkościomierz, voltomierz , termometr, licznik tras itd .. mega sprawa !!
Podłączenie proste .. jeden kable od kompa pod siedzeniem - reszta zza licznika ..
- QS .. też łatwo się podłącza bo masa do wtrysków jest jednym kablem we wtyczce koło wtryskiwaczy a impulsy do cewkofajek też są ze wspólną masą od kostki z lewej strony koło kierunkowskazów - tak że jaki byś nie kupił z tych "samodzielnych" ( polecam Helateh z "blututem" ) to będzie pasował ...

No to tak po krótce z tego co pamiętam .. Red_icon_smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-11-13, 07:32 PM przez A.S..)
2015-11-13, 07:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#22
RE: black zx10r 2006 by griosek
Kozacki opis, dzięki Red_icon_cheesygrin... muszę na spokojnie wszystko sprawdzić, ale już kilka rzeczy mi się podoba Red_icon_smile.

Mam tylko jedno "ale" - powiedz mi jak te modyfikacje wpływają na spalanie? bo w trasie przy prędkości ok 120-140 nie mogę palić więcej niż 6 l. Robiąc 5 tys. km w dwa tygodnie jest dużo okazji żeby nie dojechać do stacji Red_icon_tongue

2015-11-13, 08:03 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
#23
RE: black zx10r 2006 by griosek
Najmniejsze spalanie miałem po usunięciu górnych przepustnic .. Motocykl potrzebuje dużo mniej odwijania manety żeby leciał tak jak piszesz bo latałem z kolesiami do Wisły na tą Kubalonkę i tankowali co krzak a ja miałem sporo w baku więcej niż reszta sprzętów ... ale po usunięciu katalizatorów i wycięciu zwężek w gumach spalanie wróciło .. i jest jakieś tam, tyle pamiętam sprzed tych lat ale teraz pali tez mało .. jakieś 4,5 - 5,5 litra na 17 minut Red_icon_tongue .. zależy od układu nitki toru Red_icon_smile
2015-11-13, 10:12 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
griosek Offline
ninja
****

Warszawa
zx10r

Liczba postów: 796
Dołączył: Apr 2012
Reputacja: 0
#24
RE: black zx10r 2006 by griosek
Jak szaleje to też mam gdzieś ile pali Red_icon_tongue... Ale jak jestem gdzieś w Macedonii to wolałbym dojechać do stacji Red_icon_tongue i tak koledzy się ze mnie śmieją, bo maja ponad 20 l zbiorniki paliwa a ja non stop na stacje zjezdzam. Chętnie posprawdzam co i jak działa, bo moto chyba ze mną dłużej zostanie, bo naprawdę to jest fajny sprzęt...

2015-11-14, 12:37 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->