POWER COMMANDER RN12
Autor Wiadomość
krzychu9333 Offline
Młody
**




Liczba postów: 40
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#1
POWER COMMANDER RN12
Witam

NIEDAWNO ZALOZYLEM FILTR KN, KOMINY MAM SPORTOWE ,ALE KAT ZOSTAWILEM BO BEDZIE ZAGŁOŚNY.

ZASTANAWIAM SIE NAD POWER COMMANDEREM, CZY MI DA DUZA JAK GO WLOZE I ZMIENIE MAPE WTRYSKOWĄ CZY TYLKO STRATA KASY??
2013-05-12, 03:50 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#2
RE: POWER COMMANDER RN12
zyskasz może 2 konie , ale będziesz miał bardziej liniowy wykres momentu czyli może się zdarzyć ze będzie bardziej żwawy na niskich obrotach, musisz jednak jechac na hamownie ustawić to wszystko. Jeżeli tego nie zrobisz to będzie tak: że moja seryjna objeżdza wszystkie tjuningowane maszyny RN12 bo nic nie grzebałem i mam zdrowy silnik, napęd i skrzynie a Ci co grzebią w tłumikach, szperają w kompie często tylko tracą ... ale szpan jest
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
2013-05-12, 06:42 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
krzychu9333 Offline
Młody
**




Liczba postów: 40
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#3
RE: POWER COMMANDER RN12
najlepsi sa Ci co cwaniakuja ,a opony nawet nie maja w polowei zamknietej,
2013-05-12, 08:52 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Nalepinks Offline
R1 POWER !!
***

Oświęcim
rn12

Liczba postów: 195
Dołączył: Feb 2011
Reputacja: 1
#4
RE: POWER COMMANDER RN12
Ja kupilem juz z pc ... sam pewnie nie wylozyl bym takiej kwoty . Po akrapie filtrze k&n i pc mam 169 km na kole.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-12, 09:20 PM przez Nalepinks.)
2013-05-12, 09:19 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#5
RE: POWER COMMANDER RN12
(2013-05-12, 06:42 PM)mad666 napisał(a): zyskasz może 2 konie , ale będziesz miał bardziej liniowy wykres momentu czyli może się zdarzyć ze będzie bardziej żwawy na niskich obrotach, musisz jednak jechac na hamownie ustawić to wszystko. Jeżeli tego nie zrobisz to będzie tak: że moja seryjna objeżdza wszystkie tjuningowane maszyny RN12 bo nic nie grzebałem i mam zdrowy silnik, napęd i skrzynie a Ci co grzebią w tłumikach, szperają w kompie często tylko tracą ... ale szpan jest
Zalozysz sie ze gosc zyska sporo wiecej po wstawieniu PC3? Red_icon_smile
Nalepinks - wrzuc wykres bo slabo to widze chyba ze moc czujesz tylko na swoim "butt dyno" Red_icon_wink

PS: jak Wy malo wiecie o tuningu... szok....
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-12, 11:46 PM przez marider.)
2013-05-12, 11:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
mad666 Offline
kto się odważy ze mną ścigac ?
*****

KRAKOOVIA
RN42

Liczba postów: 1,231
Dołączył: Jul 2012
Reputacja: 4
#6
RE: POWER COMMANDER RN12
marider, wydaje mi się że jednak nie każdy jest bogaty i pasjonuje się wydawaniem pieniędzy na tuning.
Zgadza się ze można sporo wyciągnąć z litra, maszyny SBK maja około 210-230 koni względem seryjnych maszyn 180 kucy. Ile jednak przejada kilometrów? dla bogatego nie ma to znaczenia bo po dwóch latach idzie po nowy sprzęt. Przykładem BMW: po tunigu te silniki wychuchają ale da rade szczepić maszyne bo to robią, jest ryzyko - jest zabawawa... dla tych dla których wydatek kosztów napraw silnika to pestka.

i dodam jeszcze że: latam troche po torze, w pełni nie wykorzystuje swojego standardowego RN12, wiem że można z niego wycisnąć jeszcze kilka sekund szybciej na Brnie czy Słowacji, koledzy mają Beemki i co z tego że mają 203 konie jak odkręcasz gaz koło sie unosi albo właczy się system antypoślizgowy - maszyna przerasta możliwości chyba wszystkich którzy na tym jeżdzą co moc w stosunku do wagi jest przeogromna. Aprilia ma 183 konie - jest lakka jak 600 ccm i robi w bambuko wszystkie BMW przez "nie zawodowych ścigantów" bo nie pisze tu o SBK czy innych wyścigach.

reasumując: co z tego że wpakujesz kase w moc jak i tak tego nie wykorzystasz Red_icon_smile
... no dobra wykorzystasz na prostych 1/4 mili może
Red_icon_tongue2               Red_icon_jump
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-13, 12:19 PM przez mad666.)
2013-05-13, 12:12 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#7
RE: POWER COMMANDER RN12
Nie chodzi mi kto sra kasa a kto nie tylko o fakty. Nie widzialem jeszcze pc3 ktory by dodal jedynie 2 konie a nie lubie gdybania ani naginania prawdy. Mialem pc3 (zarowno lepsza wersje r jak i slabsza USB) w rn09, pc3 w rn19 i teraz pcv w rn22- robilem pomiary zawsze "przed" i "po" wstawieniu tego cacka na hamowni, z doswiadczenia i pierwszej reki powiem (a nie z domyslow czy wyczytanych bajek w necie) ze poprawia reakcje na gaz i daje sporo ale rozumiem ze niektorzy wola wydac 1000-1500 na tlumik i latac zle zestrojonym sprzetem (np z uboga mieszanka ktora niszczy silnik) niz wydac 800zl na gadzet Dynojeta (w uzywce). Ale w sumie Wasze motocykle, Wasza sprawa a jesli juz ktos je pozniej odkupi, to ewentualny problem nastepnego wlasciciela Red_icon_smile

PS: a tu cos dla spragnionych MOCY: http://allegro.pl/gsxr-1000-k8-turbo-cbr...69369.html
2013-05-13, 07:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
krzychu9333 Offline
Młody
**




Liczba postów: 40
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
#8
RE: POWER COMMANDER RN12
Marider, masz świetą racje Red_icon_cheesygrin

Sluchaj jeśli mam wydechy sportowe, ale mam katalizator, to mi skroci żywotność silnika??


Zastanawiam sie nad wywaleniem EXUPA, kolega dzisaj wyrzucil go z zx10 i idzie 2 razy lepiej?
2013-05-13, 11:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->