RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Autor Wiadomość
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#1
RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Hej nie ma problemu----- glowna intencja jest zeby ludzie nie sprzedawali rn22 bo sie zwiedli( tak jak ja zrobilem z pierwsza rn22 i szukalem s1000rr). Trzeba starac sie do nich dotrzec do ludzi od rn22- wiekszosc jest zawiedziona na dluzsza mete i sprzedaje te r1 dynki. Nie mowie o ludziach z tego forum ale bardziej o mniej uswiadomionych uzytkowanikach.

Tak myslalem ze moze bym byl w stanie dla klubowiczow zrobic jedne testowy komputer pod rn22 dla niezdecydowanych do ktorych nie przemawiaja slowa i wykresy Red_icon_wink a ktorzy by chcieli na dupie sprawdzic przez jedne dzien jak lata taka r1 bez restrykcji.

Jesli byla by taka wola ze by sie ktos zaopiekowal z was i nadzorowal ten komputer to mysle ze mozemy pomyslec jak to przekuc w czyn.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-11-27, 11:39 PM przez kawasakizx9r.)
2012-11-27, 11:38 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
Koczis Offline
Moderator - Forumowa Legenda :)
*****

Warszawa
RN32 Twitty

Liczba postów: 10,665
Dołączył: May 2011
Reputacja: 58
#2
RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Witam.

W tym wątku możecie pytać, polecać i co tylko chcecie odnośnie odblokowania seryjnego ECU w modelu RN22.

TYLKO TU!!!!!
Wszelkie wpisywanie o możliwości odblokowania kompa poza tym wątkiem, będzie skutkowało usunięciem całego postu.
---
Jawa TS350 > XJ600s > FZS600 > RN12 2004 > RN09 2002 > FZ1s GT > RN09 2003 > CBR1000RR SC57a > RN12 2006 > RN22 lift > RN32 + RN01



Moje kiepskie filmy na YT: https://www.youtube.com/user/koczis27/videos





(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-11-28, 01:26 PM przez Koczis.)
2012-11-28, 01:21 PM
Strona WWW Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#3
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Swietny pomysl: moze jeszcze jakis dzial techniczny tylko pod konkretny model? Bo troche jest groch z kapusta.
2012-11-28, 05:13 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
lukasbmw Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 364
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 0
#4
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Wczoraj w tej sprawie dzwoniłem do serwisu yamaha bydgoszcz i pytałem sie czy cos wiedza odnosnie zablokowanej R1 seryjnie(wytlumaczylem ze na forach pisza o mozliwosci odblokowania itp...) i dodalem ze ludzie skarza sie na słaba moc i osiągi tego motocykla rn22. Odpowiedz była taka, ze nic o tym nie wiedza i ze ludzie którzy sie u nich serwisuja i zakupili owy motocykl nie narzekaja na brak mocy...
Pytalem sie bo chciałem wiedziec czy cos moze sie stac po takiej ingerencji(czy silnik bedzie bardziej wysilony i tym samym zywotnosc sie jego zmniejszy)...ale nie dowiedzialem sie niczego.
Chcialbym w nowym sezonie przejechac sie najpierw z zamontowanym takiem modułem i wtedy zadecydowac czy warto inwestowac 800-900 zł w taka przeróbke czy nie...
2012-11-29, 05:06 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#5
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Czesc do serwisu dzowniles hahahahah dobre a jaka mogla byc odpowiedz Red_icon_wink. A zadzown i sie zapytaj czy mozesz zamontowac dedytkowany komputer YEC Yamahy pod rn22 od nich ile kosztuje u nich i czy dadza tobie gwarancje na silnik (nr YAMAHAY katalogowy: Part #: 14B-8591A-70-00).

Zapytaj sie tez o cene tego komputera i co jeszcze potrzbujesz do rn22 zeby to uruchomic.

Takze zapytaj sie jak moc ma twoja Yamah ktora kupiles (fabryczna) wedlug nich i powiedz ze pojedziesz zmierzyc na hamownie czy mowia prawde Red_icon_smile . (To apropo dzwonienia do dilera).

Tez sie Ciebie zapytam po co zakladasz uklad wydechowy sporotwy i czy wiesz jak wplywa na zywotnosc twojego fabrycznego silnika?

A jak zakaldasz PCV albo Bazza to jaki ma to sens(po co to robisz i jak wplywa na silnik)?

Czy Yamaha da tobie gwarancje na silnik jak zalozysz Bazza i wydech?

Co do komputera testowego zastanwiam sie jak to zrobic zeby to mialo rece i nogi.


KAZDY ODBLKOWANY KOMPUTER DO RN22-URUCHAMIA SIE W TRYBIE A (generalnie po tym sie poznaje czy jest oblkowany czy nie, ma takze lekko wyzsze obroty na biegu jalowym)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-11-29, 05:41 PM przez kawasakizx9r.)
2012-11-29, 05:25 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#6
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Panowie Pytanie czy Ktos z Was wysylal swoj komputer? Przyszedl komputer ale nie ma adresata (albo karteczke ktora byla na pudelku odpadla). Takze prosze o zgloszenie sie wlasciciela jesli takowy jest forumowiczem.
2012-11-29, 07:28 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
malikowy Offline
SŁOŃCE NAWALAJ !!!
*****

Łomianki k. Wawy
RN12

Liczba postów: 3,088
Dołączył: Feb 2012
Reputacja: 12
#7
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
lukas dzięki! rozbawiłeś mnie do łez Red_icon_wink jak chcesz więcej info niż kawasaki daje to wejdź na identyczne forum .com tam jest mnóstwo tematów temu poświęconych i praktycznie każdy kto kupuje rn22 daje informację, że w najbliższym czasie odblokowuje ECU ale szczerze mówiąc jeszcze nie widziałem ani jednego, który by narzekał że przez odblokowany ECU coś mu się zepsuło. Podstawa to dbanie o silnik przez regularne wymiany oleju, sprawdzanie zaworów, łańcuszka i świec. Jeśli o to dbasz to silnik nie ma prawa się zepsuć, chyba że naprawdę katujesz go nie wiadomo jak na torze i gumie..
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #
R1 RN12 + BMC/PC3/Akrapovic Ypipe/A&R Track ExhaustRed_icon_fuckoffdbl
Shoei XR1100 El Capitan + Alpinestars GPPRO/SupertechR
2012-11-29, 07:53 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#8
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Ja odblokowalem swoja RN22 ( po bardzo dluuugich namowach i gruntownym rozpoznaniu tematu gdyz podchodzilem do tego baaaaardzo sceptycznie) - nie zaluje. Po dopracowaniu tego i owego z tego co nam wiadomo mam "nieoficjalny rekord Polski" jesli chodzi o wycisnieta moc z silnikowo nie grzebanej RN22, potwierdzone na hamowni Red_icon_tongue

Jak chcesz wpadnij do Bialegostoku wiosna i przeloze Ci moje ECU na testy - o ile masz R1 w wersji europejskiej Red_icon_wink

A ci goscie z Bydgoszczy niezli sa naprawde jesli o flagowym modelu Yamahy tak malo wiedza... Uprzedzili choc zeby na jedynce przy wlaczonym biegu i wcisnietej klamce nie odkrecac na maxa gazu i gwaltownie sprzegla nie puszczac? To grozi totalnym zniszczeniem motocykla, i czasem siebie a nawet innych, tudziez trauma do konca zycia.. Red_icon_cheesygrin

Tak jak malikowy pisze - regularny serwis i wymiany na czas i nic z tym motocyklem nie ma prawa sie stac, chyba ze ma tepego kata za kierownica.
2012-11-29, 11:32 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#9
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Jeszcze raz powtorze podstawowe detale ECU:

Pare słow na temat RN22 i odblkowywania ECU plus mapa paliwa:

1. Kazda fabryczna R1 rn22 jest dławiona na ECU (module)!!!!!!!! Jeżdząc salonową wersja R1 nie ma sie pojęcia jaki potecjal jest w tym silniku. Tak to prawda w wersji seryjnej ten motocykl sie toczy w porównaniu do innych 1000 z tej klasy.

Po odblkowaniu zminia się w rakiete

Osiągi R1 na fabrycznym ECU(na kole) to

- 143KM (RN22 Wersja US)
- 150/153KM (RN22 wersja EU)

2. Odblkowanie ECU glownie polega na zmianie parametrow zarządzania logiką ukladu odpowiadającego za otwarcie przpsutnicy. Innymi slowy chodzi oto żeby jak najszybciej otworzyc przpsutnice dla zadanych nowych parametrow obciazenia. Nistety na drodze szybkiego i optymalnego otwarcia przpsutnicy stoja normy emisji spalin(większa dawka paliwa)

3. Odblkowanie to nie Tuning!!!!!!!!!!! ( tylko są wyrzucane wewnętrzne restrykcje związane z różnymi normami)

4. Dogranie klasycznej mapy paliwa to juz jest tuning ale dziala wyśmienicie

5. Wykresik pokazujący rzeczywiste różnice miedzy zablkowanym ECU a odblkowanym. Oba robione na tych samych wydechach i mapie paliwa. Silnik fabryczny+końcowki(bez katalizatora)


http://img22.imageshack.us/img22/5620/se...aneecu.jpg

Odblkowane_ECU R1_2009 MOC=170.1 KM 13000RPM
CHYBA rekord polski dla R1 2009 z fabrycznym silnikiem
2012-11-30, 12:41 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
lukasbmw Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 364
Dołączył: Oct 2012
Reputacja: 0
#10
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Hey.Co do dzwonienia do serwisu Yamaha to mam tam znajomego który nie wciskał by mi kitu...po prostu powiedział co wiedział...he,he czyli nic...
Coraz bardziej zastanawiam sie nad odblokowaniem ECU ale fajnie byłoby najpierw porównac roznice na wlasnej skórze...
odpowiadajac na pytanie kawasakizx9r...
zaznaczam ze swój motor uzytkuje (raczej weekendowo przy tym nie robie duzo kilometrów(niestety praca), nie jezdze po torze itp...)
co do ukladu wydechowego to chce zmienic z oryginału tylko z jednego jak dla mnie powodu-chce zeby był motocykl glosniejszy i przy tym słyszalny przez innych uzytkowników dróg...
co do PCV albo BAZZA nigdy nie miałem tego w motocyklu...nie było potrzeby zakladać)))

Reasumujac , mialem poprzednio rn12 i rn19 i byłem z nich bardzo zadowolony pod wzgledem osiagów(niestety tak sie stało ze rn19 sie uszkodzia i trzeba było szukac nastepcy) Jak juz zostac w YAMAHA to niestety trzeba było zacisnac pasa i uzbierac wieksza sumke na rn22...
wszystko ładnie ,pieknie ale jak sie nasłuchałem o tym ze jest slabsza od poprzedników to rece mi opadły...na szczescie mozna to naprawic))) robiac ten ECU
Wiem ze temat jest walkowany ale jest zima trzeba cos robic w temacie...he,he.
Wkrótce bede miał sie czym pochwalic...)))
POZDRAWIAM !!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-11-30, 09:57 PM przez lukasbmw.)
2012-11-30, 09:44 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#11
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Jasne kup rn22 jest to godny natepca rn19 i nie ma co sie zastanawiac i medkowac. To sa za nowe sprzety zeby mialy problemy techniczne z silnikami (jedyne co to trzba sprawdzic owiewki czy nie malowane i czy kola sa proste).

Co do wydechow fajnie by bylo zeby chociaz oryginalen przerobic ( kosztuje to chyba 500zl +plus wyprucie katalizatora)

No niestety fabryczna rn22 jest slabiutka-ma ten pierwszy fajny strzal ktory dziala psychologocznie ze jest super a pozniej tylko gorzej wraz z wyzszymi obrotami (zaczynasz sie zastanwiac gdzie jest te pier.... ktore bylo w rn12 albo rn19 na gorze Red_icon_wink) a tu brak.
2012-12-01, 12:02 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
zbycho121 Offline
AMATOR
**




Liczba postów: 43
Dołączył: Dec 2012
Reputacja: 0
#12
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
kawasaki mam pytanie jak sie to odblokowane ecu ma do jazdy na torze,ja np.jerzdze na 19 i tylko na torze mam yec,ale w nim mam np wyłaczone hamowanie silnikiem,a sama 19 prowadzi sie bardzo plynnie,znasz kogos kto jezdzi na tym odblokowanym na torze,szczeze powiem ze unikam 22 bo słyszalem ze jest slaba,szczegulnie ma złe osigi na prostych dlatego przegrywa na prostych z innymi maszynami,ale i tak jest to dla mnie dziwne ,zazwyczaj maja yec,i zeby dalej byla slaba?nierozumiem yec nie daje osiagow?oswiec mnie dzieki
2012-12-07, 11:03 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#13
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Wszystkie R1 rn22 z PCV albo Bazzem bez przerobionego ECU sa slabeeeeeeeeeeeee, nudne, beznadziejne .......... a o fabrycznych nawet nie wspomne.

Tak jezdzi troche rn22 na torze ale tylko z przeprogramowanymi ECU bo inaczej sie nie da i jest to zbyt niebezpieczne. Kazdy kto ma fabryczna Rn22 wie o co chodzi, czyli nerwowosc w winnklach w trybie A ( a co dokladnie sie dzieje ano przy kazdym odlozeniu przpustnicy ECU rozlancza gorne wtryski czyli mamy tryb 0, 1 zeby spelniac normy emisji spalin zapisane w certyfikacji tego silnika) to sie konczy raczej wiadomo jak.

Zeby miec odblowany tryb musisz albo zamontowac ECU YEC-a jakies 9000zl albo miec to samo i odblokowac fabryczne ECU. Tak potrzbujesz tez tego zeby ustawic hamowanie silnikiem, charakterystyke elektronicznej przpustnicy pod obciazeniem itd tak jak w YECU.

Fabryczna Rn22 jest bardzo slaba 139-143KM wersja USA a EU ok 149-153KM. Po odblkowaniu ECU masz fabryczne osiagi tego silnika takze to nie jest zaden tuning tylko przywrocenie do zycia ok 165-170KM. No i z taka moca jest o co walczyc na torze. Sam mam R1 rn22 165KM tylko po modzie ECU i jest petarda. Zreszta kilku chopakow z tego forum tez ma juz odblokowane i sobie zachwalaja.

Na tor rn22 sie nie nadaje z jednego prostego wzgledu JEST ZA DROGA W UTRZYMANIU i PRZYGOTOWANIU. Lepiej kupic s1000rr bo ma wszystko jak torowy sprzet.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-08, 12:45 AM przez kawasakizx9r.)
2012-12-08, 12:42 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#14
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Appropo s1000rr to takze sa problemy z 2012 modelem:

"I just got off the phone with my BMW source and have the following to confirm regarding the 2012 S1000RR Factory Recall.

1. The recall is in regards to the connector rod bolts, which in simple terms are not up to specification for the S1000RR engine which can rev to 14,500 rpms.

2. 2012 bikes with Vin numbers ZL16475 and below are being recalled.

3. There are approximately 1,414 USA bikes that are part of this recall.

4. Bike ships past mid-April with Vin numbers above ZL16475 have been corrected and as such, are not part of this recall.

Most bikes that have failures, happened fairly quickly or within the first 100 miles, but that doesn't mean it can't still happened at a later time, If you have one of the recalled bikes it is advisable to return your bike to the dealership as soon as possible to avoid possible engine damage. "
Dobra konczymy watek BMW bo zaraz zrobimy tu forum s1000rr Red_icon_wink

Wracamy do modyfikacji rn22 i ECU a takze wszystkiego co zwiazane jest z tuningiem jednostki napedowej w naszej r1-dynce
Co do rn22 i rn19 dodam jeszcze jeden maly problem ktory nie jest naglosniony a mianowicie czeste zacieranie sie silnikow po wymianie oleju.

Trzeba pamietac ze czesto w czasie wymiany oleju w R1, pompa oleju zostaje zapowietrzona a niestety nie mamy czujnika cisnienia tylko poziomu oleju. Silnik jest zacierany bardzo szybko jakies 12-25km i jest totalna katastrofa.

Zdjecia ponizej nowiotki silnik RN22 po wymianie oleju w servisie Yamahay Red_icon_wink na gwarancji. Pozniej napisze jak nalezy wymieniac olej w R1 zeby wszystko bylo tak jak ma byc.

[Obrazek: zdjcie0035w.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-08, 03:03 PM przez kawasakizx9r.)
2012-12-08, 02:42 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#15
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Co do odblokowania komputera Rn22 to dostalem milego emaila od ereinz. Takze jesli ktos by chcial sprobowac odblkowanego ECU(Eu) do rn22 w okolicach Czestochowy to smailo bedzie taka mozliwosc.

Ja mam paru kolegow z odblkowanymi ECU(ver US) w okolicach Szczecina albo Zielonej Gory takze nie bedzie problemu.

marider dziala w na wschodnich rubierzach RP Red_icon_wink takze siatka sie zageszcza
2012-12-09, 12:08 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
marider Offline
E=mc^2 ;]

Podlasie
Rn22 / EU

Liczba postów: 2,261
Dołączył: Dec 2011
#16
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Kurka, chyba pojde do Czestochowy na kolanach podziekowac ze udalo mi sie samemu wymienic olej z filtrem w mojej rn22 bez wtopy. Hahaha...

PS: a na test ECU (RN22 wersja Europejska) jak ktos chce po wschodniej stronie Wisly sprobowac, zapraszam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-09, 12:44 AM przez marider.)
2012-12-09, 12:09 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#17
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Tu trzeba dodac rn22 ECU(eu)-wazne Red_icon_wink. A byla edycja chyle czolo...teraz jest git
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-09, 12:47 AM przez kawasakizx9r.)
2012-12-09, 12:36 AM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#18
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Ok dzieki marider uwlaniamy sie od oliwki Red_icon_wink

W tym dziale dotyczacym glownie Rn22 postaram sie wam podrzucic wiecej informacji technicznych i bardziej specyficznych a dotyczacych jednostki napedowej, tuningu, oprogramowania itd.

Robie to po to zebyscie zostali 'zaplodnieni' pozytywnym duchem i odkryli ze poprawienie i zlozenie silnika nawet takiego jak w rn12-rn22 mozna porowanc do niezlej technologicznej przygody a czasem jest to nawet bardziej pasjonujace niz sama jazda. Najwazniejsze jest pozytywne podejscie do sprawy i zanagazowanie szarych kormorek a takze brak pospiechu. Mysle tu takze o gromadzeniu literatury waznej z punktu widzenia naszej przygody z 4-sowowymi silnikami.

Tak naprawde chce zeby 'zaplodnieni' idea zakasali rekawy przez zime i pobawili sie swoimi Rn a glownie przplywem przez glowice i pozbyli sie tej niesmialosci technologicznej. Kazdy z was jest w stanie przy bardzo malym nakladzie funduszy zrobic male poprawki i dzieki temu uzyskac poprawe osiagow. Ale nie to jest nawet najwazniejsze, uzyskacie 'swiadomosc' techniczna ktora moze bedziecie kontynuowac i poprowadzi was do dalszej przygody nalukowo-techniczna.

Nic bardziej tak nie cieszy niz zrobiony(poprawiony) przez siebie silnik, zapewniam. Jest to dosyc podobne do sytuacji gdzie wielu z was kotrzy ograniczaja sie do tuningu wizualnego pewnie podswiadomie pogrzebalo by glebiej ale sie boja konsekwencji. Widac to bardzo ladnie na przykladzie modyfikacji elektronicznej gdzie kazdy ma swiadomosc ze wystarczy pare minut i uklad jest seryjny.

Z racji wykonywanego zawodu mam naturalne skrzywinie matematyczno-fizyczne i tu odrazu przychodzi mi na mysl kolega marider z tego forum z przewodem doktorskim w dziedzinie matematyki teoretycznej. Mysle ze jako konsekwencje jego zainteresowan nalukowych jest naturalne poszukiwanie drogi experymentalnej jako tej czesci ktorej brakuje w dziale teoretycznym. Specialnie podalem tu jego przyklad bo wyraznie widac ze CIEKWOSC jest bardzo istotnym elementem rozwoju kazdego z nas a Silnik w rn12-22 jest naprawde bardzo 'WCIAGAJCY' Red_icon_wink.

Zaczne od obrazkow kotre znalazlem w sieci a sa bardzo wplywajace na wyobraznie:

[Obrazek: 29032010223.jpg]
[Obrazek: dsc6105p.jpg]
2012-12-11, 12:48 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#19
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
INFORMACJE do tuningu silnika rn22:

Ksiazki Polecane tzw. Biblia kazdego kto chce troszke chociaz zrozumiec jak dziala silnik spalinowy (wiekszosc ksiazek traktujacych o teorii silnikow spalinowych bazuje na tych dwoch ksiazkach rowniez polskie pozycje)

Internal Combustion Engine Fundamentals by John Heywood

Internal Combustion Engines: Applied Thermosciences by Colin R. Ferguson
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-16, 07:31 PM przez kawasakizx9r.)
2012-12-16, 06:36 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post
kawasakizx9r Offline
Użytkownik
***




Liczba postów: 373
Dołączył: Mar 2012
Reputacja: 1
#20
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Robota glowicy rn22 zrobiona przez:
BSRacing head workd by John Boston(moim zdaniem niedokonca poprawna Red_icon_smile )

Kilka informacji z dokumentow YEC prosze sciagnac i przeczytac apropo TUNINGU:

1.http://www.2shared.com/document/rOvANWCj/YEC_Technical_letter_n8.html
2.http://www.2shared.com/document/hQh1hDtr/YEC_Technical_letter_n7.html
3.http://www.2shared.com/document/kHqJvd_0/YEC_Technical_letter_n6.html

Glowica rn22 zrobiona przez BSR:

[Obrazek: 09r1porting024.jpg]
[Obrazek: 09r1porting013.jpg]
[Obrazek: 09r1porting046.jpg]


jako dodatek wyminia sie chlodnice rn22 na oryginalna Hondy cbr1000rr

[Obrazek: 20120426140553.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2012-12-19, 05:21 PM przez kawasakizx9r.)
2012-12-19, 04:23 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->