RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Autor Wiadomość
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#88
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Dobra wroce do korzeni i co bylo najwazniejsze w tym dziale:

Ze ECU do rn22 to jest przyczyna dlaczego ten sprzet nie jezdzi i jest nudny!!!!!!!! w porownaniu do chodzby fabryczna rn19 a nawet rn12. I gadanie ze mi wystarczy fabryczny rn22 jest kompletna bzdura. Jak sie placi koszmarne pieniadze za rn22 to sprzet ma byc bez blokad zwiazanymi z normami emis. spalin i ma fruwac a micha ma sie cieszyc od ucha do ucha. Kazdy po przesiadce z gsx czy rn19 na rn22 zadaje sobie pytanie jaki ten sprzet jest salby powyzej 6000 RPM i szybko zaczyna byc ten motocykl nudny a w konsekwencji sprzedany na rzecz np. zx10r albo gsxr. Tak ..... jak kon nie ma rogatej duszy a zachwouje sie jak VFR800 to szybko idzie w zapomnienie.

Dlatego ten watek o ECU ma kazdemu podopowiedziec ze rn22 tak sie fabryczna zachowuje bo jest kolosalnie obcieta przez przpisy a kazde ECU jest zablkowane. Jesli ktos twierdzi ze rn22 fabryczne zapie. to niech sie przejedzie rn19 albo nawet gsxr k5 powyzej 6000RPM.

YEC taki jak ma marider w fabrycznym kompie jest wrzucany tylko pod swoj jeden kanal a cala reszta zostaje tak jak byla. Czyli jak ktos chce emersonic to ma B i dziala tak samo jak dzialal.

Nikt nikogo nie zmusza jesli ktos chce kupic calego fizycznie YECA z wiazka nie ma problemu niech dziala(cena ok 9000 zl) ale EFEKT bedzie identyczny.

Tu nie ma magi i czarow wlozenie YECA fizycznego czy takiego jak ma Marider to nie jest TUNING!!!! to tylko odblkowanie rstrykcji i powrot do tego co ten silnik mial jak przyplyna do EU czy USA. Zeby zrobic wieksza moc w rn22 z odblkowanego juz silnika to...

(KAZDA odblkowana R1 rn22 (US , EU) na hamowni powinna pokazac 164-166KM przy obrotach 12760 RPM)

...... niestety trzeba go dotknac fizycznie i nie ma innej drogi (glowica, walki, uszczelka).

Do tego momentu jesli ktos to czyta to Eana R1 jesli ma tylko wrzucone ECU YECA a marider swojego a nic wiecej robione w silniku fizycznie to miedzy nimi bedzie moze 2-3KM roznicy (Ean ma pelny wydech z tego co rozumiem). Odnosnie obrotow wyzszych pierdol... i spalania jest identyczny u Eana i maridera z tym ze w fabrycznym ECU z nakaldka YECa w rn22 dziala dalej tryb drogowy( swiatla, zegary, migacze itd). Czyli to czego nie ma teraz Ean a na droge jest potrzebne.

Jako ciekawostke podpowiem EAnowi ze mozesz podlaczyc sowjego YECa do fabrycznej instalacji i bedziesz miec to co zgubile na wiazce sporotowej.

Reasumujac:

Naprawde nie wazne kto robi te ECU do rn22 kazdy powinnien chocby sprubowac zeby wiedziec o co chodzi i o to tu chodzi. Podoba mi sie ze EAN jako pierwszy sceptyk i krytyk tego co mam u siebie i marider wkoncu przyznaje ze cos jest na rzeczy i rn22 potrafi zapier... Red_icon_smile. I o to chodzi ma zpier... jak wsciekla

Kwintesencja:

1. zeby kazdy wiedzial ze jego R1 rn22 w wersji drogowej std. to jest zwyczajny zamulacz i jest to wynikiem glownie zalozony restrykcje na ECU.

2. Wiedzialem ze Ean jak tylko zmini swoj zblokowany komputer w wersji US na odblokowany YEca czy fizycznie YEC-a bedzie zaszokowany jaka zmiane przynosi ECU

3. Warunki zkaldau byly inne dlatego ze niewielka grupa osob z Eanem podejrzewala ze to jest wszystko klamastow co tu piszemy o ECU do rn22 i blokadach I ze on z wersja fabryczna ECU z USA stanie w szranki z Mariderem i wygra.

Wiec uwazam ze dla mnie Ean wygra ten zaklad nie ze pokaze ze jego rn22 daje 2-3KM wiecej od maridera ale ma dac min. 12KM wiecej. Oczywisci wykresy nalozone na siebie i liczona roznica miedzy krzywymi EAn vs Marider. MOC nas nie interesuje sama w sobie tylko trend

Tak wtedy powiem ze ma dobrze zrobionego konia jak na pieniadze ktore wlozyl i jest duza roznica i ma najsliniejsza rn22 w kraju.


aaaaaaa przypomnialem sobie zeby nie bylo ze nie lubie FIZYCZNEGO ECU YEC-a Red_icon_smile ma ona zalety na torze i tego sie nie przbije tym co jest u nas w sprzetach. Jak ktos mial by ochcote na ECU-YECA fizycznego, lekkie kolo magnesowe YEC-a, czy walki YECa i zawory. To smialo niech sie odezwie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-04-20, 09:18 AM przez kawasakizx9r.)
2013-04-20, 09:00 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - PonuryKlecha78 - 2013-01-17, 01:13 PM
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - kawasakizx9r - 2013-04-20, 09:00 AM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - Siupa - 2016-03-06, 12:49 PM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - [Ziutek] - 2016-03-06, 01:15 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->