erłan, to nie jest tak że ten model wciąga olej ale poprzednie też brały i podobno Honda z wprowadzeniem nowego modelu pisała, że bierze mniej niż poprzednik
poza tym nie wiem co masz do kitańców, BMW jest niemieckie i odkąd wypuścili S1000RR cały czas mają z nią problemy o wiele poważniejsze niż rn22 z napinaczem łańcucha, czujnikiem oleju/poziomu paliwa, światłami z przodu
albo Ducati z za luźnymi śrubami
co do blokowania w sc59 to
http://ecunleashed.com/new-honda-cbr600r...e-reflash/ ale prędzej bym pomyślał o zrobieniu tzw. intake flapper mod, czyli wywaleniu systemu ograniczającego dawkę ilości powietrza przy niskich obrotach
http://www.rogueracing.org/flap.htm
aktualnie każdy motocykl sportowy od Yamahy, Suzuki, Kawasaki, Hondy czy innych marek ma coś zablokowane fabrycznie i lekko jest skastrowany
co do Suzy to nic specjalnego nie wniosłeś, każdy kto choć raz myślał o zmianie na Suzuki z tych roczników i czyta opinie na forach wie o pękających ramach i akcji serwisowej
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 +
BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track Exhaust
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR