RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Autor Wiadomość
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#81
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Osz kuzwa Red_icon_smile wielkie dzieki za krotkie streszczenie co i jak, Red_icon_smile zaraz wyjdzie ze naslalem ludzi zeby glupoty pisali hahaha. W kazdym razie jak ktos jest z rejonow piszacych kolegow i ma rn22 to jak cos mysle ze powinien sobie przpiac kompa i zobaczyc poprstu.
2013-04-19, 02:14 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#82
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Ean siedzi cicho jak mysz pod miotla.. A ja dzis wyciagnalem potwora z garazu po dalszych zimowych modach i... osz q..wa jak to zap.... o_O Jutro mam rozpoczecie sezonu wiec wypada sie pokazac na czyms lepszym niz gixx padlo suzuki stuki puki, zwlaszcza ze rok temu skakalem na rozpoczeciu na kulach hehehe... ;P
2013-04-19, 07:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Ean Offline
Młody
**




Liczba postów: 52
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#83
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Ean ciezko pracuje ...wiec wybacz mi iz poczules sie osamotniony :-)
Silnik juz siedzi , nawet gada ...
W czwartek byla pierwsza jazda i .... Bylo na bogato .
Po skorcie oryginalny Yec
Zdjete wszysztko co moze byc , predkosc , przepustnice , restrykcje no i te racingowe mapy , miod i poezja .
Wolne obroty 1800-1900 rpm , procedura szybkiego startu tak mi sie spodobala ze zamiemowilem , lekkie przesuniecie manetki rzedu 3 mm i juz po wyzej 6000 rpm .
Jak ktos tego nie zobaczy to nie uwierzy .... Rolagazy krotkie to mozna sobie miedzy bajki wlozyc :-) Marider .
Jedyna wada ? Brak na zegarach predkosci , w zamian za to lapimer sie yeca pokazuje co jest mega przydatne i temperatura .
Brak jakichkolwiek map czyt. Trybow A,B,C jest tylko jeden wlasciwy Yec , tak ze marider zyj dalej w przekonaniu ze masz Yeca buahaha
2013-04-19, 07:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#84
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Przynajmniej Eanie masz teraz odpowiedz i czarno na bialemy co daje ECU jaka jest roznica miedzy zwykla rn22 turystyczna z dlawionym standardowym ecu a taka jaka masz teraz i jaki my mamy i jak widzisz ciezko to opisac jak rn22 zapier... milo prawda.

To dokaldnie tutaj to opisywalem i na czym to polega, co do mocy zobaczymy jaka bedzie miedzy wami roznica. Ja stawiam na twoja doinwestowana ale z mala przewaga w poroanaiu do maridera ale wyjdzie to w praniu.
2013-04-19, 07:54 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Ean Offline
Młody
**




Liczba postów: 52
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#85
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Kawa , widzisz sens porownania oyginalnego yeca notabene ktorego posiadam do Waszej werscji reflash ? Bo ja nie ...
Porownaj sam , moje wollne obroty to 1800 -1900 , procedura startu , brak trybow A,B,C ....
To co proponujesz napewno dziala i cos tam daje , ale to NIGDY YECiem NIE BEDZIE !
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-19, 08:13 PM przez Ean.)
2013-04-19, 08:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#86
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
(2013-04-19, 08:13 PM)Ean napisał(a): Kawa , widzisz sens porownania oyginalnego yeca notabene ktorego posiadam do Waszej werscji reflash ? Bo ja nie ...
Porownaj sam , moje wollne obroty to 1800 -1900 , procedura startu , brak trybow A,B,C ....
To co proponujesz napewno dziala i cos tam daje , ale to NIGDY YECiem NIE BEDZIE !

Na kiedy bedziesz miec gotowy sprzet do testow?
2013-04-20, 12:08 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#87
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
marider tez bakow nie zbija odkad zmieniles warunki zakladu Red_icon_smile I tymbardziej nie zyje w zadnym przekonaniu bo doskonale wiem co mam i jak to wszystko ladnie mi specjalisci zrobili, zgrali i poustawiali Red_icon_smile Kolego Ean, FYI mam i ja wolne obroty rzedu 1700-1900 rpm i lap timer oraz temperature chlodnicy w standardzie wiec czeka Cie nielada niespodziewajka mimo ze robie sprzeta sobie dla wlasnego widzimisie a nie na tor. Za to lubie takie pstre przekomarzania sie. Daj znac jak bedziesz gotowy na porownanie w Piasecznie na walcu zamiast bicia piany nad slabsza wersja USA, wystarczy zgrac terminy na ta szopke, mozemy sie nawet zamienic na sprzety w tescie drogowym, Ty sie bujniesz moja R1 a ja Twoja, zobaczymy czyja geba bedzie bardziej zadowolona - bedzie na pewno ciekawie a zawsze to jakies nowe doswiadczenie. Zdazysz na polowe maja? Red_icon_wink Chyba ze sie wycofasz z podkulonym ogonkiem. No i nie ma to jak dobra motywacja konkurencji. Hiehie.
2013-04-20, 02:37 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#88
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Dobra wroce do korzeni i co bylo najwazniejsze w tym dziale:

Ze ECU do rn22 to jest przyczyna dlaczego ten sprzet nie jezdzi i jest nudny!!!!!!!! w porownaniu do chodzby fabryczna rn19 a nawet rn12. I gadanie ze mi wystarczy fabryczny rn22 jest kompletna bzdura. Jak sie placi koszmarne pieniadze za rn22 to sprzet ma byc bez blokad zwiazanymi z normami emis. spalin i ma fruwac a micha ma sie cieszyc od ucha do ucha. Kazdy po przesiadce z gsx czy rn19 na rn22 zadaje sobie pytanie jaki ten sprzet jest salby powyzej 6000 RPM i szybko zaczyna byc ten motocykl nudny a w konsekwencji sprzedany na rzecz np. zx10r albo gsxr. Tak ..... jak kon nie ma rogatej duszy a zachwouje sie jak VFR800 to szybko idzie w zapomnienie.

Dlatego ten watek o ECU ma kazdemu podopowiedziec ze rn22 tak sie fabryczna zachowuje bo jest kolosalnie obcieta przez przpisy a kazde ECU jest zablkowane. Jesli ktos twierdzi ze rn22 fabryczne zapie. to niech sie przejedzie rn19 albo nawet gsxr k5 powyzej 6000RPM.

YEC taki jak ma marider w fabrycznym kompie jest wrzucany tylko pod swoj jeden kanal a cala reszta zostaje tak jak byla. Czyli jak ktos chce emersonic to ma B i dziala tak samo jak dzialal.

Nikt nikogo nie zmusza jesli ktos chce kupic calego fizycznie YECA z wiazka nie ma problemu niech dziala(cena ok 9000 zl) ale EFEKT bedzie identyczny.

Tu nie ma magi i czarow wlozenie YECA fizycznego czy takiego jak ma Marider to nie jest TUNING!!!! to tylko odblkowanie rstrykcji i powrot do tego co ten silnik mial jak przyplyna do EU czy USA. Zeby zrobic wieksza moc w rn22 z odblkowanego juz silnika to...

(KAZDA odblkowana R1 rn22 (US , EU) na hamowni powinna pokazac 164-166KM przy obrotach 12760 RPM)

...... niestety trzeba go dotknac fizycznie i nie ma innej drogi (glowica, walki, uszczelka).

Do tego momentu jesli ktos to czyta to Eana R1 jesli ma tylko wrzucone ECU YECA a marider swojego a nic wiecej robione w silniku fizycznie to miedzy nimi bedzie moze 2-3KM roznicy (Ean ma pelny wydech z tego co rozumiem). Odnosnie obrotow wyzszych pierdol... i spalania jest identyczny u Eana i maridera z tym ze w fabrycznym ECU z nakaldka YECa w rn22 dziala dalej tryb drogowy( swiatla, zegary, migacze itd). Czyli to czego nie ma teraz Ean a na droge jest potrzebne.

Jako ciekawostke podpowiem EAnowi ze mozesz podlaczyc sowjego YECa do fabrycznej instalacji i bedziesz miec to co zgubile na wiazce sporotowej.

Reasumujac:

Naprawde nie wazne kto robi te ECU do rn22 kazdy powinnien chocby sprubowac zeby wiedziec o co chodzi i o to tu chodzi. Podoba mi sie ze EAN jako pierwszy sceptyk i krytyk tego co mam u siebie i marider wkoncu przyznaje ze cos jest na rzeczy i rn22 potrafi zapier... Red_icon_smile. I o to chodzi ma zpier... jak wsciekla

Kwintesencja:

1. zeby kazdy wiedzial ze jego R1 rn22 w wersji drogowej std. to jest zwyczajny zamulacz i jest to wynikiem glownie zalozony restrykcje na ECU.

2. Wiedzialem ze Ean jak tylko zmini swoj zblokowany komputer w wersji US na odblokowany YEca czy fizycznie YEC-a bedzie zaszokowany jaka zmiane przynosi ECU

3. Warunki zkaldau byly inne dlatego ze niewielka grupa osob z Eanem podejrzewala ze to jest wszystko klamastow co tu piszemy o ECU do rn22 i blokadach I ze on z wersja fabryczna ECU z USA stanie w szranki z Mariderem i wygra.

Wiec uwazam ze dla mnie Ean wygra ten zaklad nie ze pokaze ze jego rn22 daje 2-3KM wiecej od maridera ale ma dac min. 12KM wiecej. Oczywisci wykresy nalozone na siebie i liczona roznica miedzy krzywymi EAn vs Marider. MOC nas nie interesuje sama w sobie tylko trend

Tak wtedy powiem ze ma dobrze zrobionego konia jak na pieniadze ktore wlozyl i jest duza roznica i ma najsliniejsza rn22 w kraju.


aaaaaaa przypomnialem sobie zeby nie bylo ze nie lubie FIZYCZNEGO ECU YEC-a Red_icon_smile ma ona zalety na torze i tego sie nie przbije tym co jest u nas w sprzetach. Jak ktos mial by ochcote na ECU-YECA fizycznego, lekkie kolo magnesowe YEC-a, czy walki YECa i zawory. To smialo niech sie odezwie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-20, 09:18 AM przez kawasakizx9r.)
2013-04-20, 09:00 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
R@F Offline
Młody
**

Monachium


Liczba postów: 80
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#89
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Kawa pisales mi ze nawet po zmianie wydechow parametry sie pogorsza. Z tego co zrozumialem ori mapa zostaje pod a lub b, tak?
Na jakij mapie uruchamia sie silnik standardowo? Jak by to bylo w "mul mode" to bym nie mial z przegladem problemu.
Moja R1 z Usa jest.
---------------------
Street Triple R
Tiger Sport
2013-05-18, 12:52 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Rolsob Offline
Użytkownik KTM RC8R
*****

Śląsk
KTM RC8R

Liczba postów: 1,162
Dołączył: Sep 2012
Reputacja: 3
#90
Tongue  RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Zmienia Tobie Tryb A i on od razu po przekręceniu stacyjki się włącza pozostałe STD i B zostają bez zmian....Kawa niech poprawi jak coś źle napisałemRed_icon_wink
KTM RC8 R / SHOEI XR-1100 / BERIK LS2-8323-BK / KNOX HANDROID / SIDI Vortice
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-19, 06:45 AM przez Rolsob.)
2013-05-19, 06:44 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
R@F Offline
Młody
**

Monachium


Liczba postów: 80
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#91
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Wolalbym zeby tryb Standard byl po uruchomieniu, jak w oryginale. Z drugiej strony pomiar odbywa sie na biegu jalowym - czy to bedzie az tak widoczna roznica przy takich obrotach (czystosc spalin)
---------------------
Street Triple R
Tiger Sport
2013-05-19, 09:54 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#92
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Czesc, STD i B zostaja fabryczne ale poniewaz masz rozumiem uklad dorzucony bez kata to i tak sprzet twoj fabrycznie juz nie jest 'Zielony'. Czyli sieje emisja w lewo i prawo Red_icon_wink i tak samo jesli zalozysz czy dorzucisz bardziej bogata mieszanke ma to wplyw na wszystkie twoje tryby. Wiec jesli sie robi ECU odrazu trzeba zrobic wszystko za jednym razem profesionalnie i bez pozniej zabawy w dostrajanie parametrow. To ze tryb sie uruchamia nowy to tak naprawde bedziesz tylko ty wiedzial nikt na to nie zwroci uwagi.
2013-05-19, 10:55 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
R@F Offline
Młody
**

Monachium


Liczba postów: 80
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#93
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Moja jest calkowicie seryjna. Gosc na stacji uruchamia silnik i mierzy czystosc spalin. Nie bede mu wtedy mogl grzebac w ustawieniach map bo mnie przy tym nie bedzie. Dlatego pytam na jakim trybie sie silnik uruchomi. Bez kata nawet nie mam co kombinowac bo mi tego nie przejdzie. Chyba ze przed przegladem oryginaly powsadzac spowrotem...
---------------------
Street Triple R
Tiger Sport
2013-05-19, 11:12 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#94
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Masz 139Km I niestety po to to jest zrobione zeby przejsc certyfikacje. Nie rozumiem co ty z tym przegladem wazniejsze zeby nie ryczal I'm tam na przegladzie. Takze zrob jutro przeglad na normal my ecu I fabrycznych wyjdechach jak masz z tym jakis problem a pozniej wiadomo odblokuj bo szkoda rn22 zeby sie niszczyla na ubogiej mieszance
2013-05-19, 06:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
lukasbmw Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 364
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 0
#95
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Tak jak Kawasaki pisze seryjna rn22 jest slaba ,do dupy i nie jedzie i jak ktos pisze ze mu starczy seria to jego sprawa.

Lukasz Twoje ostatnie słowo mogło kogoś urazić, więc zastąpiłem je troszkę delikatniejszym, na prośbę Kawy
R6...RN09,RN12,RN19,RN22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-26, 10:34 PM przez Koczis.)
2013-05-20, 08:31 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#96
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Jeszcze Raz przypomne z poczatku tego watku info dla Posiadaczy rn22 wersja USA !!!!!!!!!!!!!!!!! Kazda oprocz blokady ECU i przpsutnicy kotra sie nie chce otworzyc wyzej niz 79% ma jeszcze zwezke powietrza zalozona do airboxu. Ta zwezke po odblkowaniu KOMPUTERA trzba uciac !!!!!!

FOTY
1. Zwezka zblokowana wersja fabryczna USA:
[Obrazek: securedownload.jpg]


2.Po odblkowaniu KOMPA trzba zwezke uciac skalepelkiem i tak to ma wygladac (wersja EU ma juz to fabrycznie zrobione)

[Obrazek: securedownload-1.jpg]
cos sie nie wyswietla
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-26, 12:18 PM przez kawasakizx9r.)
2013-05-26, 11:18 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Szymek77 Offline
Młody
**

Rybnik
s1000rr

Liczba postów: 88
Dołączył: May 2013
Reputacja: 0
#97
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
czy jak mam te ecu odblokowane wydeszki yoszi to power comander lub bazaz założony i zestrojony zrobi wieksza różnice? i takie pytanie bo sie nie orientuje, da się założyc quick shifter bez PCV czy jego sie podpina tylko do niego? i czy wersja UE posiada jeszcze jakieś dławiki?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-05-27, 04:04 PM przez Szymek77.)
2013-05-27, 03:04 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#98
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Czesc mieszanke normalnie mozesz dosterowac pcv + at Czy odpowiednikiem w bazzie inaczej sporo roboty ale to sa banalne I proste urzadzenia I tylko zmieniaja dawke paliwa I to w tych rejonach ktore nie sa zblokowane przez ecu Eu Zeby to dzialalo tak jak ma trzeba sciagnac ograniczenia na przepustnicy elektr. Przeczytaj caly ten watek tam wszystko jest wytlumaczone.
2013-05-27, 05:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
RAFALM3R1 Offline
Młody
**

Slask


Liczba postów: 27
Dołączył: Jan 2013
Reputacja: 0
#99
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Czesc Red_icon_smile
Ostatnio miałem okazję się przejechać na odblokowanej Rn22 i się trochę zdziwiłem!
Czytając te wszystkie posty o tym ECU wywnioskowałem, że warto było by odblokować to ECU.
Po przejechaniu się na Rn22 z odblokowanym ECU od znajomego sam osobiście nie czułem za bardzo różnicy w mocy miedzy moją Rn22 a jego!? Wydaje mi się, że czuć było trochę różnicę przy ruszaniu, moto bardziej płynnie ruszało, no i może na 4-5 biegu minimalnie kolega mi przez chwilę odchodził, jak jechaliśmy równo! Na 1-2 i 3 biegu, za bardzo różnicy między moją a jego nie czułem. Po odblokowaniu ECU moto mniej strzela. (Mi osobiście bardziej się podoba jak czasem strzeli sobie przy zmianie biegu, czy odpuszczeniu manetki)
Może kolega ma coś źle zrobione z tym Ecu, że nie ma takiej różnicy w mocy jak tu wszyscy piszą, że nie odblokowane Rn22 nie jedzie.

PS. R1 znajomego to 2010r z pełnym układem wydechowym Akrapovic.

Pozdrawiam
2013-06-13, 12:01 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
sosna Offline
Młody
**




Liczba postów: 27
Dołączył: Feb 2013
Reputacja: 0
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
hej.ja odblokowalem niedawno i roznice jest odczuwalna.drugi sezon cisne tym sprzetem.plynnos przy ruszaniu i brak szarpania na 1 biegu.w winkle wchodzi sie lepiej.gore czuc lepiej bo tam doszlo troche koni.dla mnie lepiej sie jezdzi i mocniej rwie kierownice niz poprzednio.na nowo musialem sie sobie przypomniec ze kierownice trzeba mocno trzymac.inaczej chodzi silnik to fakt.dodatkowo wiatraki zalaczaja sie o 96st.co jest chyba lepsze dla silnika.choc to znaczna kwota to warto bylo.jeszcze sie nie przyzwyczailem do zwiekszonego ciagu sprzetu.wszystko zalezy jak kto jezdzi.
2013-06-13, 06:33 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->