Komfort jazdy/ zawieszenie przód.
Autor Wiadomość
simptec Offline
Młody
**




Liczba postów: 49
Dołączył: Jun 2014
Reputacja: 0
#1
Komfort jazdy/ zawieszenie przód.
Witam wszystkich.
Mam parę pytań do posiadaczy rn22, jak wygląda u was przednie zawieszenie u mnie jest mega twarde w porównaniu do poprzedniego motocykla (CBR1000RR).
Druga sprawa to jak z hamowaniem przodem w hondzie mogłem hamować praktycznie jednym palcem a tu nie ma takiej opcji.
Moje pytanie jeszcze odnośnie ustawiania zawieszenia, twardość reguluje się poprzez kręcenie nasadką 14mm, tylko najmiększe jest gdy nie widać "pasków na słupku" wcale czy gdy widać wszystkie. Oraz konkretnie co, w którą stronę i na której ladze reguluje.
Oraz jest ktoś może z okolic Kielc/Opoczna/Końskich z rn22 abym mógł porównać pracę zawieszenia?
Pozdrawiam Piotr
2014-07-14, 10:31 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
arturky Offline
Młody byłem
***

podlaskie
świetlówki

Liczba postów: 280
Dołączył: Jun 2013
Reputacja: 0
#2
RE: Komfort jazdy/ zawieszenie przód.
simptec sprawdź ustawienia tłumienia odbicia (śruby na górze) i dobicia (śruba na dole). Skręcasz w prawo płaskim wkrętakiem na maxa (kierunek jak ruch wskazówek zegarka i litera H) i następnie dziesięć kliknięć w przeciwnym kierunku - STANDARD. Naprężenie wstępne to 4 "paski na słupku" masz standard, z tego co się orientuję zakres od 1 do 9. Moja propozycja ustaw standardowo i potem doreguluj w miarę potrzeb i możliwości widelca.
Poprawa hamulców RN22 to montaż większych tarcz np. z modelu RN12...
Chciałbym być bogaty, bo młody i piękny już byłem Red_icon_smile
2014-07-14, 01:46 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
arturky Offline
Młody byłem
***

podlaskie
świetlówki

Liczba postów: 280
Dołączył: Jun 2013
Reputacja: 0
#3
RE: Komfort jazdy/ zawieszenie przód.
W załączeniu fotki nastaw dla RN22, te co podałem dotyczą RN19 (pisałem z głowy;-)


Załączone pliki Obrazki
           
Chciałbym być bogaty, bo młody i piękny już byłem Red_icon_smile
2014-07-14, 06:39 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marcinpsk Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 260
Dołączył: Jun 2011
Reputacja: 3
#4
RE: Komfort jazdy/ zawieszenie przód.
Napiecie wstepne ustawia sie pod ciezar jezdzca!!!
A sile tlumienia czyli twardosc to juz calkie minnymi poketlami.
Jesli pomimo tego ze krecimy pokretlami od tlumienia nie ma wiekszej reakcji to albo olej do lag jest za gesty wlany albo jest go tam za duzo.
2014-07-15, 01:43 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->