RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
Autor Wiadomość
A.S. Offline
HULK
*****

śląsk
K8 + K63 2021

Liczba postów: 3,205
Dołączył: Nov 2015
Reputacja: 22
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje.
JA SIĘ ZNAM ?? GDZIE TAM .. samo się to robi a jak, to ja nie wnikam..
Takie porządne i indywidualne strojenie na ECU RN22 to dla mnie czarna magia .. spinam graty do kupy ustawiam tabele AFR i się samo robi .. Potem "Export map to ECU" ... i tak po każdej sesji ... Mam osobne mapy na Brno, Słowację, Hungaro itd ... do tego jeszcze na każdym torze modyfikuje hamowanie silnikiem na danym biegu przy danych obrotach, albo QS czy DS .. ale wiesz .. każde wgranie do ECU to łosimset tak więc trudna kwestia Red_icon_tongue ..
Do tego dochodzi jeszcze zabawa z YCC-T i YCC-I .. na prawdę .. mogę zrobić pełen referat z funkcji z FlashTuneECU Red_icon_tongue i mimo że znam może 40% możliwości to mało tego nie będzie ...

To o czym nie mam pojęcia to mapy ZAPŁONU .. fakt .. tutaj czasu zabrakło na zgłębienie tematu w praktyce, wgrywam na wszystkich biegach mapę z biegu czwartego czy piątego z softu bez restrykcji w trybie A i tyle .. ale spokojnie .. się zrobi .. do tego na przyszły sezon chce przygotować się do strojenia POSZCZEGÓLNYCH cylindrów - tylko problem mam ze wspawaniem gniazd w tytan Red_icon_tongue ..
Sonda LSU4.9 + prosty układ na ArduinoNANO + 2 segmenty wyświetlacza i na bieżąco mogę sobie odczytywać ( monitorować ) AFR w czasie rzeczywistym ... dla pewności ..

Tak że zamiast budować otoczkę wysoce spersonalizowanego tudzież kosmicznie skomplikowanego procesu użycia sondy i rolki, warto może napisać coś, co przekona ich że robisz nieco więcej niż robi zestaw AutoTune czy tam MYTUNE z Rapida ...
Często słyszę że warto kupić Rapid bo ma TC ... tylko jeśli ktoś uważa że kontrola trakcji oparta na porównywaniu przyrostu obrotów silnika do prędkości czytanej z zębatki ma jakiś sens to musi się z tym po torze przejechać Red_icon_sad .... bo bez czytania prędkości obrotowej kół ( obu ) można se snuć wizje .. tylko potem kto poniesie koszty po odjeździe tyłu ?

Wiem że teoria, teorią ale życie, życiem .. sporo mam czasu żeby połazić po paddocku i pogadać czy to z Niemcami czy Austriakami czy Czechami, Słowakami, Angolami o tych strojeniach i modyfikacjach .. U nich nie jest to temat technologi z kosmosu .. wielu to tempe synki taty Prezesa ale zawsze jest kilku innych mających za sobą lata na torze i lata praktyki w w/w temacie .. DUŻO można się dowiedzieć i potem trudno siedzieć cicho Red_icon_tongue .. a jak napisał jedne z kolegów na FB >> wystarczy powiedzieć parę magicznych słów a oni SAMI PRZYNOSZĄ WALIZKI PIENIĘDZY Red_icon_smile !!!! No cóż .. Red_icon_smile
2017-12-15, 11:09 PM
Szukaj Odpowiedz cytując ten post


Wiadomości w tym wątku
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - PonuryKlecha78 - 2013-01-17, 01:13 PM
RE: RN22 i odblokowanie ECU - wszelkie informacje. - A.S. - 2017-12-15, 11:09 PM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - Siupa - 2016-03-06, 12:49 PM
RE: R1 rn22 - Tomierłan - [Ziutek] - 2016-03-06, 01:15 PM

Dodatkowe informacje


Skocz do:

-->