R1 FRANCJA i NORWEGIA Odblokowanie ECU rn19 i rn22
Autor Wiadomość
Draco Offline
88
***

unknown


Liczba postów: 322
Dołączył: Apr 2015
Reputacja: 2
#30
RE: R1 FRANCJA i NORWEGIA Odblokowanie ECU rn19 i rn22
widze opinie apropo mocy po zrobieniu ECU są podzielone i jeśli o nią chodzi to nie jest tak istotna dla mnie, bardziej zależy mi na płynnej jeździe i np hamowaniu silnikiem które w rn22 jest zbyt mocne przy mniejszych predkosciach i moze byc niebezpieczne np na mokrej nawierzchni ronda(chyba ze to rowniez mit) , chcialbym tez zmienic temperature silnika zeby wentylator załączal sie przy ok 95stopniach bo seryjnie chyba chłodzi przy 105C?
no i co z tą przepustnicą seryjnie blokowaną do 90% oraz tym,że układ wydechowy pełny acrapović i trzeba pod niego pewnie też zmienić mape.

Rozumiem,że macie pewność,że zawsze odblokowywanie francuza rn22 to tylko ECU?
Nic mechanicznego z dolotem itd?

Dzięki za odpowiedzi troche rozjaśniliście mi temat.
Już miałem kilka przeżyć z moto (akurat z USA) i jestem juz wyczulony na takie "wynalazki" z elektroniką czy blokadami.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-04-24, 12:00 PM przez Draco.)
2015-04-24, 11:11 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: R1 FRANCJA i NORWEGIA Odblokowanie ECU rn19 i rn22 - Draco - 2015-04-24, 11:11 AM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->